بهترین زمان برای بازدید از بالی (بخش اول)
نوشته شده توسط : زیما سفر پارس

تور بالی

بهترین زمان برای بازدید از بالی به طور کلی در طول ماه های تابستان ماه ژوئن، جولای و آگوست است، زمانی که آب و هوا خشک و روزها آفتابی است. در این زمان بیشتراز هر زمان دیگر گردشگر  تور بالی  برای بازدید از این جزیره سفر میکنند و جزیره به شدت شلوغ می شود و شما تنها فردی نخواهید بود که در جستجوی گشت و گذار در ماسه، موج سواری و خورشید است!

 

پروازهای کوتاه و ارزان از استرالیا به بالی در ماه های زمستان، برای ده ها هزار استرالیایی وسوسه انگیز است تا بتوانند از سرمای نیمکره جنوبی در این فصل در امان بمانند.
در تمام ماه های سال، بالی یک مکان شلوغ است. این جزیره فقط از حالت شلوغ به شلوغ تر تبدیل می شود. در واقع، اکثر افرادی که به اندونزی، بزرگترین کشور جزیره ای جهان و چهارمین کشور پرجمعیت جهان، سفر می کنند فقط از بالی دیدن می کنند.

این به دلیل عدم وجود گزینه های انتخاب نیست، چرا که بالی فقط یکی از بیش از 8،800 جزایر شناخته شده در اندونزی است! علاوه بر این، جزایر ناشناخته بسیاری در این مجمع الجزایر وجود دارند. اگر بالی بیش از حد شلوغ باشد، مکان های شگفت انگیز زیاد دیگری نیز برای بازدید در اندونزی وجود دارند.

بهترین زمان برای بازدید از بالی چه زمانی است

این بستگی به میزان صبر و شکیبایی شما دارد. اگر ترافیک سنگین و سواحل شلوغ شما را اذیت نمی کند، وقتی که آب و هوا در بهترین حالت است با یک   تور بالی  به این جزیره سفر کنید! جولای و آگوست (تیر تا شهریور) اغلب خشک ترین ماه ها با درجه حرارت مناسب هستند.

یک تصمیم و یک  تور بالی  خوب می توان این باشد که کمی از هوای بارانی در ازای آرامش بیشتر لذت ببرید. ماه های قبل و بعد از فصول پرتردد به ویژه آپریل، می و سپتامبر ( اردیبهشت – خرداد – مهر) لذت بخش هستند و می توانید روزهای آفتابی زیادی را تجربه کنید.

مرطوب ترین ماه ها برای بازدید از بالی از نوامبر تا مارس (آذر تا فروردین) است. دسامبر، ژانویه و فوریه (دی و بهمن ) بیشتر بارانی بوده و کمی گرمتر هستند. در طول این ماه ها، مسافران و گردشگران  تور بالی  بیشترین تردد در تایلند و کشور های شمال اندونزی را دارند که فصل های خشک خود را قبل از ورود گرمای واقعی جشن می گیرند. بر خلاف بارش باران و درجه حرارت گرمتر در ماه دسامبر، بالی همچنان در طول کریسمس و تعطیلات سال نو، شلوغ می شود.

آب و هوا در بالی

اگرچه بالی در طول سال گرم و راحت است، این جزیره دارای دو فصل متمایز: مرطوب و خشک است. ناگفته نماند که تعداد بازدیدکنندگان و مسافران   تور بالی  در روزهای آفتابی افزایش می یابد. فعالیت های موردعلاقه افراد در جزیره شامل: آفتاب گرفتن، پیاده روی و موتورسواری و لذت بردن از باران های فصلی می باشد!

 

دما در بالی در طول ماه های جولای و آگوست (تیر تا شهریور)

  • در طول روز: پایین 80 درجه فارنهایت (28 C)
  • در طول شب: متوسط 70 درجه فارنهایت (24 C)

 

دما در بالی طی ماه های دسامبر و ژانویه

  • در طول روز: بالای 80 درجه فارنهایت (31 C)
  • در طول شب: بالای 70 درجه فارنهایت (26 C)

 

بالی تنها هشت درجه جغرافیایی با خط استوا فاصله دارد و از آب و هوای گرمسیری استوایی برخوردار است. به همین دلیل هنگامی که شما بیش از حد از ساحل دور شوید، به شدت عرق خواهید ریخت.

رطوبت اغلب در حدود 85 درصد است. یک استثنا، منطقه سبز Kintamani در شمال Ubud است. کوه باتور نیز ارتفاع کافی را فراهم می کند تا حتی در برخی از روزها مسافران تور بالی  به موتورسواری و خنک شدن بپردازند.

سفر در طول فصول خشک پرتردد، تضمین نمی کند که تمام روزها آفتابی باشند. طبیعت مادر، جزیره بالی را در طول سال سبز نگه می دارد. حتی در فصول خشک، شما باید آماده طوفان های کوتاه باشید.

با  تور بالی زیما سفر پارس سفر به این جزیره زیبا را تجربه کنید. تور بالی ارزان و تور بالی لحظه آخری  زیما سفر پارس را از دست ندهید. 





:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 تير 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: