نوشته شده توسط : زیما سفر پارس

نگاهي به بهترين جشنواره هاي گوانجو

فستيوال‌ها يا جشنواره‌ها يکي از اصلي‌ترين جاذبه‌هاي توريستي هر شهر و کشوري است. اين جشنواره‌ها مي‌توانند اوقات خوشي را براي بازديدکنندگان فراهم کنند؛ و آنها را در زماني کوتاه با فرهنگ، آداب و سنن آن منطقه آشنا نمايند. اين جشنواره‌ها معمولا داراي تاريخچه‌اي طولاني هستند؛ و هرکدام ويژگي‌هاي خاص خود را دارند. اگر مسافر تور گوانجو در کشور چين هستيد؛ بهتر است بدانيد که سالانه فستيوال‌هاي بسياري در اين منطقه از کشور چين فعال مي‌شوند که همگي ارزش تماشا دارند. در اين نوشته وب‌سايتآژانس مسافرتي و گردشگري زيما سفر پارسمي‌خواهيم شما را با 3 نمونه از بهترين جشنواره هاي گوانجو آشنا کنيم.

 

 

 

جشن پرواز بادبادک‌ها

جشن پرواز بادبادک ها را بايد در زمره محبوب‌ترين جشنواره هاي گوانجو دانست. جشنواره‌اي با حضور هزاران نفر توريست از کشورهاي مختلف دنيا، از قاره آمريکا و اروپا گرفته تا کشورهاي آسيايي، که رنگ و بويي بين‌المللي به اين جشنواره مي‌دهد. جالب است بدانيد جشنواره پرواز بادبادک‌ها به شکل امروزي‌اش عمر زيادي ندارد؛ و تقريبا از سال 1992 ميلادي بود که به شکل رسمي و هرساله برگزار شد. اما بادبادک بازي در منطقه برگزاري اين جشن، تاريخي بيش از 1000 سال دارد. در واقع با توجه به ويژگي‌هاي آب و هوايي اين منطقه و مساعد بودن آن براي به پرواز درآوردن بادبادک‌ها، بيش از هزار سال است که عشاق اين بازي، در اين مکان براي انجام اين کار جمع مي‌شوند.

بازديد از اين جشنواره و تماشاي بادبادک‌هاي کوچک و بزرگ، با طول و عرض‌هاي مختلف، مي‌تواند بسيار جذاب باشد. ديدن بادبادک‌هاي با بيش از 10 کيلو وزن و طولي بيش از 10 متر در اين فستيوال اصلا عجيب نيست. بادبادک‌هاي که به اشکال مختلف طراحي شده‌اند. از عقاب و ببر و اژدها گرفته، تا هزارپا و... منظره‌اي جذاب و تماشايي را پيش روي شما مي‌گشايند.

 

 

 

جشن نيمه پاييز

نيمه پاييز را بايد بهترين فصل سفر به  تور گوانجو  دانست. فصلي که در آن آفتاب طلايي بر سرزمين گوانجو مي‌تابد؛ و دماي مطبوع منطقه، شرايط محيطي را براي لذت بردن از انواع تفريحات آماده مي‌کند. اين زمان مصادف است با جشن نيمه پاييز در چين، که به عنوان يکي از مهم‌ترين جشنواره هاي گوانجو نيز شناخته مي‌شود. اين جشن رسوم خاصي دارد؛ اما به طور کلي بايد آن را جشني خانوادگي دانست که در آن اعضاي خانواده دور هم جمع مي‌شوند و از در کنار هم بودن و انجام تفريحات مختلف لذت مي‌برند. برگزاري اين جشن با رفتن زير نور ماه، تماشاي ماه، خوردن کيک مخصوص اين جشن، گشت‌زني با کشتي کروز روي آب‌هاي رودخانه مرواريد، خوردن غذاهاي محلي و سنتي، بخصوص حلزون رودخانه، دعا در برابر ماه و... از جمله مراسم‌هايي است که در اين جشن انجام مي‌شود.

جشن پاييزه گوانجو در واقع يک جشن عمومي و متنوع است (چيزي مانند نوروز) که در آن فرصت خوبي براي بهره بردن يک‌باره از انواع تفريحات و سرگرمي‌هاي موجود در منطقه فراهم مي‌شود.

 

جشن نيلوفر آبي

گوانجو شهري با تعداد زيادي درياچه، رودخانه، آب‌راه و... است. يکي از ويژگي‌هاي زيستي اين مکان‌هاي آبي روييدن نيلوفرهاي آبي است. همين موضوع ساده دست‌مايه برگزاري جشني به نام جشن نيلوفر آبي شده است. جشني که سالانه نزديک به 300 هزار نفر را از سراسر کشور چين و جهان، به اين منطقه مي‌کشاند؛ تا تماشاگر شکوفه دادن نيلوفرهاي آبي باشند. البته جشن نيلوفر آبي به طور متمرکز در پارک لوتوس بلوسوم هيل برگزار مي‌شود. مکاني که 280 گونه مختلف نيلوفر در کنار هم جمع‌آوري شده است و تماشاي ده‌ها هزار شکوفه تازه متولد شده از اين گل‌ها، منظره‌اي بديع و تماشايي را ايجاد مي‌کند.

در نهايت توجه کنيد که در اين نوشته تنها به ويژگي اختصاصي هر جشن پرداخته‌ايم. طبيعتا همه جشنواره‌هاي گوانجو داراي حواشي و امکانات رفاهي متعددي مانند مراکز خريد، رستوران‌ها، موسيقي زنده و... هستند؛ تا بتوانند يک روز لذت‌بخش و سرگرم‌کننده را درتور گوانجوبراي شما فراهم کنند.

زيما سفر پارس مجري  تور چين   ،  تور گوانجو ارزان  و  تور گوانجو لحظه آخري با کيفيت مناسب و مطلوب مي باشد.



:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زیما سفر پارس

تور استانبول

شهر استانبول مکانی است که دو قاره‌ را به یکدیگر وصل می‌کند. این شهر که ملاقات جادویی شرق و غرب است، دارای جاذبه‌های بسیار بیشتری نسبت به مناره‌ها دارد. در اینجا می‌توانید از دوران گذشته تا به امروز سازه‌هایی را پیدا کنید که باعث زیبایی این شهر شده‌اند و شما می‌توانید از مکان‌ها و جاهای دیدنی بسیاری در تور استانبول بازدید کنید.

تاریخچه حیات در شهر استانبول

موقعیت استراتژیک استانبول در طول قرن‌ها، توجه بسیاری از ارتش‌های مهاجم را به خود جلب کرده است. یونانی‌ها، رومی‌ها و ونیزی‌ها قبل از اینکه عثمانی‌ها به این شهر حمله کنند و تصمیم به اقامت در آن بگیرند، حاکمیت آن را در اختیار داشتند.

به طوریکه یادبودهای زیادی از زمان حکومت آنها در سراسر شهر یافت می‌شود. این واقعیت که استانبول محل اتصال دو قاره است، تنها ویژگی برجسته آن نمی‌باشد. این آخرین نقطه از جاده ابریشم افسانه‌ای بود که آسیا را به اروپا پیوند می‌داد و بسیاری از بازرگانانی که به اینجا آمده بودند، آنقدر این شهر را دوست داشتند که تصمیم گرفتند در آن به زندگی خود ادامه دهند. به این ترتیب، آنها به این شهر یک تنوع فرهنگی بخشیدند که تا امروز حفظ شده است. گردشگران تور استانبول می توانند آثار بجا مانده از آن دوران را در گوشه و کنار شهراستانبول مشاهده کنند.

تور استانبول

هنر و معماری شهر استانبول

ارتش‌های فاتح از دوران باستان تمایل داشتند تا شهر را غارت کنند، نه به این دلیل که با گنجینه‌های هنری بجنگند، اما همه چیز با ورود بیزانس‌ها تغییر کرد و کلیساها و کاخ هایشان را با موزاییک و نقاشی‌هایی تزئین کردند. به طرز شگفت انگیزی، بسیاری از این موارد همچنان پابرجا باقی مانده است. جانشینان آنها، عثمانی‌ها، یک برنامه سریع برای راه اندازی یک برنامه ساختمانی بلند پروازانه و مساجد امپریالیستی با تزئین با شکوه را آغاز کردند که نتیجه آن موفقیت‌های معماری بود که هر یک از آنها یکی از آثار برجسته جهان هستند. در سال‌های اخیر، بانک‌های محلی و سلسله‌های تجاری، جاه طلبی‌های عثمانی را تجدید کرده‌اند و مجموعه‌ای از گالری‌ها، موزه‌ها و جشنواره‌ها را برای همه به ارمغان آورده‌اند.

میراث آشپزی شهر استانبول

"اما در مورد غذا چطور؟" مطمئنا بارها درباره آن شنیده‌اید. غذاهای شهر استانبول به اندازه میراث فرهنگی آن متنوع و خوشمزه است. مردم محلی به خورد و خوراک خود اهمیت زیادی می‌دهند، رستوران‌ها در اینجا از بهترین مکان ها در کشور هستند. شما می‌توانید غذاهای خوشبوی آسیایی یا کلاسیک ایتالیایی بخورید، اما اکثر بازدید کنندگان تور استانبول ترجیح می‌دهند غذاهایی با مزه‌های خوش طعم مانند کباب و ماهی تازه صید شده را امتحان کنند که غذاهای نمادین این شهر هستند. در بین نوشیدنی‌های محبوب نیز نوشیدنی‌های ملی، یا انواع محلی قرار دارند. برای هر ذائقه‌ای غذایی را می‌توانید پیدا کنید و از آن لذت ببرید.

تور استانبول

زندگی محلی در شهر استانبول

برخی از شهرهای باستانی مجموعه‌ای از آثار باستانی خود هستند، اما استانبول دارای نمادهای زیادی است. در میان جاذبه‌های منحصر به فرد آن، مردم محلی قرار دارند که محبت و سخاوت مثال زدنی دارند. این جامعه پر جنب و جوش، فراگیر و گسترده سرشار از افرادی است که سخت کوش هستند و علاقه زیادی به خانواده دارند و در زندگی روزمره سنتی و مدرن خود با هیچ مشکلی مواجه نیستند. در مکان‌های پرطرفدار به آنها بپیوندید (cay bahçesis) باغ چای، kahvehans (قهوه خانه‌ها) و (kebapç?s) رستوران کباب نقاط برجسته بازدید شما در تور استانبول خواهند بود. در این شهر آثار باستانی و زندگی شهری امروزی با هم گره خورده‌اند و در هر جای این شهر خانه‌های مسکونی، آثار باستانی و رستوران‌ها و غذاخوری‌هایی را می‌توانید پیدا کنید که در کنار هم قرار دارند و به این شهر چهره‌ای زیبا و پر جنب و جوش داده است.

"برای دریافت اطلاعات تور استانبول ارزان و تور استانبول لحظه آخری با شماره 02174634 با مشاوران ما در زیما سفرپارس تماس بگیرید " 



:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زیما سفر پارس

تور دبی

دبی شهری است که توانسته مدرنیتگی و سنت را در کنار هم حفظ کند. دبی دارای آسمانخراش‌هایی سر به آسمان کشیده و جاذبه های تاریخی است که توجه هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند. اگر قصد سفر به دبی را دارید می‌توانید از آثار تاریخی در کنار مراکز تفریحی، بیابان‌های زیبا و سازه‌های مدرن در تور دبی  بازدید کنید.

" آژانس گردشگری و مسافرتی زیما سفر پارس مجری مستقیم تور دبی برنامه های ویژه‌ برای بازدید از جاذبه های گردشگری و آثار تاریخی دبی برای گردشگران ارائه می‌دهد "

دبی ترکیبی از سازه‌های مدرن و آثار تاریخی

سافاری در کویر دبی

تور دبی

هیچ سفری به دبی بدون سافاری در کویر تکمیل نمی‌شود. آدرنالین در جیپ‌های 4 × 4 سافاری، دوچرخه سواری در کوهستان و شتر سواری در بیابان‌ها تجربه‌ای با شکوه است که برای مدتی طولانی در ذهن شما باقی خواهد ماند. اگر شما در طول سیاحت سافاری در کویر، زمانی اضافی داشتید، شما می‌توانید به اسکی روی ماسه کویر بپردازید، تاتوی حنا انجام داده و از یک شام کبابی فوق العاده در اردوگاه صحرایی لذت ببرید. تقریبا تمام اپراتورهای تور مشهور، امکانات مختلف برای سافاری بیابانی را ارائه می‌دهند که می‌توانید کرایه کرده و در پایان سفر تحویل دهید.

تور تاریخی قلعه الفهیدی

تور دبی

قلعه الفهیدی قدیمی‌ترین آثار تاریخی دبی است و در 1800 میلادی ساخته شده است. این مکان در حال حاضر بهترین مکان برای فهمیدن تاریخ شهر است که دارای موزه مشهور دبی نیز می‌باشد. تا سال 1896 که این قلعه با استفاده از سه برج تقویت شد، اقامتگاه حاکمان محلی بود.

در اینجا گردشگران متوجه می‌شوند چگونه دبی از یک مرکز کوچک ماهیگیری و صید مروارید به یکی از مراکز اصلی تجارت جهانی، دنیای مد و گردشگری تبدیل شد. در اینجا نمایش‌های ویدئویی وجود دارد که رویدادهای مهم بین دوره 1930 و 2000 میلادی را نشان می‌دهد. این نمایش‌ها شامل مصنوعاتی است که در حین حفاری یافت شده‌اند. این موزه همچنین شیوه زندگی بدوی (بیابانگردها) در بیابان را نشان می‌دهد. یکی از اتاق‌های موزه چگونگی تغییر کل منطقه بعد از اینکه نفت کشف شد را به نمایش می‌گذارد. این قلعه در سال 1971 به عنوان یک موزه معرفی شد.

تاریخ دبی قدیمی در منطقه بستکیه

تور دبی

برای دیدن احساس و جلوه قدیمی دبی به منطقه بستکیه مراجعه کنید. شما متوجه خواهید شد این مکان کاملا متفاوت از بقیه بخش‌های شهر است. به عنوان یک مکان محافظت شده، وسایل نقلیه از ورود به بخش بستکیه منع شده‌اند.

شما می‌توانید در تورهای پیاده روی که هر روز صبح در این مکان جذاب برگزار می‌شود، شرکت کنید و از تجربه قدم زدن در بخش‌ها و معابر قدیمی شهر لذت ببرید. اگر شما مایل به دیدن شهر قبل از رونق نفت و رشد بدون توقف آن به عنوان یک شهر فوق العاده مدرن هستید باید 7 تا 8 ساعت از وقت خود را در اینجا صرف کنید. کافی شاپ هنری Basta و بسیاری از گالری‌های دیگر واقع در این مکان، ارزش دیدن دارند.

از تور اتوبوس بزرگ لذت ببرید

تور دبی

تور اتوبوس بزرگ شما را به مهمترین نقاط می‌برد و اطلاعات شما در مورد تاریخ جذاب و حقایق در پس جاذبه‌های این شهر را به روز رسانی می‌کند. شما می‌توانید از بین تور شبانه یا روزانه یکی را انتخاب کنید. گردشگران نیز می‌توانند تور اتوبوس بزرگ 24 ساعته یا 48 ساعته را انتخاب کنند. از سرویس‌های رایگان همراه با این تورها لذت ببرید از جمله: تور رایگان موزه دبی و سفر کروز با دبی کریک. گردشگران تور دبی می‌توانند در ایستگاه‌های اتوبوس سوار این اتوبوس‌ها شده و یا پیاده شوند. در طول تورهای شبانه، یک جاذبه اضافی چشم انداز آسمان خراشها است.

رصدخانه برج الخلیفه

تور دبی

یکی از فوق العاده ترین جاذبه‌های و آثار تاریخی دبی، رصدخانه برج الخلیفه است. این رصدخانه در طبقه 125 برج الخلیفه، بلندترین ساختمان در جهان قرار دارد. ورود به رصدخانه برج الخلیفه از طریق مرکز خرید دبی مال است و گردشگران توسط یکی از سریع‌ترین آسانسورهای جهان به این مکان منتقل می‌شوند. شما می‌توانید یک ساعت در اینجا لذت ببرید و تصویری زیبا از جهان زیر پای خود را تماشا کنید.

سوار شدن به بالون هوای گرم

تور دبی

یک بالون سواری را رزرو کنید تا تصویری پانوراما از چشم اندازهای بیابان‌ها را ببینید. بر فراز سرزمین بیابانی پرواز کنید تا منظره‌ای زیبا از آن و شترهای حاضر در این مکان را تماشا کنید. بالون سواری در دبی یکی از محبوب ترین فعالیت‌های در فضای باز است به خصوص برای افرادی که همیشه به دنبال چیزی متفاوت هستند. یکی از عاشقانه‌ترین کارهایی است که می‌توانید انجام دهید، این است که همراه با عشق خود در حوالی طلوع خورشید به بالون سواری بروید و از بیرون آمدن خورشید از پس کوه‌های حجاز لذت ببرید. هزینه تقریبی 850 درهم امارات برای کودکان و 995 درهم امارات برای بزرگسالان است.

" برای کسب اطلاعات درباره تور دبی ارزان  و تور دبی لحظه آخری با شماره 02174634 با مشاوران ما در زیما سفر پارس تماس بگیرید "



:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زیما سفر پارس

بازدید از برج های دوقلوی پتروناس

بازدید از مالزی و گشت و گذار در پایتخت آن یعنی شهر کوالالامپور، بدون سر زدن به برج های دوقلوی پتروناس قطعا کامل نخواهد شد. برج های دوقلوی پتروناس نمادی مدرن برای شهر کوالالامپور هستند. برج‌هایی که با 452 متر ارتفاع، تا سال 2004 بلندترین سازه ساخته شده به دست بشر نامیده می‌شدند؛ و هنوز هم بلندترین برج دوقلوی جهان هستند. جذابیت این برج ها تنها به دلیل ارتفاع آن نیست؛ و جاذبه‌های فراوانی در برج های دوقلوی پتروناس در انتظار شما است. در این نوشته وب‌سایت آژانس مسافرتی و گردشگری زیما سفر پارس می‌خواهیم شما را با ویژگی‌های این جاذبه شهری و مدرن مالزی آشنا کنیم؛ تا در صورت استفاده از  تور مالزی  بازدید از آن را فراموش نکنید.

قدم زدن در مرکز خرید برج های دوقلوی پتروناس

بازدید از یک مرکز خرید مدرن و شیک، حتی اگر به خرید منجر نشود؛ قطعا تجربه جذابی خواهد بود. مرکز خرید سویا در 5 طبقه، بخش عمومی برج های دوقلوی پتروناس را تشکیل می‌دهد. این مرکز خرید را می‌توان مانند خود برج‌های دوقلو، نماد توسعه یافتگی، مصرف‌گرایی و جهانی شدن کشور مالزی دانست. حضور متعدد انواع برندهای خارجی در این مرکز خرید این امکان را فراهم می‌کند؛ تا دسترسی خوبی به آخرین محصولات برندهای خاص داشته باشید. توجه کنید که به طور غالب محصولات موجود در این مرکز خرید حول محور پوشاک، زیورآلات، لوازم آرایش، اکسسوری و به طور کلی محصولات مرتبط با مد و لباس است. مرکز خرید سویا از ساعت ده صبح تا ده شب پذیرای مشتریان است؛ و پیشنهاد اکید می‌کنیم که حتما از آن بازدید کنید. همچنین فراموش نکنید که به طور معمول قیمت در این مرکز خرید بالاست؛ پس بهتر است اگر به دنبال اجناس ارزان‌قیمت‌تر هستید؛ از خیر خرید در آن بگذرید و با خیال راحت به تماشای مرکز خرید و ویترین‌گردی بپردازید.

آکواریوم برج های دوقلوی پتروناس

در همان طبقات پایین برج یکی دیگر از جاذبه‌های برج های دوقلوی پتروناس جا خوش کرده است. آکواریومی بزرگ و بی‌نهایت زیبا، که شما را با مناظری بدیع و زیبا روبرو می‌کند. این آکواریوم دارای مجموعه‌ای بزرگ و متنوع از انواع موجودات دریایی است؛ و می‌تواند برای ساعتی شما را سرگرم کند.

همچنین وجود سینما، موزه و رستوران‌های متنوع، از دیگر جاذبه‌هایی است که دسترسی به آن نیازمند تهیه بلیت نیست.

سفر به ارتفاع نیم کیلومتری برج های دوقلوی پتروناس

اما اگر می‌خواهید به بالای برج های دوقلوی پتروناس بروید؛ باید بلیط آن را تهیه کنید. قیمت این بلیت در حال حاضر برای بزرگسالان 80 رینگیت و برای کودکان 33 رینگیت است. اگر تصور می‌کنید این قیمت برای بازدید از چنین برجی بالاست؛ توصیه می‌کنیم این ریسک را انجام داده و سپس درباره آن نظر دهید. تماشای شهر کوالالامپور از بالای این برج منظره‌ای بدیع است که هرگز فراموش نخواهید کرد.

همچنین قدم زدن روی پل متصل‌کننده این دو برج به یکدیگر از هیجان‌انگیزترین بخش‌های  تور مالزی  برای شما خواهد بود. این پل با نام پل آسمان شناخته می‌شود و علاوه بر کارکردهای خاص، یه تنهایی یکی از جاذبه‌های مطرح گردشگری کوالالامپور است. این پل در ارتفاع 175 متری از سطح زمین قرار دارد و فاصله 56 متری دو برج را به یکدیگر متصل می‌کند. جالب است بدانید که این پل دو طبقه و متحرک است؛ و در مواقع ضروری قابلیت حرکت و رفتن به داخل برج را دارد.

در نهایت توصیه می‌کنید هم در شب و هم در نور روز، زمانی را به بازدید از برج های دوقلو اختصاص دهید. چراکه جاذبه‌های بصری این برج در هر دو حالت بالاست و تنوع تفریحی آن باعث می‌شود با چند مرتبه جستجو در آن نیز، برای شما کسل کننده نشود.

آژانس مسافرتی و گردشگری زیما سفر پارس ، مجری  تور لحظه آخری مالزی و تور مالزی ارزان  با آفر ها و تخفیف های بسیار در خدمت شما عزیزان است.



:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زیما سفر پارس

تور اروپا

سوئیس کشوری با کوه های زیبا و طبیعت شگفت انگیز، شکلات و پنیر یکی از کشورهای اروپایی است که مورد علاقه بسیاری از گردشگران و مسافران تور اروپا می باشد. اگر در حال بازدید از سوئیس هستید، یا قصد سفر به این کشور را دارید، جاذبه‌های گردشگری بسیار زیادی در این کشور وجود دارند. از این مکان‌ها دیدن کنید تا بهترین تجربه ممکن را از گردشگری در تور اروپا داشته باشید. آنهایی که می‌خواهند این جواهر اروپایی را تجربه کنند، مطمئنا هیچ کمبودی از لحاظ پیدا کردن مکان‌های عالی نخواهند داشت و در این کشور که نرخ جرم بسیار پایینی دارد احساس امنیت خواهند کرد، اگرچه همیشه می‌توانید به شماره‌های اضطراری این کشور دسترسی داشته باشید. در اینجا به معرفی تعدادی از مکان‌های برتر این کشور می‌پردازیم که در سفر خودبه این کشور باید از آنها دیدن کنید تا بهترین تجربه ممکن را از گردشگری در سوئیس داشته باشید.

 

" آژانس گردشگری و مسافرتی زیما سفر پارس تور اروپا ترکیبی را برای دوستداران سفر به این قاره زیبا ارایه می‌دهد "

مکان‌های برتر مسافرتی در سوئیس

 

دریاچه ژنو و شهرهای پیرامون آن

سوئیس در تور اروپا

شهر ژنو در غرب و لوزان در شرق این دریاچه قرار دارند، یک آبگیر عظیم که سلت‌ها به درستی به آن، نام “Lem an” یا "آب بزرگ" را دادند. هنوز هم سوئیسی‌های فرانسوی زبان این دریاچه را با اسم دریاچه آب بزرگ می‌شناسند. این دریاچه 582 کیلومتر مربعی دارای قلعه‌های شگفت انگیزی در کناره‌های خود است و تاکستان‌هایی کشیده در کنار آن جریان دارند که نمایی جالب را از سوئیس فراهم می‌آورند. قایق‌های پارویی و موتوری بسیاری هر روزه از آب‌های آن عبور می‌کنند. این دریاچه نقطه‌ای عالی برای کاوش کوه‌های جورا، کوه‌های آلپی واد یا دریاچه لوزان می‌باشد. آنهایی که به دنبال فضایی بین المللی‌تر هستند می‌توانند سریعا به شهر ژنو بروند، مرکز حداقل 200 سازمان بین المللی و همچنین مقر سازمان ملل متحد. به عنوان سومین شهر بزرگ سوئیس، ژ‌نو دارای جمعیتی پیچیده با فضاهای سبز فراوان، موزه‌های سحرانگیز و رستوران‌های عالی است، با این حال هنوز هم فضای هنری خود را حفظ کرده است. یکی از بزرگترین فواره‌های دنیا یعنی جت آدو بر روی تصاویر کارت پستال ژنو قرار دارد. 

برن

سوئیس در تور اروپا

بسیاری از مردم نمی‌دانند که شهر قرون وسطایی برن پایتخت سوئیس است. اما به محض اینکه پا در خیابان‌های سنگفرشی باریک آن می‌گذارید، همه شک‌های شما ناپدید خواهند شد. در هر گوشه از این شهر تاریخ مشغول آواز خواندن است، مخصوصا در "شهر قدیمی" آن که به عنوان یک میراث جهانی یونسکو شناخته می‌شود. برج‌های تاریخی بر روی نماهای ماسه سنگی، فواره‌های بسیار و جوی‌های برن سایه افکنده‌اند، در حالی که دالان‌های آن مملو از بوتیک، کافه و رستوران است و در برخی مواقع در زیرزمین‌ها پنهان می‌شوند. به عنوان مقر کنونی پارلمان سوئیس، برن یکی از مراکز تاریخی این کشور بوده که به خوبی حفظ شده است. این شهر دارای یک باغ گیاه شناسی فوق العاده، بازار هفتگی بسیار زیبا و دسترسی به دریاچه آر و پارک خرس‌ها بوده، که در آن خانواده‌ای از خرس‌ها، نماد این شهر، سکونت دارند.

لوتسرن

سوئیس در تور اروپا

شهر دریاچه‌ای لوتسرن در قلب سوئیس جای گرفته است؛ یک شهر بسیار عالی دیگر برای کارت پستال که در منظره‌ای کوهستانی قرار دارد. برج‌های غول پیکر، پل‌های چوبی و کلیساهای قدیمی به همراه دیوارنگاری‌های تاریخی به این شهر اجازه داده‌اند نمای قدیمی خود را حفظ کند که به زیبایی‌های این مکان عالی گردشگری می‌افزایند. از مناظر هیجان انگیز و دریاچه لوتسرن در تور اروپا  لذت ببرید و به سمت قله‌های مجاور این شهر یعنی پیلاتوس، ریگی یا استانسرهورن پیش بروید.

آبشار راین

سوئیس در تور اروپا

آبشار راین، بزرگترین آبشار اروپا، یک شگفتی طبیعی سحرآمیز در میان مکان‌های گردشگری سوئیس است. این آبشار در شمالی‌ترین بخش سوئیس و نزدیک به شهر شافهاوسن قرار داشته و عرضی معادل 150 متر دارد. بازدید کنندگان می‌توانند منظره آن را از چندین منظره تماشا کنند، در حالی که افراد ماجراجو این امکان را دارند که خودشان یک قایق اجاره کنند و به قلعه‌های مجاور آن یعنی شلوس لاوفن و شلوس وورث بروند. در روز ملی سوئیس، یعنی 1 آگوست، آبشار راین با آتش بازی‌های شگفت انگیزی تزئین خواهد شد که گردشگران زیادی را به سمت خود می‌کشاند.

زوریخ

سوئیس در تور اروپا

به عنوان پایتخت فرهنگی سوئیس، زوریخ مطمئنا جایی نیست که بتوانید در هنگام بازدید از سوئیس از لیست خود خط بزنید. اگرچه بسیاری از مردم از آن مطلع نیستند، اما در پشت ظاهر تجاری زوریخ یک زندگی شبانه مداوم وجود دارد که تا اندازه‌ای مدرن است. علاوه بر این، زوریخ رژه خیابانی (Street Parade) را میزبانی می‌کند، که یکی از بزرگترین پارتی‌های سالانه در جهان است. در حالی که این شهر بعضی از ریشه‌های تاریخی خود را حفظ کرده است که در خانه‌های نمادین، کلیسای گروسمانستر، موزه ملی سوئیس و میدان لیندنهوف مشخص است، بازسازی نسل در زوریخ ثروتمند بسیار سریع است. مکان‌ها و کارخانه‌های تاریخی هدف خود را تغییر داده‌اند و اکنون به عنوان فضاهای فرهنگی مورد استفاده قرار می‌گیرند، که در مجموع بیش از 50 موزه و 100 گالری هنری را در زوریخ گرد هم آورده‌اند. زوریخ به عنوان یکی از با رفاه‌ترین شهرهای جهان شناخته می‌شود و هر چیزی را که از یک شهر بخواهید می‌توانید در آن پیدا کنید. با این حال، شما هنوز هم فرصت دستیابی به شهرهای روستایی و خوش منظر را در فاصله‌ای بسیار نزدیک در اختیار دارید. در مورد زیباترین شهرهای سوئیس در فاصله دو ساعتی زوریخ مطالعه کنید و از آنجاها دیدن کنید.

 

" با تور اروپا ارزان  و تور اروپا لحظه آخری  زیما سفر پارس می توانید از کشورهای زیبا و مناظر طبیعی این قاره دیدن کنید "



:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زیما سفر پارس

تور پوکت

پوکت دارای سواحل و تفریحگاه های فوق العاده ای می باشد، اما برای خاطره انگیز کردن تعطیلات خود درتور پوکت ، یک یا دو روز را صرف گشت و گذار در مناظر و سواحل دور و بر آن کنید. اگر از طبیعت بکر، جزایر زیبا و تفریحات آبی لذت می‌برید پوکت با جزایر زیبا و جذاب آن می‌تواند مقصد خوبی برای شما باشد.

جزایری که در پوکت می‌توانند شما را شگفت‌زده کنند

 

خلیج پانگ نگا و قایق سواری

 

تور پوکت

غارهای آهکی اطراف پانگ نگا را به همراه راهنماهای باتجربه بگردید و نکات زیادی را در مورد اکتشاف آنها توسط جان گری در سال 1989 یاد بگیرید. با استفاده از قایق‌های بادی مخصوص، ساحل را جستجو کرده و دنیای عجیبی را در این کنجکاوی شگفت انگیز تجربه کنید. از هتل خود در پوکت یک تاکسی کرایه کنید و مستقیما به سراغ بندرگاه بروید، جایی که می‌توانید به بوفه بروید و از غذاهای مخصوص تایلندی لذت ببرید. در حال غذا خوردن به گردش بپردازید و به سمت بندر بروید تا سوار یک کشتی مدرن شوید. زمانی که وارد اولین مکان دیدنی در تور پوکت می‌شوید، سوار قایق بادی شده و در عین لذت بردن از مناظر خارق العاده اطراف به راهنما اجازه دهید قایق را براند. به روند تراشیده شدن این پاره سنگ‌های آهکی توسط گذر زمان دقت کنید و سپس وارد غارهای پوشیده شوید که با نام هونگ شناخته می‌شوند. همچنین مواظب میمون‌ها و مرغ‌های ماهی خوار آبی باشید که در این مکان سکونت دارند. بر روی قایق، از غذای دریایی خوشمزه لذت برده و غروب آفتاب را قبل از سر زدن به آخرین غار در نور گرگ و میش تماشا کنید. عوض شدن حالت این عجایب جغرافیایی دورافتاده را در نور کم ببینید و سپس به قایق برگردید تا بتوانید به سمت بندر و پس از آن هتل خود حرکت کنید.

 جزایر مرجانی راکا

 

تور پوکت

جزایر شگفت انگیز راکا و صخره‌های مرجانی را در این سفر یک روزه از پوکت تجربه کنید. از دستگاه‌های هواکش استفاده کنید تا زندگی آبی خارق العاده این منطقه را ببینید یا بر روی سواحل سفید آن در زیر نور آفتاب دراز بکشید. بعد از این که با تاکسی به اسکله چالونگ رفتید که حدود 30 دقیقه از مرکز شهر پوکت فاصله دارد، سوار یک قایق مدرن شوید تا سفری آرام و خاطره انگیز را به جزیره راکا داشته باشید. به محض رسیدن، ماسک هواکش خود را بپوشید و آماده دیدن زندگی آبی و مرجان‌های زیبا و همچنین مناظری زیبا از ماهیان این ناحیه شوید، که در آب‌های نیلگون قرار دارند. عصر سوار قایق شوید و به سمت جزیره مرجانی حرکت کنید. سپس در رستوران Hey Island از غذاهای تایلندی لذت برده و انرژی خود را تقویت کنید تا بتوانید اوقاتی شگفت انگیز را بر روی شنزار ساحلی دست نخورده آن داشته باشید، یا اینکه ممکن است بخواهید ورزش‌های آبی این منطقه مانند غواصی، پاراسیلینگ و قایق سواری را امتحان کنید. بعد از یک روز شگفت انگیز، به سمت اسکله و سپس هتل برگردید. 

جزایر سیمیلان

 

تور پوکت

در جزایر سیمیلان از مناظر نفس‌گیر و زندگی آبی متنوع لذت ببرید. یک روز را در یکی از بهترین اماکن غواصی دنیا تجربه کنید که دارای آب‌های نیلگون، مرجان‌های غنی، زندگی آبی رنگارنگ و سواحل شنی می‌باشد. از هتل خود سوار تاکسی شده و به سمت اسکله توپلامو در استان پانگ نگا حرکت کنید. وسایل غواصی خود را بردارید و به همراه راهنما سوار قایق تندرو شوید تا جزایر زیبای سیمیلان را ببینید. در راه رسیدن به مکان غواصی در کوه پایو از مناظر موجود لذت ببرید. کمی از وقت خود را در ساحل سپری کنید و دنیای زیر آب را بگردید، قبل از اینکه به سمت خلیج دست نخورده پرینسس حرکت کنید. در این خلیج می‌توانید غذاهای تایلندی خوشمزه‌ای را امتحان کنید. سفر روزانه خود را به سمت آب‌های آرام خلیخ دونالد داک در کوه سیمیلان ادامه دهید، که در آنجا می‌توانید در ساحل استراحت کرده یا اینکه به سمت بلندی‌های آن پیاده روی کنید. سپس قبل از برگشتن به هتل به کوه بانگو بروید تا برای آخرین بار در این منطقه به غواصی بپردازید.

 جزایر فی فی 

تور پوکت

از مناظر جزایر فی فی لذت ببرید، که در جنوب تایلند قرار دارند و به دلیل فیلم “The Beach” معروف شده‌اند. مناظر خارق العاده و آب‌های زلال خلیج مایا را تحسین کنید، از غذاهای این منطقه لذت ببرید، صخره‌های مرجانی را پیدا کنید و به غواصی بپردازید. بعد از ترک هتل در ساعت 7:30 تا 8 صبح، به سمت اسکله Sea Angel حرکت کنید تا سوار قایق تندرو شده و ماجراجویی خود را آغاز کنید. از فی فی لی دیدن کنید که از جزیره دیگر این مجموعه جزایر کوچکتر و در عین حال مشهورتر می‌باشد. در خلیج مایا، می‌توانید بر روی ساحل دراز بکشید، شنا کنید و مناظر زیبای تپه و کوه‌های اطراف را بگردید. بعد از خلیج مایا می‌توانید از خلیجک پی له دیدن کنید که مانند یک دریاچه مرجانی کوچک است، و همچنین می‌توانید خلیج وایکینگ را بگردید که مکان پرندگان بادقپک بوده و نقاشی روی دیوارها شما را به یاد کشتی‌های وایکینگی خواهند انداخت. سپس، در حال گذر از ساحل میمون‌ها، سعی کنید میمون‌های وحشی را از قایق تندرو خود تماشا کنید. به محض رسیدن به فی فی دون، از غذاهای بین المللی آن در بوفه لذت ببرید و در ساحل استراحت کنید. عصر را در جزیره خای نای سپری کنید، که یکی از سه جزیره کوچک و بسیار زیبا می‌باشد که توسط آب‌های زمردین احاطه شده است و برای غواصی، شنا کردن یا دراز کشیدن بر روی ساحل سفید آن بسیار عالی می‌باشد. آخرین مرحله این تور یک قایق سواری نیم ساعته به سمت پوکت خواهد بود و در حدود ساعت 4 بعد از ظهر به هتل خواهید رسید.  

" برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تور پوکت ارزان  و تور پوکت لحظه آخری  با شماره 02174634 تماس بگیرید "



:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زیما سفر پارس

تور هند

امروزه هند از بزرگترین و عجیب ترین کشورهای جهان با فرهنگ های بسیار متنوع و مکان های زیبا مورد توجه بسیاری از گردشگران قرار گرفته است . مکان های دیدنی ، مناظر و چشم اندازهای طبیعی و جاذبه های تاریخی و گردشگری موجب شده تا توریست ها و مسافران  تورهند با سلیقه های متفاوت از سفر به هند لذت ببرند.

" آژانس گردشگری و مسافرتی زیما سفر پارس در تمام طول سال تور هند را برای علاقمندان سفر به این کشور ارائه میدهد "

بازدید از هند و مکان های دیدنی و جاذبه های گردشگری آن خالی از لطف نیست .در این مقاله به پنج مورد از آنها اشاره خواهیم کرد .

1. گوا مکانی زیبا با طبیعت دیدنی

جواهری پرتغالی، که به دلیل پارتی‌های شبانه روزی خود معروف است. بدون شک گوا باید در بین مکان‌هایی باشد که حتما باید از آنها دیدن کنید. جوان و پر از انرژی! زندگی شبانه عالی، نوشیدنی‌های متنوع، کلبه‌های ساحلی و قیمت‌های بسیار کم. گوا یکی از بهترین مقاصد تعطیلات در هندوستان می‌باشد که سفرتان را خاطره انگیز خواهد کرد.

بهترین زمان دیدن از آن:نوامبر تا فوریه.

تور هند

چگونگی رفتن به آنجا

  • مسافرت هوایی:فرودگاه بین المللی دابولیم بزرگترین فرودگاه گوا می‌باشد. · از طریق قطار: ایستگاه قطار مادگائون و تیویم بزرگترین ایستگاه‌های گوا می‌باشند.
  •  با ماشین:سواحلی مانند گاواتور، کالانگوت، آنجونا، کولوا و بناولیم، قلعه آگاودا، کلیسای ما دئوس، باسیلیکا، معبد بودگشوار، آبشارهای دودساگار، کلیسای سنت خاویر، ساحل گرند (برای ورزش‌های آبی)، و کلوب‌هایی مانند کافه ممبوس، LPK، SinQ و همچنین کلوب کوبانا.

2. مکلود گنج، بهشتی در میان تپه‌ها

به تریوند سفر کنید و از هوای آزاد تپه‌های آن لذت ببرید. کوهستان‌های جادویی می‌توانند گردشگران را به سمت خود بکشانند تا از بهترین ویژگی‌های طبیعت مکلود گنج بهره ببرند، یعنی یکی از زیباترین مکان‌های هندوستان. تریوند منظره‌های خیره کننده از رشته کوه‌های دالادار را در خود جای داده است. با دوستان خود در زیر میلیون‌ها ستاره کمپ بزنید و از آن لذت ببرید. اینجا در میان دوست داشتنی‌ترین مقاصد گردشگری در هند قرار دارد، به هر دلیلی که ممکن است باشد. جای تعجب نیست که اینجا در میان مکان‌های برتر گردشگری در هند قرار دارد.

بهترین زمان دیدن از آن:سپتامبر تا ژوئن.

تور هند

چگونگی رفتن به آنجا

  • مسافرت هوایی:فرودگاه گاگال نزدیک‌ترین فرودگاه می‌باشد (18 کیلومتر).
  • قطار:نزدیک‌ترین ایستگاه قطار پاتانکوت می‌باشد (89 کیلومتر).
  • ماشین:اتوبوس‌های زیادی بین مکلود گنج و شهرهای مختلف هند مانند دهلی، چاندیگارت، دارماشالله و غیره وجود دارند که به صورت منظم حرکت می‌کنند. مسافرین می‌توانند تا ایستگاه مکلود گنج با اتوبوس بروند و از آنجا تاکسی بگیرند.

جاذبه ها:قلعه کانگرا، معبد باگسونات، آبشارهای باگسو، صومعه نامگیال، معابد دالایی لاما، استادیوم HPCA، مزارع چای دره کانگرا و تریوند.

3. سریناگار، الماس کاشمر

روحیات خود را در پایتخت شگفت انگیز کاشمر تازه کنید. اگر در دهه دوم زندگی خود می‌باشید، وقت آن است که کاشمر را به فهرست مکان‌هایی اضافه کنید که می‌خواهید از آنها دیدن کنید. اگر بهشتی بر روی زمین وجود داشته باشد، قطعا اینجاست! قبل از اینکه همه آن دست برود، از زیبایی‌های شگفت انگیز آن دیدن کنید. همچنین چه زمانی می‌تواند بهتر باشد تا از این بهشت سیل زده دیدن کنید؟!

بهترین زمان دیدن از آن:آوریل تا اکتبر.

تور هند

چگونگی رسیدن به آن

  • مسافرت هوایی:سریناگار دارای فرودگاه اختصاصی خود می‌باشد.
  • قطار:ایستگاه قطار سریناگار در دست ساخت است. تا آن زمان، مسافرین می‌توانند تا اودامپور با قطار بروند (229 کیلومتر).
  • ماشین:مگر اینکه از شهرهای جامو و کاشمر دیدن کنید، در غیر این صورت جاده‌ها چندان برای مسافرت به اینجا مطلوب نیستند.

جاذبه ها:دریاچه دال (قایق سواری و گذراندن شب در آنها)، باغ نشاط، باغ شالیمار، معبد زین العابدین، مجسد حضرتبال و تپه شانکاراچاریا.

4. آندامان، تفریحگاه ساحلی هند

از غروب‌های سحرآمیز گرفته تا هیجان غواصی، آندامن همه آنها را در خود جای داده است. از آب می‌ترسید؟ هیچ وقت شنا نکرده‌اید؟ شاید زمان آن باشد که این ترس را از خود دور کنید و به درون دریا شیرجه بزنید و بر ترس از آب و عمق غلبه کنید. این را باور کنید که منظره‌های زیر آب شما را شگفت زده خواهند کرد و شما را وادار خواهد کرد که بیشتر به اینجا بیایید. همچنین این مکان یکی از محبوب‌ترین مقاصد برای دوستداران محیط‌های آبی می‌باشد که احساسی وصف ناپذیر را به ارمغان خواهد آورد.

بهترین زمان دیدن از آن:نوامبر تا نیمه‌های مه.

تور هند

چگونگی رفتن به آنجا

  • مسافرت هوایی:فرودگاه ویر سوارکار در بندر بلیر بزرگترین فرودگاه این مجمع الجزایر است.
  • راه دریایی:کشتی‌های زیادی مسافت میان بندر بلیر و شهرهای چنای، کلکته و ویساکاپاتنام را طی می‌کنند.

جاذبه ها:یادبود ملی کالی پانی، ساحل راداناگار، تاسیسات ورزش‌های آبی راجیو گاندی در بندر بلیر، پارک آبی ملی ماهاتما گاندی، چیدیا تاپو و ورزش‌های آبی مانند غواصی، شنا با دستگاه هواکش و پاراسیلینگ.

5. له‌لداخ، بهشت دوچرخه سواران

توانایی‌های خود را در مناظر بی نظیر له‌لداخ آزمایش کنید. له‌لداخ بدون شک در فهرست مکان‌های مورد علاقه همه ماجراجویان در هند قرار دارد. در حالی که سفر خود را در این مکان شگفت انگیز در هند شروع می‌کنید، در جاده‌های پر پیچ و خم دوچرخه سواری کنید، در وسط ناکجا آباد گم شوید، در خانه مردم محلی بخوابید و مستقل بودن را یاد بگیرید.

بهترین زمان دیدن از آن:آوریل تا نیمه‌های ماه مه و نیمه‌های سپتامبر تا نیمه‌های اکتبر.

تور هند

چگونگی دسترسی به آن

  • مسافرت هوایی:فرودگاه کوشوک باکولا در له‌لداخ این شهر را به نقاط دیگر هند متصل می‌کند.
  • قطار:ایستگاه قطار جامو تاوی (در 700 کیلومتری له‌لداخ) نزدیکترین ایستگاه قطار می‌باشد. گردشگران می‌توانند از اینجا با تاکسی یا اتوبوس  به له‌لداخ بروند.
  • ماشین:جالب‌ترین راه مسافرت به له‌لداخ از طریق ماشین می‌باشد. مسافرین می‌توانند با استفاده از دوچرخه یا جیپ به له‌لداخ بروند. دوچرخه سواری از دهلی، چاندیگارت و مانالی می‌تواند بسیار شگفت انگیز باشد.

"  تور هند ارزان و  تور هند لحظه آخری زیما سفر پارس فرصتی مناسب برای سفر به این کشور است "
" برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره 02174634 با ما تماس بگیرید "



:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زیما سفر پارس

بازدید از طبیعت سحرانگیز گویلین در تور چین

گویلین اگرچه طبیعت شگفت‌انگیز و فوق‌العاده‌ای دارد؛ اما تنها علت مورد توجه قرار گرفتن این منطقه، طبیعت آن نیست. در این نوشته وب‌سایت آژانس مسافرتی و گردشگری زیما سفر پارس، دیداری خواهیم داشت از منطقه گویلین و شما را با ویژگی‌ها و امکانات تفریحی و طبیعی این منطقه طبیعی آشنا می‌کنیم.
گویلین تنها نام یک منطقه نیست. بلکه نام یکی از شهرهای استان گوانگشی در شمال شرقی کشور چین است. این منطقه به دلیل جاذبه‌های توریستی به صورت روزانه دارای تورهایی است که شما را از شهرهای اصلی چین به سمت گویلین می‌برند. توصیه اکید ما این است که در صورت رفتن به  تور چین  ، بازدید از گویلین را در برنامه خود قرار دهید.
گویلین همچنین سابقه تاریخی عمیقی دارد. به طوری که از حدود 300 سال پیش از میلاد مسیح اولین ساکنان این منطقه، در حاشیه رودخانه لی، ساکن شدند. به همین دلیل هم گویلین از نظر تاریخی دارای جاذبه های زیادی است.
نکته دیگری که طبیعت گویلین را جذاب می‌کند؛ آب و هوای بسیار مطبوع آن است. به طوری که در بهار و تابستان آب و هوای این منطقه معتدل و نیمه بارانی است؛ و در زمستان نیز آنقدرها که آزاردهنده باشد، سرد نمی‌شود.
با توجه به فاصله نسبتا زیاد گویلین با پکن، بهترین روش رسیدن به این منطقه استفاده از هواپیما و در صورت عجله نداشتن قطار است.

 


غار نی فلوت


از زیباترین جاذبه‌های گوگلین، غار نی فلوت است. وجه تسمیه نام‌گذاری این غار، روییدن نی‌هایی در این غار است که مردم محلی از آنها فلوت‌هایی خوش صدا می‌ساخته‌اند. البته این غار دارای ساختار سنگی جذابی نیز هست که بازدید از آن شما را به شگفتی وا خواهد داشت. از جمله این ساختارها باید به ستون های سنگی بزرگ آن اشاره کرد. این ساختارها علاوه بر زیبایی از نظر علوم زمین دارای اهمیت فراوانی است.


شالیزارهای پلکانی


تصور شالیزارهایی پلکانی بر دامنه‌های کوه، یکی از تصاویری است که در این منطقه جامه واقعیت به خود می‌پوشد. اگر در فصل بهار به این منطقه بروید؛ وجود آب در این شالیزارها، منظره‌ای اعجاب‎‌انگیز و نقره‌فام را پیش روی شما می‌گشاید. در فصل تابستان جوانه‌های سرسبز برنج را خواهید دید؛ و در فصل پاییز خوشه‌های طلایی و آماده چیدن برنج را مشاهده می‌کنید. در نتیجه در هر فصلی که این منظره را ببینید، جذابیت خاص خود را خواهد داشت.

 


تپه خرطوم فیل


تپه خرطوم فیل را نماد شهر گویلین می‌دانند. تپه‌ای با شکلی جالب، که گویی فیلی با خرطومش مشغول نوشیدن آب از رودخانه لی است. نمای این تپه و نقاط اطرافش یکی از جاذبه‌های دیدنی حاشیه رود لی است. این منطقه بخصوص در شب، محل گشت و گذار بسیاری از گردشگران است.

 


رودخانه لی


اما اگر بخواهیم به جذاب‌ترین منطقه طبیعی گویلین اشاره کنیم؛ بی‌شک باید از رودخانه لی نام ببریم. پیاده‌روی در اطراف این رودخانه و گشت‌زنی با کشتی‌های تفریحی در آب‌های این رودخانه، از جمله تفریحاتی است که روزانه بسیاری از گردشگران را به خود مشغول می‌کند. توجه کنید که زیبایی رودخانه لی تنها مرتبط با خود رودخانه نیست؛ و جاذبه‌های طبیعی اطراف رودخانه بیش از هر چیز می‌تواند برای شما جذاب باشد.


نمایش سانجی لیو


نمایشی عالی در فضای باز که در پس زمینه‌ای زیبا از کوهستان و آب‌های گویلین اجرا می‌شود. آشنایی با فرهنگ مردم منطقه، شنیدن آهنگ‌های محلی، شناخت فرهنگ مردم روستایی چین و... از جمله مواردی است که در یک نمایش جذاب موزیکال خواهید دید.

 


پارک شانگلری لا


اگر دوست دارید در گویلینبا انواع جاذبه‌های طبیعی این منطقه آشنا شوید؛ پیشنهاد می‌کنیم سری به پارک شانگلری لا بزنید. سواری با قایق‌های تفریحی روی رودخانه این پارک و تماشای مزرعه‌های اطراف، فعالیت و زندگی روستاییان و برنامه‌های سرگرم‌کننده‌ای که برای توریست‌ها فراهم شده است؛ کامل‌کننده سفر شما به این منطقه خواهد بود.
در نظر بگیرید که موارد گفته شده در این مقاله تنها به جاذبه‌های طبیعی منطقه گویلین اشاره کرده است. منطقه گویلین اما تنها به طبیعت زیبا بسنده نکرده و جاذبه‌های دیگری از جمله مناطق تفریحی، مراکز خرید، پارک‌های مختلف، رستوران‌های متنوع، مکان‌های تاریخی و... نیز در چنته دارد.

زیما سفر پارس ارائه کننده  تور چین ارزان  وتور چین گوانجو  می باشد.



:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زیما سفر پارس

تور بالی

جزیره بالی مطمئنا محبوب‌ترین مکان در بین 17000 جزیره کشور اندونزی بوده و نمونه کامل یک بهشت استوایی است. اگر چه بعضی از مناطق بالی در سال‌های گذشته قربانی تجاری شدن گشته‌اند، هنوز هم مکان‌های زیادی در آن وجود دارند که چندان تحت تاثیر گذر زمان نبوده‌اند. بالی به عنوان جزیره خدایان شناخته می‌شود و فرهنگ آن توسط شکل خاصی از مذهب هندو در بر گرفته شده است و می‌توان آثار آن را در تمامی جنبه‌های زندگی مردم این جزیره پیدا کرد، از معابدی که در تمامی گوشه و کنارهای جزیره وجود دارند تا صدقات روزانه که در هر خانه‌ای پیدا می‌شوند.
به دنبال آشنا شدن با فرهنگ بی نظیر مردم بالی باشید، در کنار صخره‌های آن غواصی کنید، از کوه‌های آتشفشانی بالا بروید یا در ساحل دراز بکشید و حمام آفتاب بگیرید، تور بالی  می‌تواند از هر لحاظ پیشنهادی وسوسه کننده برای گردشگران باشد.

10. ساحل سونار

 

تور

این ساحل در دهکده دنپاسار در جنوب شرقی بالی قرار گرفته است و به علت آرام بودن، مکانی عالی برای گردشگران میانسال است و از همین حیث به "ساحل خر و پف" معروف است. با این حال، این اسم کمی بی مسما است، چرا که این ساحل جاهای دیدنی و فعالیت‌های هیجان انگیز زیادی را در خود جای داده است. به علاوه ساحل زیبای آن، سونار دارای چندین مکان تاریخی جذاب است که از جمله آنها می‌توان به معبد بالنجونگ اشاره کرد، جایی که چندین ستون دارای دست نوشته‌های مربوط به قرن نهم میلادی است. موزه لو مایور زمانی خانه نقاش برداشت گرای بلژیکی یعنی آدریان ژان لو مایور بود و اکنون اثرهای وی را در خود جای داده است.

9. جزیره نوسا لمبوگنان

 

بازدید از 10 مکان برتر در تور بالی

این جزیره بخشی از قلمرو بالی است و در قسمت جنوب شرقی ساحل آن قرار گرفته است. نوسا لمبوگنان آنقدر کوچک است که می‌توانید همه آن را در سه یا چهار ساعت به صورت پیاده قدم بزنید و یک مقصد روزانه بسیار معروف به شمار می‌رود. سواحل این جزیره بیشترین تعداد بازدید کننده تور بالی را به سمت خود می‌کشانند. ساحل قارچی که اسم آن به دلیل شباهت به ساحل مرجانی قارچی شکل بر روی آن گذاشته شده است در کنار دهکده جونگوتبابو قرار دارد و دارای آب‌های کاملا سفید یا فیروزه‌ای است. همچنین بسیاری از نواحی اطراف نوسا لمبوگنان برای رانندگی یا غواصی با دستگاه هواکش مناسب هستند، که زندگی دریایی غنی و مرجان‌های سالمی در خود دارد.

8. لووینا

  تور بالی

لووینا بزرگترین منطقه استراحتگاهی در ساحل شمالی بالی است و بیش از هر چیز به دلیل شن زارهای سیاه آتشفشانی آن معروف است که در یک ساحل 5 مایلی قرار دارد. این منطقه دارای چندین دهکده کوچک است و یکی از مکان‌های محبوب برای عاشقان غواصی است، چرا که آب‌های شمالی نسبت به آب‌های جنوبی جزیره آرام تر هستند. ناخدایان محلی آماده هستند تا بازدیدکنندگان را به بهترین جاهای غواصی ببرند. دریای ساکن جایی ایده‌آل برای شنا کردن و تماشای دلفین‌ها است و به همین دلیل لووینا یکی از بهترین مقاصد ممکن برای خانواده‌ها است.

7. معبد اولوواتو

 

 تور بالی

شبه جزیره بوکیت در جنوبی‌ترین نقطه بالی قرار دارد و معبد اولوواتو در آن قرار گرفته است که یکی از نه معبد عمده در جزیره است. اولوواتو در قرن یازدهم و بر روی لبه یک صخره آهکی مشرف به دریا ساخته شد. اگرچه تنها راهبان هندو می‌توانند وارد پرستشگاه آن شوند، بازدیدکنندگان می‌توانند از اراضی و نماهای آن به همراه یا بدون راهنما دیدن کنند. مجسمه‌هایی از گانشا (یکی از خدایان هندو) در اطراف ورودی قرار دارند و تعداد زیادی میمون منتظر دریافت خوراکی از طرف بازدید کنندگان هستند. هر شب مراسم‌های رقص برای سرگرمی گردشگران تور بالی برگزار می‌شوند.

6. کوه باتور

 

 تور بالی

اگرچه باتور بلندترین نقطه بالی نیست، اما بر فراز یکی از دیدنی‌ترین مناظر جزیره قرار گرفته است. این کوه 1717 متری بخش شمال شرقی بالی را دربر گرفته است، که گاهی اوقات آتشفشان آن فعال می‌شود و چهار دهانه آتشفشان، یک دریاچه و چندین روستا را در خود جای داده است. بالا رفتن از کوه باتو برای دیدن غروب آفتاب یک فعالیت محبوب به شمار می‌رود. بالا رفتن از آن بسیار ساده است و همه افراد دارای وزن طبیعی می‌توانند در عرض دو ساعت به بالای آن برسند. بازدید کنندگان همچنین از پورا اولون دانو دیدن می‌کنند، که یکی از نه معبد عمده در بالی است.

" آژانس گردشگری زیما سفر پارس ارائه کننده تور بالی ارزان و تور بالی لحظه آخری می باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره 02174634 تماس بگیرید "



:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زیما سفر پارس

موزه ایا صوفیه در استانبول

بناهای یادبود زیادی در استانبول وجود دارند، اما ایا صوفیه یک سازه تاریخی بوده که توسط امپراطور بیزانس جاستینیان ساخته شد، در سال 537 به عنوان کلیسا متبرک اعلام شد، محمد فاتح آن را در سال 1453 به مسجد و آتاتورک آن را در سال 1935 به موزه ایا صوفیه تبدیل کرد و به دلیل شکل معماری نوآورانه، تاریخچه غنی، اهمیت تاریخی و زیبایی منحصر به فرد خود از بقیه پیشی گرفته است. ایا صوفیه یکی از بناهای تاریخی بوده که در تور استانبول بسیاری از توریست‌ها از آن بازدید می کنند.

طبقه هم کف موزه ایا صوفیه

زمانی که وارد ساختمان موزه ایا صوفیه می‌شوید و به سرسرای کلیسا قدم می‌گذارید، سرتان را بالا بگیرید تا معرق کاری "مسیح به عنوان فرمانروا" را بر روی سومین و بزرگترین درب (درب سلطنتی) ببینید. از طریق آن می‌توانید به فضای اصلی ساختمان برسید، که به خاطر گنبد، شبستان بزرگ و معرق کاری طلای آن معروف است. نقطه تمرکز اصلی در اینجا برآمدگی دیوار شرقی ساختمان به همراه تصویر معرق کاری قرن 9 از مریم باکره و عیسی مسیح است. معرق کاری‌های بالای این برآمدگی زمانی فرشته‌های مقرب یعنی گابریل و مایکل را نشان می‌دادند؛ امروزه تنها بخش‌هایی از آن باقی مانده است.

 ایا صوفیه استانبول

 

تاج گذاری امپراطورهای بیزانس بر روی یک تخت پادشاهی انجام می‌شد که در میانگاه قرار داشت، یعنی همان بخشی که دارای مرمر خاتم کاری شده می‌باشد. در زمان امپراطوری عثمانی یک منبر و محراب به موزه ایا صوفیه اضافه شدند؛ مدال‌های بزرگ قرن 19 توسط لغات عربی زراندود شده‌اند، همچنین می‌توان در آن یک کوشک را پیدا کرد که به عنوان جایگاه مکبر شناخته می‌شود. و در نهایت یک کتابخانه پرزرق و برق در پشت میانگاه وجود دارد. به سمت شمال شرقی ساختمان نگاه کنید (اگر رو به برآمدگی هستید، در سمت چپتان قرار دارد)، و معرق کاری‌های سه گوش سردرب شمالی را در زیر گنبد خواهید دید. در اینجا می‌توانید تصاویری از قدیس ایگناسیوس جوان، قدیس جان کریسوستوم و قدیس ایگناسیوس تئودوروس از انطاکیه را ببینید. در سمت راست آنها، بر روی یکی از بخش‌های سه گوش زیر گنبد، یک معرق کاری قرن 14 از صورت سراف (فرشته شش بال) وجود دارد. در راهرو کناری و زیر شیب، راه به سمت گالری طبقه بالایی یک ستون به همراه مس زنگ زده وجود دارد که میتوان در آن یک سوراخ را مشاهده کرد. بر طبق افسانه‌ها، این پایه که به عنوان ستون گریان شناخته می‌شود توسط قدیس گریگوری معجزه‌گر متبرک شده است و گفته می‌شود که اگر شخصی انگشت خود را در سوراخ فرو کند و خیس شود، بیماری‌های وی بهبود پیدا می‌کنند.

 

 ایا صوقیه استانبول

گالری طبقه بالا موزه ایا صوفیه

برای رسیدن به طبقه بالا موزه ایا صوفیه ، از شیب راه سمت شمالی سرسرای کلیسا عبور کنید. در گالری جنوبی (به سمت جلو بروید و سپس از درب مرمر کاری شده قرن ششم در سمت چپ عبور کنید)، می‌توانید بقایای دیسیس بزرگ (آخرین قاضی) را پیدا کنید. این معرق کاری قرن 13 مسیح را به همراه مریم مقدس در سمت راست و یوحنا معمدان را در سمت چپ وی نشان می‌دهد. علاوه بر این، در سمت شرقی گالری، یک معرق کاری عیسی مسیح را به همراه امپرس زو و کنستانتین نشان می‌دهد. در سمت راست زو و کنستانتین یک معرق کاری قرن 12 وجود دارد که مریم باکره، امپراطور جان کومنوس دوم و امپرس آیرین را نشان می‌دهد. امپراطور، که با عنوان "جان درستکار" شناخته می‌شد، در سمت چپ مریم باکره قرار دارد و امپرس در سمت راست وی می‌باشد، کسی که به خاطر کارهای نیکش شناخته شده بود. پسر آنها الکسیوس، که مدتی بعد از ساختن این تصویر مرد، در کنار آیرین قرار گرفته است.

خروج از ساختمان موزه ایا صوفیه

زمانی که سرسرای داخلی موزه ایا صوفیه را ترک می‌کنید، حتما به پشت سرتان نگاه کنید و معرق کاری کنستانتین کبیر، مریم باکره و امپراطور جاستینیان را بر فراز درب ورودی دیده و تحسین کنید. کنستانتین (در سمت راست) در حال تقدیم کردن شهر استانبول به مریم می‌باشد که عیسی را نگه داشته است؛ جاستینیان (در سمت چپ) در حال تقدیم کردن ایا صوفیه به وی است. درست بعد از اینکه از طریق دروازه زیبا (دروازه ساخته شده در قرن دوم قبل از میلاد) ساختمان را ترک کردید، در سمت چپتان می‌توانید یک راه ورودی را مشاهده کنید. این مسیر به یک حیاط کوچک می‌رسد که زمانی به عنوان تعمیدگاه مورد استفاده قرار می‌گرفت. در قرن 17، این تعمیدگاه به آرامگاه سلطان مصطفی اول و سلطان ابراهیم اول تبدیل شد. سنگ بزرگی که می‌توانید در حیاط ببینید دارای دستخط اولیه می‌باشد. در سمت مقابل میدان ایا صوفیه ، حمام‌های خرم سلطان وجود دارند، که بین سال 1556 و 1557 ساخته شدند. این حمام‌ها توسط سینان طراحی شدند و به دستور سلطان سلیمان کبیر به اسم همسرش خرم سلطان نام گذاری شدند، که در تاریخ با نام روکسلانا شناخته می‌شود.

" آژانس گردشگری زیما سفر پارس تور استانبول ویژه آبان ماه را برای علاقمندان سفر به استانبول ارائه می‌دهد "

" برای دریافت اطلاعات تور استانبول ارزان و تور استانبول لحظه آخری با شماره 02174634 تماس بگیرید "



:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زیما سفر پارس

تفریحاتی که در جزایر فی فی باید تجربه کنید

جزایر فی فی را می‌توان متحول‌کننده صنعت گردشگری در کشور تایلند دانست. جزایری با طبیعت خیره‌کننده، آفتاب درخشان و ساحلی بی‌نهایت زیبا، که لقب بهشت روی زمین برای آن بسیار برازنده است. اگرچه تایلند دارای جاذبه‌های فراوانی است؛ اما اگر برای اولین‌بار قصد سفر به این کشور را دارید؛ بهتر است سفر به جزایر فی فی را در اولویت اصلی خود قرار دهید. همچنین برای داشتن سفری خاطره‌انگیز و دلچسب، توصیه می‌کنیم که پیشنهادات ما را برای انجام تفریحات مختلف در جزایر فی فی فراموش نکنید. در این مقاله وب‌سایتزیما سفر پارسمی‌خواهیم جذاب‌ترین فعالیت‌های ممکن در جزایر فی فی را به شما معرفی کنیم.

 

قایق سواری با قایق‌های کشیده

تفریحات آبی جزئی جدانشدنی از جزایر فی فی است؛ و یکی از بهترین تفریحات جزایر فی فی نیز قایق سواری با قایق‌های خاص این نقطه است. قایق‌هایی که بیش از حالت معمول کشیده هستند.

به طور معمول روال قایق‌سواری با این قایق‌ها استفاده از تورهای چندین ساعته است. تورهایی که به مدت چند ساعت شما را با این قایق‌ها به جزایر مختلفی می‌برد. توقف در این جزیره‌ها امکان بازدید از آنها را به شما می‌دهد. شنا در سواحل زیبای جزایر مختلف، خرید و سایر تفریحات ممکن... از بخش‌های جذاب این تور چند ساعته است. فقط دقت داشته باشید که هر قایق 4 نفر ظرفیت دارد. در نهایت پایان این سفر چند ساعته با تماشای غروب آفتاب در دریا خواهد بود که خاطره این سفر را برای همیشه در ذهن شما نگه خواهد داشت. سواری با این قایق‌ها می‌تواند دست‌کم برای یک نیم روز بازدید از بهترین جزیره‌های مجموعه جزایر فی فی را برای شما ممکن کند.

 

 

سفر به غارهای وایکینگ

یکی دیگر از جاذبه‌های طبیعی جزایر فی فی غارهای وایکینگ است. غارهایی در جنوب شرقی جزیره که زیبایی‌های بی‌نظیری را پیش روی شما قرار می‌دهند. برای رسیدن به این غارها نیز باید سوار قایق شوید. در واقع جذابیت این غارها قابلیت ورود قایق به آنهاست؛ که لحظاتی هیجان‌انگیز را برای شما به ارمغان می‌آورند.

 

 

پارک ملی فی فی له

طبیعت بکر و جذاب جزایر فی فی را می‌توانید در این پارک به طور کامل احساس کنید. اگرچه تمام بخش‌های جزایر فی فی دارای طبیعت جذابی است؛ اما پارک ملی فی فی له، تنها مکانی است که کاملا بکر و دست نخورده باقی مانده و از آن محافظت می‌شود. در این منطقه خبری از هیچ‌گونه ساختمان و سازه دست بشر نیست. اگر علاقمند به قدم زدن در یک طبیعت بکر و دست نخورده هستید؛ بازدید از پارک ملی فی فی له را فراموش نکنید.

 

 

 سفر به تپه‌های آئو لو دالام

جزایر فی فی تنها برای لذت بردن از تفریحات آبی نیست؛ و جاذبه‌های بیشتری برای گردشگران  تور تایلند  در چنته دارد. یکی از این جاذبه‌های طبیعی تپه‌های آئو لو دالام است. سرزمینی سرسبز و پر از درختان انبوه، که فضایی مناسب و لذت‌بخش را برای یک پیاده‌روی و طبیعت‌گردی نیم ساعته فراهم می‌کند. نکته جالب این مسیر، مقصدی است که در انتهای آن انتظار شما را می‌کشد. خلیجی زیبا و آرام که فضایی لذت‌بخش برای استراحت و آماده شدن برای بازگشت از مسیر آمده را فراهم می‌کند.

بجز موارد گفته شده، استفاده از انواع ورزش‌ها و تفریحات آبی از جمله غواصی، جت اسکی، انواع قایق‌ها و تماشای دنیای زیر آب و همچنین سایر تفریحات مثل کلاس‌های آموزش آشپزی تایلندی، از دیگر کارهایی است که در سفر به جزایر فی فی انتظار شما را می‌کشد.

از آفرهای  تورگرجستان و  تور کیش  ما دیدن کنید.



:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زیما سفر پارس

آنتالیا شهری ساحلی و مملو انواع تفریحات آبی جذاب و سرگرم‌کننده است. یکی از بهترین تفریحات آبی نیز که در همه جای دنیا مورد استقبال قرار می‌گیرد پارک‌های آبی است. پارک‌های آبی دارای مجموعه گسترده‌ای از وسایل بازی و سرگرمی آبی هستند. وسایلی مثل سرسره های آبی و... که می‌توانند ساعاتی خوش را برای شما رقم بزنند.

در این مقاله وب‌سایتآژانس مسافرتی و گردشگری زیما سفر پارس، می‌خواهیم شما را با بهترین پارک آبی آنتالیا آشنا کنیم؛ تا بتوانید درتور آنتالیا  بهترین انتخاب را داشته باشید.

جالب است بدانید آنتالیا دارای ده‌ها پارک آبی مختلف است. همچنین بیشتر هتل‌ها دارای امکانات خوبی در این زمینه هستند. به طوری که پارک آبی موجود در بعضی از هتل‌ها می‌توانند بهترین انتخاب باشند.

در نتیجه در این نوشته به یک مورد اکتفا نمی‌کنیم؛ و شما را با سه نمونه عالی از پارک آبی در آنتالیا آشنا خواهیم کرد.

 پارک آبی ریکسوس پریمیوم

پارک آبی رکسوس پریمیوم را که به اختصار پارک آبی تروی نیز نامیده می‌شود؛ یکی از بهترین و حتی دقیقا بهترین پارک آبی آنتالیا می‌توان نامید. اما قبل از آشنایی با این پارک شاید بد نباشد درباره هتل ریکسوس پریمیوم بیشتر بدانید.

یکی از بزرگ‌ترین هتل‌های آنتالیا که اگرچه قیمت اقامت در آن بالاست؛ اما شما از هرگونه تفریح بیرون از هتل بی‌نیاز می‌کند. این هتل در زمینی به مساحت 405 هزار متر مربع ساخته شده است؛ و دارای فضاهای باز و تفریحی فراوانی است. فضای سبز، مسیرهای پیاده‌روی، پلاژ، ساحل اختصاصی، تفریحات مختلف و... بخش‌هایی از امکانات این هتل است.

اما در کنار همه اینها پارک آبی هتل قرار دارد؛ که مجموعه بزرگی از بهترین تفریحات آبی از جمله انواع سرسره، تونل‌های آبی، آبشار، برج تروجان، وسایل بازی، شوی دلفین‌ها و... را شامل می‌شود. رفتن به این پارک آبی برای افراد بیرون از هتل آزاد و البته بلیط ورودی آن 20 یورو است.

این هتل و پارک آبی در 50 کیلومتری شهر آنتالیا و 40 کیلومتری فرودگاه آنتالیا قرار دارد.

پارک آبی آکوالند

اگر هتل محل اقامت شما دقیقا در شهر آنتالیا واقع شده است؛ بهترین پارک آبی آنتالیا برای شما پارک آبی آکوالند است. این پارک در میانه شهر آنتالیا و در ساحل کنیالتی ساخته شده است. این پارک دارای مجموعه بسیار متنوعی از بازی‌های آبی است. سرسرهای بزرگ و هیجان‌انگیز و استخرهای رویایی، بخشی از امکانات این پارک آبی است که ممکن است مشابه‌اش را در هیچ پارک آبی دیگری ندیده باشید.

همچنین یکی از ویژگی‌های جذاب این پارک وجود موسیقی زنده است؛ که می‌تواند شما را حسابی سرگرم کند.

توجه کنید که هنگام ورود به پارک آبی آکوالند شما یک کارت الکترونیکی دریافت می‌کنید؛ که با شارژ آن می‌توانید از امکانات مختلف پارک بهره ببرید. البته دقت کنید که از این کارت فقط برای وسایل بازی استفاده کنید؛ چراکه خرید سایر موارد مثل وسایل شنا و... در داخل پارک بسیار گران‌تر از بیرون است.

پارک آبی باروت لارا

پارک آبی باروت لارا آخرین پارکی آبی آنتالیا است که در این مقاله معرفی می‌کنیم. این پارک در گذشته به عنوان پارک آبی ددمان شناخته می‌شد؛ اما با تغییر نام هتل ددمان، این پارک نیز امروزه به نام باروت لارا شناخته می‌شود. این پارک با داشتن بیشترین تعداد سرسره آبی مکانی عالی برای آب‌تنی و تفریحات آبی است. استخرهای متعدد و موج‌های مصنوعی دیگر جاذبه‌ای است که در این پارک انتظار شما را می‌کشد.

اما جالب‌ترین بخش این پارک آبی، رودخانه مصنوعی آن است که با طول 350 متر از میانه پارک عبور می‌کند. این پارک آبی در قسمت شرقی شهر آنتالیا قرار گرفته است.

فراموش نکنید که باروت لارا از پارک‌های آبی قدیمی شهر آنتالیا است. به همین دلیل از محبوبیت زیادی بین اهالی بومی آنتالیا نیز برخوردار است. همین‌طور امکانات این پارک به نسبت سایر پارک های آبی از قیمت مناسب‌تری برخوردار هستند.

در نهایت پیشنهاد می‌کنیم در سفر به آنتالیا رفتن به پارک آبی را فراموش نکنید. همچنین پارک‌های آبی بسیاری در آنتالیا وجود دارد که از کیفیت مشابهی برخوردار نیستند. در نتیجه توصیه می‌کنیم حتما به یکی از این سه پارک سر بزنید؛ و در موارد دیگر قبل از رفتن به خوبی پرس‌وجو کنید.

زیما سفر پارس مجری  تور آنتالیا ارزان ، تور گرجستان و  تور آنتالیا لحظه آخری با کیفیت مناسب و مطلوب می باشد



:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زیما سفر پارس

بهترین جاذبه های مالزی که باید ببینید

مالزی در مقایسه با کشورهای جنوب شرق آسیا سرزمین گسترده‌ای است. سرزمینی که طی دهه‌های گذشته مسیر توسعه و پیشرفت را برگزیده و در حال حاضر یکی از مقاصد گردشگری مهم در این منطقه است. بازدید از مالزی تجربه‌ای جذاب و خاطره‌انگیز برای مسافران تور مالزی  خواهد بود. در این مقاله وب‌سایت آژانس مسافرتی و گردشگریزیما سفر پارس ،می‌خواهیم شما را با بهترین جاذبه های مالزی آشنا کنیم.

 

 

بازدید از برج‌های دوقلوی پتروناس

یکی از برجسته‌ترین جاذبه های مالزی برج‌های دوقلوی پتروناس در کوالالامپور است. برج‌های دوقلوی پتروناس به وسیله یک پل زیبا به یکدیگر متصل هستند. پلی که مرتفع‌ترین پل دو طبقه جهان نام گرفته است. برای کسانی که از ارتفاع ترسی ندارند؛ قدم زدن روی این پل و مشاهده تصاویر شگفت‌انگیز و بی‌نظیر شهر کوالالامپور را به شدت توصیه می‌کنیم.

شرکت در کلاس آشپزی

در کنار تایلند، از نظر من مالزی دارای بهترین غذاها در جنوب شرق آسیا است. اگر شما هم به تجربه غذایی کشورها و فرهنگ‌های مختلف علاقه دارید؛ علاوه بر اینکه در مالزی می‌توانید تجربه چشیدن طعم‌های تازه و خوشمزه را داشته باشید؛ می‌توانید در کلاس‌های آموزش آشپزی مالایی شرکت کنید. این کلاس‌های کوتاه‌مدت تجربه جذابی برای علاقمندان به آشپزی خواهد بود.

 

 

به پارک ملی تامان نگارا بروید

تماشای یکی از قدیمی‌ترین جنگل‌های بارانی جهان، که عمر آن حدود 130 میلیون سال تخمین زده می‌شود؛ قطعا جذابیتی دوچندان و تجربه‌ای هیجان‌انگیز برای علاقمندان به طبیعت و گشت و گذار است. این پارک ملی فضایی عالی برای قدم زدن و پیاده‌روی و البته تفریحات مهیج‌تری مانند صخره‌نوردی و قایقرانی است. همچنین اگر عاشق کوهنوردی هستید؛ کوه‌های اطراف این جنگل فرصتی عالی برای تجربه کوهنوردی در آب و هوای مالزی است.

بازدید از غارهای باتویی

از دیگر جاذبه های مالزی غارهای باتویی است. غارهای باتویی در واقع از سه غار با ساختار آهکی تشکیل شده است. کاربرد این غارها در گذشته کاملا مذهبی بوده است؛ و جذابیت اصلی غار معبدی است که در آن قرار دارد. برای رسیدن به معبد باید 272 پله را جلو بروید. البته جذابیت و گیرایی این فضا به میزانی است که اکثر بازدیدکنندگان تصمیم می‌گیرند که این پله‌ها را بپیمایند. همچنین اگر برای جشن Thaipusam در مالزی و این غار حضور داشته باشید؛ می‌توانید از نزدیک با آیین‌های آنها آشنا شده و هزاران نفر از متوسلان معبد را که با خود هدیه آورده‌اند، مشاهده کنید.

 

 

غرق شدن در روستای فرهنگی ساراواک

روستای ساراواک بهترین مکان برای غرق شدن در فرهنگ غنی مالزی است. گروه‌های فرهنگی مختلفی در این مکان حضور دارند؛ و نمایش‌ها، کارگاه‌های موسیقی، آثار هنری و... از جمله مواردی است که در ساراواک منتظر شما هستند. ساراواک تفاوت‌هایی عمده با کوالالامپور یا پنانگ دارد؛ اما قطعا ارش بازدید آن برای علاقمندان به فرهنگ، هنر و تجربه بسیار زیاد است.

آرامش در جزیره لنکاوی

اگر فرصت کمی برای بازدید از جاذبه های مالزی دارید و قصد دارید رفتن به چند مورد را حذف کنید؛ مراقبت باشید که لنکاوی در این فهرست قرار نگیرد. بازدید از لنکاوی برای هر مسافرتور مالزیواجب است. در واقع تور مالزی بدون بازدید از سواحل درخشان و جذاب لنکاوی تور نخواهد شد. پس توصیه می‌کنیم تجربه قدم زدن و انواع تفریحات آبی و ساحلی در لنکاوی را با هیچ چیزی در سفر مالزی عوض نکنید.

 

 

تماشای هنر خیابانی در پنانگ

آخرین کاری که پیشنهاد می‌کنیم در سفر به مالزی از یاد نبرید؛ تماشای هنر خیابانی در پنانگ است. نقاشی، موسیقی و رقص خیابانی در پنانگ از کارهای معمول است. همچنین این شهر، شهری سرگرم‌کننده و جذاب برای قدم زدن و کشف چیزهای مختلف است. علاقمندان به هنر قطعا از دیدن فضای پنانگ لذت خواهند برد.

با تماس با کارشناسان مجرب آژانس مسافرتی و گردشگری زیما سفر پارس، از مشاوره رایگان برای  تور مالزی لحظه آخری  استفاده نمایید و از  آفر تور مالزی  باخبر شوید.



:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زیما سفر پارس

سفر به هلند با تور اروپا

هنگام فکر کردن به هلند، بیشتر مردم به آمستردام با چراغ‌های قرمز و کافی شاپ‌های آن فکر می‌کنند. (احتمالا لاله‌های هلندی هم به فکرشان خواهد رسید) اما این کشور چیزهای بسیار بیشتری از این سه چیز دارد. هلند کشوری پر ازجاذبه های تاریخی با خانه‌های آجری و سنگفرش‌های قدیمی، کانال‌های متصل به هم، زمین‌های زراعی زیبا و وسیع، آسیاب‌های بادی سنتی و حتی چند ساحل منحصر به فرد است. همچنین هلند از کشورهای مورد علاقه گردشگران و توریست ها در دنیا می‌باشد.
بیشتر مسافرین با تور اروپا به هلند می‌آیند و تنها برای چند روز در آمستردام می‌مانند، اما آنها مطمئنا بخش‌های بسیار زیادی از زیبایی‌های این کشور را از دست می‌دهند. از شهرها بیرون بروید و کشوری را خواهید یافت که هر ساله بسیاری از گردشگران و مسافران را به سمت خودش می‌کشاند. رفتن به سمت شمال (مخصوصا در آوریل و مه که فصل شکفتن لاله‌های هلندی است) و همچنین بازدید از اوترخت را به شما پیشنهاد می‌کنیم تا به دور از جمعیت زیاد مردم از این کشور لذت ببرید.

" آژانس گردشگری زیما سفر پارس ارائه کننده تور اروپا و تور بلژِیک، هلند با بهترین خدمات و کیفیت و تور لیدرها می‌باشد "

 

12 پیشنهاد برای لذت بردن در هلند

 

سفر به هلند با تور اروپا

1. از شهر تاریخی هارلم (Haarlem) دیدن کنید

در میان خانه‌های قدیمی و اعیانی این شهر قدم بزنید و از خانه‌های اشرافی مردمی دیدن کنید که به ساختن این شهر کمک کردند. با چند دقیقه دوچرخه سواری یا قطار می‌توان از آمستردام به این شهر رسید. کار چندان زیادی نمی توانید در اینجا انجام دهید، اما مرکز شهر یک بازار عالی دارد، کلیسای مرکزی منحصر به فرد و خارق العاده است و می‌تواند جایگزینی خوب برای ازدحام بیش از حد آمستردام باشد.

2. روز پادشاه را جشن بگیرید

هر ساله در 27 آوریل (اگر 27 آوریل یکشنبه باشد، این جشن در روز 26 آوریل خواهد بود)، هلندی‌ها عادت داشتند تولد ملکه جولیانا را جشن بگیرند. با این وجود، در سال 2013 ملکه بئاتریکس تخت پادشاهای را به پسر خود ویلیام الکساندر تقدیم کرد و روز ملکه به روز پادشاه تغییر پیدا کرد. در این روز می‌توان کنسرت‌های بسیار زیاد، مکان‌های پوشیده از رنگ نارنجی (رنگ ملی هلند)، نوشیدن و جشن‌هایی را در کنار کانال‌ها پیدا کرد.

3. از ایدام (Edam) دیدن کنید

سفر به هلند با تور اروپا

شهری عالی برای عکس گرفتن به همراه آسیاب‌های بادی، زمین‌های زراعی و خانه‌های شگفت انگیز که پنیر معروف هلندی نام خود را از آن می‌گیرد. این شهر یکی از بهترین جاذبه های گردشگری کشور هلند برای گردشگران تور اروپا است. به اینجا بیایید تا غذا بخورید و تا جایی که می‌توانید هلندی باشید.

4. به سمت کوکنهوف (Keukenhof) بروید

سفر به هلند با تور اروپا

کوکنهوف با 32 هکتار منظره دارای گل‌های متنوع، یکی از بزرگترین باغ‌های دنیا می‌باشد، این باغ از ماه مارس تا مه هر سال و در زمان شکفتن لاله‌ها باز می‌باشد. زمانی که به هلند فکر می‌کنید، گل‌های آن به ذهنتان می‌آید و هیچ جایی مانند اینجا از این حیث غنی نیست.

5. از میان پارک ملی هوگ ولو (Hoge Veluwe) دوچرخه سواری کنید

پارک ملی هوگ ولو بزرگترین پارک حفاظت شده در هلند می‌باشد. اینجا نه تنها خانه موج سواران، گوزن وحشی و حیوانات دیگر می‌باشد، همچنین موزه کرولر مولر و گنجینه هنری هلن کرولر مولر را در خود جای داده است.
گردشگرانی که با تور اروپا  به این منطقه می آیند می‌توانند از چندین منطقه مشخص شده دوچرخه‌های سفیدی را اجاره کنند و از مناظر و طبیعت زیبای این دریای سبز لذت ببرند.

6. به ماستریخت (Maastricht) بازگردید

سفر به هلند با تور اروپا

این شهر یکی از جنوبی‌ترین شهرهای هلند می‌باشد و به داشتن تنها کوه کشور هلند معروف است. البته این کوه بیشتر شبیه یک تپه به نظر می‌رسد و بالا رفتن از آن چندان سخت نیست. اما این شهر که بسیار کم از آن دیدن می‌شود جایی عالی برای دیدن سبک زندگی هلندی می‌باشد که به دور از شلوغی دیگر جاهای هلند است.

7. دوچرخه سواری کنید

به عنوان یکی از محبوب ترین فعالیت‌های این کشور، مطمئنا بدون دوچرخه سواری با بقیه این کشور احساس ناهماهنگی خواهید کرد. در این کشور بیش از 2000 کیلومتر مسیر دوچرخه سواری وجود دارد. پارک ملی هوگ ولو یک مکان بسیار عالی برای دوچرخه سواری است، اما تقریبا کل کشور دارای منظره‌های منحصر به فردی می‌باشد.

8. از دلفت (Delft) دیدن کنید

سفر به هلند با تور اروپا

این شهر کوچک بسیار زیبا می‌باشد و مقصدی عالی برای مسافرت‌های یک روزه است. چندین منظره جالب توجه در این شهر وجود دارند که از جمله آنها می‌توان به موزه پرینسهولف، نیو کرک، د زون زوندن و البته به صنعت سفالگری آن اشاره کرد. دلفت در میان شهرهای لاهه و رتردام قرار دارد.

9. از موزه ونگوگ دیدن کنید

سفر به هلند با تور اروپا

این موزه از سال 1973 باز بوده و نزدیک به 500 اثر از نقاش معروف وینسنت ونگوگ به اضافه چندین اثر از معاصرین و دوستان وی را در خود جای داده است. این نمایشگاه چرخه زندگی ونگوگ، گوگن، مونه و تولوز لوترک را بازگو می‌کند و همچنین پیشرفت و توسعه کارهای آنان را نشان می‌دهد. این موزه هر روزه از ساعت 9 صبح تا 5 بعد از ظهر باز می‌باشد و در روزهای تعطیل حتی تا ساعت 10 شب نیز باز می‌ماند.

10. از "ونیز شمال" دیدن کنید

سفر به هلند با تور اروپا

منطقه خیت هورن مکانی خارق العاده می‌باشد که کانال‌هایی شگفت انگیز دارد. هیچ ماشینی نمی‌تواند وارد شهر شود و به همین دلیل می‌تواند جایی آرام به دور از هر گونه شلوغی شهرهای بزرگ‌تر هلند باشد. در تور اروپا قایق کوچکی کرایه کنید و از کلبه‌های زیبای آن دیدن کنید.

11. شیوه زندگی را در مکان‌های تاریخی هلند ببینید

سفر به هلند با تور اروپا

در موزه فضای آزاد هلند، موزه تماپارک آرکئون و منطقه تاریخی زانس سخانس می‌توانید شیوه زندگی را در چند سال گذشته ببینید. همچنین می‌توانید هلند تاریخی را با استفاده از آسیاب‌های بادی، خانه‌ها، مزارع و مغازه‌های باستانی تجربه کنید.

12. تورهای دوچرخه سواری چند روزه را امتحان کنید

اگر به دنبال دوچرخه سواری هستید حتما هلند را امتحان کنید. اما شاید چند ساعت یا یک روز کافی نباشد. در هلند شرکت‌های دوچرخه سازی بسیاری وجود دارند و می‌توانید از میان محصولات آنها بهترین گزینه را برای دیدن مناطق مختلف این کشور انتخاب کنید. چه به صورت انفرادی یا به همراه یک میزبان، همیشه می‌توانید یک تور دوچرخه سواری عالی در این کشور پیدا کنید.

" با تور ارزان اروپا و تور اروپا لحظه آخری زیما سفر پارس فرصت بازدید از هلند و جاذبه های گردشگری آن را از دست ندهید "



:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زیما سفر پارس

5 جاذبه گردشگری شهر متسختا در گرجستان

یکی از برترین جاذبه‌های گردشگری کشور گرجستان شهر متسختا است. شهری در نزدیک تفلیس پایتخت گرجستان که توصیه می‌کنیم در صورت سفر با تور گرجستان حتما بازدید از آن را در برنامه خود بگنجانید. متسختا پایتخت باستانی قلمرو شرقی گرجستان از قرن سوم تا قرن پنجم میلادی بوده است. محلی که مسیحیت به عنوان دین رسمی پادشاهی آن زمان معرفی شد؛ و همچنان به عنوان دفتر مرکزی کلیسای ارتدوکس گرجستان عمل می‌کند. متسختا شهری بسیار کوچک است و از تفلیس تنها 20 دقیقه فاصله دارد. در این شهر هیچ هتل درجه یکی را پیدا نخواهید کرد؛ و خبری از مراکز خرید شیک و مدرن نیست. اما آنچه در این شهر شما را به خود جذب می‌کند؛ یک بلیط مستقیم به قرن پنجم میلادی و آشنایی با فرهنگ، تاریخ و معماری آن دوران است. در این نوشته وب‌سایتآژانس مسافرتی و گردشگری زیما سفر پارس، می‌خواهیم شما را با بهترین جاذبه‌های گردشگری و تاریخی شهر متسختا آشنا کنیم.

صومعه جواری Jvari

صومعه Jvari به عنوان "صومعه صلیب" نیز ترجمه شده است. صومعه‌ای که در قرن ششم هجری و ظاهرا به صورت تصادفی به شکل صلیب ساخته شده است. این صومعه در یک کوهستان و با دید عالی به رودخانه‌های مکتاری و آراگوی و همچنین شهر متسختا قرار دارد. این صومعه توسط یونسکو به عنوان میراث جهانی ثبت شده است؛ و بهترین جا برای بازدید از معماری قرون وسطی اروپا است. توجه داشته باشید که این محل در سراسر روزهای سال در معرض ورزش شدید باد است. پس آمادگی آب و هوای خاص آن را داشته باشید.

 

تور گرجستان

 

کلیسای سوتیتسشولی Svetitskhoveli

سوتیتسشولی مسلما معروف‌ترین کلیسای جامع کشور گرجستان و البته یکی از بزرگ‌ترین کلیساهای این کشور است. شرایط مکانی سخت نتوانسته است چیزی از زیبایی این کلیسای قرن بیستمی کم کند؛ و این معبد به دلیل معماری باشکوهش در فهرست میراث جهانی یونسکو ثبت شده است.

این کلیسا مرکزی مذهبی برای همه مسیحیان بوده است. همچنین افسانه‌های زیادی درباره این کلیسا وجود دارد؛ از جمله اینکه ردای عیسی مسیح در این مکان دفن شده است. نقاشی‌های موجود در کلیسا که متعلق به قرن 11 است؛ به شما اجازه می‌دهد که با زیبایی‌های گرجستان باستان آشنا شوید. بازدید از این کلیسا برای هر توریستی شگفت‌انگیز خواهد بود.

 

تور گرجستان

 

قلعه Bebris Tsikhe

این قلعه تاریخی در کوهستان شمالی شهر متسختا قرار گرفته است. قلعه‌ای با 1500 متر مربع مساحت، که اگرچه بخش‌هایی از آن آسیب دیده است؛ اما هنوز هم چشم‌انداز باستانی قلعه به خوبی نمایان است. وقتی برای بازدید از این قلعه به آنجا رفتید، مطمئن شوید که از بالای آن به پایین و فضای اطراف نگاه کنید. تضمین می‌کنیم که نفس شما از زیبایی‌های اطراف در سینه حبس خواهد شد.

 

رستوران گجاری

 

رستوران گجاری

گجاری یک رستوران است که فضای زیبایی برای مشتریانش فراهم می‌کند. کلمه گجاری از قرن 11 آمده است؛ و به رسمی سلطنتی که معمولا از پادشاه دریافت می‌شود، اشاره می‌کند. نام جذاب آن و همچنین اجرای آرامش‌بخش و زنده از نوازندگان گرجستانی، تضمین می‌کند که خلق و خوی شما برای یک شب عجیب و غریب در بهترین حالت خود باشد. البته صرف غذای خوب و معقول تنها دلیل رفتن به این رستوران نیست. چرا که این رستوران برای غذاهای با کیفیت بالا از کشورهای مختلف و همچنین غذاهای سنتی گرجستانی، در سراسر جهان شناخته شده است.

کلیسای سامتاویسی

 

کلیسای سامتاوبیسی Samtavisi

این کلیسا یک نمونه باشکوه از معماری قرون وسطایی گرجستان است؛ که قدمت آن به قرن 11 میلادی می‌رسد. از آن زمان سامتابیسی چندین بار توسط زمین‌لرزه آسیب دیده و در قرن 15 و 19 بازسازی شده است. هنگام بازدید اطمینان حاصل کنید که دیوار شرقی کلیسا را بررسی کنید. زیرا این تنها بخشی است که دوباره ساخته نشده است. در نتیجه شامل برخی از طرح‌های اصلی است؛ که در طول ساخت و ساز اصلی کلیسا در هزار سال پیش اجرا شده است.

زیما سفر پارس مجری  تور لحظه آخری گرجستان  و تور ارزان گرجستان  با ارائه خدمات با کیفیت در تمام سال.



:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زیما سفر پارس

در ادامه مطالب قبلی زیما سفر پارس در این مطلب هم به معرفی برخی دیگر از مناطق دیدنی و طبیعت بکر جزیره پوکت می‌پردازیم.
آژانس گردشگری و مسافرتی زیما سفر پارس مجری مستقیم تور پوکت با بهترین خدمات و کیفیت را برای علاقمندان سفر به پوکت ارائه می‌دهد.

تور پوکت و مناظر دیدنی و جذاب

13. جاده بانگلا

اگر دوست دارید به میهمانی و پارتی بروید، پس باید جاده بانگلا در پاتونگ را انتخاب کنید. این احتمالا معروف ترین منطقه Red light در تور پوکت و تایلند است. در آنجا نه تنها می توانید از نمایش های زنانه و پینگ پونگ دیدن کنید بلکه کافه های زیادی به همراه موسیقی زنده نیز وجود دارند مانند Hollywood و Illuzion که ترکیبی از نمایش و موزیک هستند.

مکان های دیدنی پوکت

چگونه می توانم به آنجا بروم؟

جاده بانگلا در مسیر ساحل در پاتونگ واقع شده است. شروع آن در سوی دیگر خیابان از ایستگاه پلیس است. شما نباید این خیابان را از دست بدهید. در طول روز این یک خیابان معمولی است که اتومبیل ها از آن عبور می کنند است، اما به هنگام برگزاری "پارتی" تا ساعت 3 صبح بر روی وسایل نقلیه بسته می شود.

14. بوکس موی تای تایلندی

شاید شما مایل به تماشای مبارزه موی تای در تور پوکت باشید. این مبارزات محبوب ترین ورزش در تایلند است. این کشور دارای مناطق مبارزه کوچک و بزرگی در نقاط مختلف است که حتما در مدت اقامت‌تان دیر یا زود با آنها روبرو خواهید شد. خودروهای زیادی با استفاده از بلندگوهای نصب شده و گاهی خود مبارزان از دوستداران خود دعوت می کنند تا به تماشای مبارزات آنها بپردازند. گاهی اوقات اعلامیه ها و پوسترهایی جنگجویان در سراسر پاتونگ توزیع می شود شما نمی توانید آن را از دست بدهید! اگر دوست دارید مبارزات را تماشا کنید، من ورزشگاه Bangla Boxing را در پاتونگ به شما توصیه می کنم. این سالن در طبقه دوم واقع شده است و در حین مبارزه، فضای بسیار خوبی در آن حاکم است. این مبارزات معمولا از ساعت 9 شب تا نیمه های شب برگزار می شوند. معمولا مبارزات زیادی در طول شب برگزار می شود. قیمت بلیط ها از 1700 بات شروع می شود.

مکان های دیدنی پوکت

چگونه می توانم به آنجا بروم؟

استادیوم در جاده Ratautit در پاتونگ واقع شده است. این همان خیابانی است که به ساحل کارون و کاتا منتهی می شود. در سوی دیگر شما یک بازار شبانه در مقابل بازار مواد غذایی تازه Banzaan را خواهید یافت.

15. بازار مواد غذایی تازه

در مقابل استادیوم Bangla Boxing بازار مواد غذایی تازه Banzaan در طول روز برقرار است. این یک بازار است که شما می توانید سبزیجات تازه، ماهی، میگو، خرچنگ، قورباغه و غیره را خریداری کنید. اگر در محل اقامت خود در آشپزخانه ندارید، می توانید به طبقه اول بروید و غذای آماده طبخ شده تازه خریداری کنید. شما می توانید در تور پوکت تعداد زیادی از رستوران ها را بیابید که غذای خوشمزه را با قیمت هایی ارزان عرضه می کنند. این طبقه از ساعت 7 صبح تا 5 عصر باز است. در مقابل ساختمان همچنین یک بازار با غذاهای مختلف و مغازه های کوچک وجود دارند که کوکتل، لباس و شیک های خوشمزه عرضه می کنند. شاید بتوانید اقامت خود در این منطقه را با تماشای یک مبارزه موی تای تایلندی در استادیوم بوکس ترکیب کنید.

مکان های دیدنی پوکت

چگونه می توانم به آنجا بروم؟

برای کسب اطلاعات در مورد مسیرهای رانندگی لطفا به مسیر ذکر شده در شماره 14 بوکس موی تای نگاهی بیندازید.

16. آبشار کاتو

آبشارهای زیادی در پوکت مانند آبشار بنگ پا یا آبشار تونسای در شمال جزیره وجود دارند. یکی از مشهورترین آنها آبشار کاتو است که توصیه می کنم در تور پوکت حتما از آن بازدید کنید. این آبشار شامل سه بخش است. بخش اول که به راحتی قابل دستیابی است یک استخر بزرگ می باشد. در اینجا شما می توانید در آب خنک کمی استراحت کنید که یک تغییر دمای خوشایند در گرمای پوکت می باشد. قطعا آبشارها در فصول بارانی بسیار زیباتر هستند چرا که آب های بیشتری دارند.

چگونه می توانم به آنجا بروم؟

کاتو در شرق پاتونگ و در مسیر شهر پوکت واقع شده است. اگر از پاتونگ به این منطقه می آیید، شما باید از تپه اول بالا بیایید و با توجه به تابلوهای راهنما به سمت کاتو و ایستگاه گاز (Caltex) رانندگی کنید و سپس فقط باید به سمت چپ و بازار کاتو بروید. پس از بازار به Soi Nam Tok Kathu (خیابان آبشار) خواهید رسید. رستوران ها و مغازه های زیادی وجود دارند، اما شگفت انگیزترین آنها Cable Ski و Palazzo می باشد. یک رستوران با نمایش های زنده که شبیه یک چادر سیرک است. در انتهای خیابان شما آبشار را خواهید دید.

17. تماشای هواپیماها در ساحل Mai Khao

در شمال غربی پوکت، ساحل مای خاوو واقع شده است که همچنین به عنوان فرودگاه ساحلی شناخته می شود و طولانی ترین ساحل جزیره است. این یک ساحل شنی به طول حدود 11 کیلومتر است که بازدیدکنندگان کمتری در تور پوکت از آن دیدن می کنند. با این حال، نکته خاص در مورد این ساحل این است که شما می توانید هواپیماهایی که از فرودگاه بین المللی پوکت بلند می شوند یا فرود می آیند را تماشا کنید. آنها دقیقا از بالای ساحل به فرودگاه نزدیک می شوند. اگر می خواهید چنین منظره ای را ببینید این ساحل یک تجربه شگفت انگیز خواهد بود.

چگونه می توانم به آنجا بروم؟

برای رسیدن به ساحل، باید در امتداد بزرگراه 402 در جهت شمال به سمت فرودگاه رانندگی کنید. این یک راه طولانی است و گاهی اوقات وقتی که در آنجا مهمان نیستید، نمی توانید از طریق مسیر رفت و آمد به منطقه مسکونی ساحل بروید. شما می توانید به منطقه روستایی Turtle بروید که مسیر منتهی به آن به خوبی علامت گذاری شده است. درون این منطقه روستایی به دنبال تابلوهای راهنما به سمت منطقه تفریحی Mai Khao Dream Resort باشید. با دنبال کردن علائم راهنما نه تنها به این منطقه تفریحی بلکه به ساحل نیز خواهید رسید.

18. ساحل Nui در باشگاه اعضای خلیج Nui

مکان های دیدنی پوکت

این خلیج یکی دیگر از مناطق رازآلود تایلند است، اما متاسفانه کمی گران است. خلیج Nui یک خلیج خصوصی با یک باشگاه ساحلی برای اقامت گردشگران تور پوکت است. هزینه ورودی 300 بات به ازای هر نفر است. این مناطق مسکونی دارای چتر، کفپوش ساحلی، حوله، یک نوشیدنی و سونا در محل هستند. این ساحل کوچک تنها 120 متر طول دارد و بازدید کنندگان زیادی از آن دیدن نمی کنند شاید به دلیل گران بودن هزینه ورودی باشد! شن های ساحل کمی سفت است، اما آب آن کاملا شفاف و عالی است. در اینجا شما می توانید چند ساعت آرام و ساکت را در کنار اقیانوس صرف کنید. علاوه بر این، خلیج هر شب منظره فوق العاده ای از غروب خورشید را ارائه می دهد.

چگونه می توانم به آنجا بروم؟

مسیر این ساحل مشابه شماره 12 به سمت چشم انداز کارون است. اما شما باید به مسیر خود ادامه دهید تا یک مسیر شنی به همراه یک تابلو بزرگ در سمت راست خود ببینید. شما باید از طریق این مسیر خاکی از تپه پایین بروید! مراقب باشید در روزهای بارانی ممکن است این جاده به شدت لغزنده باشد و حتی در یک روز عادی نیز باید با احتیاط رانندگی کنید.

" برای دریافت اطلاعات تور پوکت ارزان و تور پوکت لحظه آخری اکنون با شماره 02174634 با مشاوران ما در زیما سفر پارس تماس بگیرید "

برای خواندن قسمت اول و دوم این مقاله روی لینک زیر کلیک کنید.

23 مکان دیدنی در تور پوکت – بخش اول

23 مکان دیدنی در تور پوکت – بخش دوم



:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زیما سفر پارس

 بازدید از ارتش تراکوتا یا ارتش سفالی در تور چین

ارتش تراکوتا یا ارتش سفالی چین، مجموعه‌ای از هزاران مجسمه سرباز چینی با جزئیات و اندازه دقیق به همراه آرامگاه اولین امپراتور چین است. این ارتش شگفت‌انگیز نشان‌دهنده دقیق شرایط ارتش امپراتوری چین در سال‌های 476 الی 221 پیش از میلاد مسیح است. این سربازان ابتدا در قطعات کوچک‌تر ساخته شده و سپس مونتاژ و رنگ‌آمیزی شده‌اند. در این نوشته وب‌سایتآژانس مسافرتی و گردشگری زیما سفر پارسمی‌خواهیم به معرفی این جاذبه جذاب، برای علاقمندان  تور چین  بپردازیم.

سایت باستان‌شناسی ارتش تراکوتا یکی از بزگ‌ترین سایت‌های باستان شناسی جهان و یکی از بزرگ‌ترین کشف‌های باستانی در قرن بیستم است.

 

ارتش تراکوتا چرا و چگونه ساخته شد؟

 

اولین امپراتور چین (چانه) که نام کشور چین از آن گرفته شده است؛ دستور ساخت این ارتش سفالین را صادر کرد.

تئوری‌های مختلفی در زمینه چرایی ساخت بیش از 8 هزار مجسمه سفالی در این مجموعه وجود دارد. اما آنچه بیش از هر چیز به واقعیت نزدیک است؛ تفکر عجیب و سنتی امپراتور چین در زمینه محافظت از خود در دنیای پس از مرگ، توسط این ارتش بوده است. در واقع به همین دلیل هم ارتش تراکوتا با جزئیات زیاد و دقیقا در اندازه واقعی ساخته شد. ظاهرا پادشاه نمی‌خواسته به تنهایی بمیرد؛ و از بابت جهان پس از مرگ نگرانی‌هایی حس می‌کرده است.

تئوری دیگری نیز می‌گوید این ارتش برای نشان دادن شکوه امپراتوری چین ساخته شده است؛ که البته با توجه به نیمه تمام ماندن این پروژه پس از مرگ امپراتور، به نظر تئوری دور از ذهنی است.

درباره چگونگی ساخت ارتش تراکوتا اما اطلاعات دقیق‌تری در دسترس است. اولین اطلاع جذاب آن است که در ساختن این مجسمه‌ها بیش از 700 هزار نفر کارگر و استادکار مشارکت داشته‌اند. همچنین به نظر می‌رسد در ساخته شدن این مجسمه‌ها از ابزارهای ویژه‌ای استفاده نشده است؛ و هنر دست انسان، بیشترین نقش را در ساخت آنها داشته است.

هرکدام از سربازان ارتش تراکوتا حدود 1 متر و 80 سانت قد داشته و وزن آنها به 160 کیلوگرم می‌رسد. همچنین از شواهد چنین برداشت شده؛ که ساختن این مجموعه حدود 40 سال زمان برده است.

در نهایت هر جنگجو با نام مسئول ساخت آن مهر شده است؛ تا ردیابی هرگونه اشتباه ممکن باشد.

 

مراحل ساخت یک جنگجوی ارتش تراکوتا

 

به عنوان یک بازدیدکننده عادی اما کنجکاو به راحتی متوجه نکاتی جالب خواهید شد. به عنوان مثال بعضی از سربازان بدون سر هستند، اما بدن آنها کامل است. مطالعات نشان می‌دهد علت این امر ساخته شدن جداگانه بخش‌های مختلف و در نهایت مونتاژ آنهاست. در نتیجه بعضی سربازان کارشان ناتمام مانده است.

تفاوت در جزئیات چهره و اسلحه‌های جنگجویان نشان از این دارد که برای هر مجسمه قالب‌هایی جداگانه طراحی شده است. همچنین در سطح مجسمه‌ها از خاک رس استفاده می‌شده است؛ و پس از ساخت برای خشک شدن، مجسمه‌ها در کوره قرار می‌گرفته‌اند. استفاده از خاک رس به این دلیل بوده است که هنرمندان نقاش بتوانند چهره و بخش‌های مختلف مجسمه‌ها را رنگ‌آمیزی کنند.

نتیجه تمام این تلاش‌ها وجود حدود 8 هزار مجسمه جنگجو با جزئیات متفاوت و منحصر به فرد (درست مانند انسان‌های واقعی) است. هرچند با گذشت بیش از 2000 سال و در اثر فرسایش و رطوبت، اکثر سربازان رنگ اصلی خود را از دست داده‌اند.

 

ارتش تراکوتا چگونه کشف شد؟

 

کشف ارتش تراکوتا یکی از بزرگ‌ترین اکتشافات قرن بیستم است. نشان‌های اولیه این ارتش در سال 1974 طی یک حفاری برای چاه آب کشاورزی پیدا شد. در سال 1976 دو نقطه دیگر در فاصله 20 متری نقطه اول کشف شد؛ و پس از این بود که حفاری‌های باستان شناسان در این منطقه جدی‌تر شد. در نهایت در سال 1987 میلادی، یونسکو آرامگاه امپراتور اول چین و ارتش سفالی‌اش را به عنوان یکی از میراث فرهنگی جهانی انتخاب کرد.

برای بازدید از این شگفتی تاریخی باید به شهر شیان یانگ در چین بروید. بازدید از این محوطه باستانی می‌تواند یکی از عجیب‌ترین تجارب شما درتور چینباشد.

زیما سفر پارس مجری  تور چین ارزان  و تور چین لحظه آخری  با کیفیت مناسب و مطلوب می باشد. 



:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زیما سفر پارس

ماه عسل در هند

در ادامه مقاله قبلی برای افرادی که به تازگی ازدواج کرده اند و برای ماه عسل خود به دنبال سفری خاطره انگیز و یک مکان زیبا هستند توصیه ما به شما  تور هند و بازدید از جزایر رویایی هند است. سفر به جزایر زیبای هند،  قدم زدن در طبیعت زیبا، شنا کردن و قایقرانی، بازدید از جنگل های سرسبز مطمئنا یک سفر بینظیر در زندگی شما خواهد بود.

جزایر زیبا برای عاشقان آب و محیط‌های خلوت

1. جزیره دیوباغ، کارناتاکا، یک زیبایی شگفت انگیز در دل طبیعت

این جزیره کوچک و هیجان انگیز که از درخت‌های کاجوارین پوشیده شده در خط ساحلی دریای عرب قرار دارد. جزیره دیوباغ مکانی عالی برای قدم زدن‌های بی پایان و رمانتیک، غروب و طلوع‌های محسور کننده، غذای دریایی تازه و زیبایی‌های بکر می‌باشد. جذابیت ساده، کوه‌های کوچک و تفریحگاه‌های لوکس این جزیره را به یکی از زیباترین و بهترین مکان‌های ماه عسل رویایی تبدیل می‌کند.

ماه عسل درهند

کارهایی که می‌توانید در ماه عسل خود در دیوباغ انجام دهید:

  • در طول ساحل به شیوه‌ای رمانتیک قدم بزنید.
  • در زیر نور آفتاب صبحگاهی شنا کنید.
  • یک قایقرانی رمانتیک را تجربه کنید.
  • غذاهایی دریایی خوشمزه را امتحان کنید.

2. لاکشادویپ، دریاچه‌های مرجانی فیروزه‌ای 

چنان به نظر می‌رسد که طبیعت لاکشادویپ را در بهترین حالت خود، به وجود آورده است. اینجا یکی از زیباترین جزیره‌های هند بوده و البته در میان بهترین مکان‌های ماه عسل در  تور هند برای ماه دسامبر قرار دارد. این جزیره در قسمت بیرونی ساحل کرالا قرار گرفته و توسط 4200 کیلومتر مربع دریاچه مرجانی و غنی از زندگی دریایی احاطه شده است. ده جزیره دارای سکنه که زوج‌ها می‌توانند در آنها اقامت کنند، شامل  آگاتی، آمینی، آندروت، بیترا، چتلات، کادمات، کالپنی، کاواراتی، کیلتان و مینیکوی می‌شود.

ماه عسل در هند

چیزهایی که می‌توانید در ماه عسل خود در لاکشادویپ به آنها بپردازید:

  • موج سواری، شنا، قایقرانی، غواصی، اسکی روی آب، کایاک سواری برای زوج‌هایی که به هیجان علاقه دارند.
  • بر روی آب‌های عمیق و نیلگون دریای غرب مسافرت کنید و غروب آفتاب زیبا را تماشا کنید.
  • شب هنگام درآب‌های مواج دریا بازی کنید.

جاهایی که می‌توانید در بیسنار از آنها دیدن کنید: جزیره کادمات، جزیره کالپنی، جزیره مرجانی بانگارام و جزیره مینیکوی.

3. جزیره‌های آندامان و نیکوبار، خط ساحلی خارق العاده و جنگل‌های سرسبز

آندامان یک بهشت جهانی بوده و ماه عسل در آن می‌تواند زندگی‌تان را برای همیشه تغییر دهد. با خط ساحلی محشر، جنگل‌های سرسبز و انبوه، کرناها و آب نیلگون آن، این مکان زوج‌های تازه ازدواج کرده را نه تنها از هند بلکه از سراسر دنیا به سمت خود کشانده است. آندامان همیشه یکی از بهترین مقاصد برای ماه عسلرویایی در ماه دسامبر بوده و هست.

کارهایی که می‌توانید در آندامان انجام دهید:

  • غواصی، شنای زیر آب با دستگاه هواکش، قدم زدن در ساحل، موج سواری، راندن قایق‌های موزی شکل، چتربازی با کمک قایق برای دوستداران ماجراجویی.
  • به همراه عشق زندگی‌تان جزیره‌های متنوع را بر روی قایق تفریحی کاوش کنید.
  • وقت غروب به سراغ قایقرانی بروید تا غروب خورشید را تماشا کنید و لحظه‌هایی شگفت انگیز داشته باشید.

جاهایی که می‌توانید در آندامان از آنها دیدن کنید: تعدادی از زیباترین مکان‌های آندامان شامل اینها می‌شوند: ساحل رادهاناگار، جزیره جولی بوی، جزیره راس، ساحل کالا پاتار، چیدیا تاپو، غارهای آهکی، ساحل فیل.

مکان‌های صحرایی برای ماه عسل زوج‌ها

ماه عسل در هند

1. جایسالمر، راجستان، یک سرزمین خارق العاده در صحرای بزرگ هند

آیا شما هم از آن نوع زوج‌هایی هستید که زیبایی صحرا را دوست دارند؟ اگر اینطور است، پس صحرای تار منتظر شماست. جایسالمر آخرین شهر بزرگ موجود در راجستان است و در قلب صحرای بزرگ هند جای دارد که مانند یک تکه جواهر می‌درخشد و در میان بهترین مکان‌های ماه عسل در دسامبر قرار دارد. گرمای خورشید در دسامبر، بازدهای لذت بخش در طول روز، یک آسمان تاریک به همراه ستاره‌های بیشمار و همسرتان در کنارتان، همه اینها چگونه به نظر می‌رسند؟ رمانتیک است، مگر نه؟! جایسالمر از آن دسته زیبایی‌هایی است که بلافاصله عاشقش خواهید شد و هر چه که برای یک ماه عسل تجملی نیاز داشته باشید در آن پیدا می‌شود.

کارهایی که می‌توانید در ماه عسل خود در جایسالمر انجام دهید:

  • به همراه شریک خود با جیپ و شتر سفر کنید.
  • خیره شدن به ستارگان در وسط بیابان می‌تواند تجربه‌ای بسیار رمانتیک باشد.
  • تاخت و تاز در تپه‌های شنی با استفاده از ماشین‌های غول پیکر و راندن موتورهای چهارچرخ می‌توانند هیجان بیشتری به سفرتان ببخشند.
  • چتربازی برای دیدن تار از نمایی دیگر.

جاهایی که در جایسالمر می‌توانید از آنها دیدن کنید: قلعه جایسالمر، باغ بادا، تپه‌های شنی سم، موزه میراث تار، دریاچه گادیسر، قلعه سلیم سینگ.

2. پوشکار، راجستان، شهری با شن‌های طلایی

پوشکار زمانی به عنوان یک شهر مقدس معروف بود و اکنون به عنوان یکی از بهترین مکان‌های ماه عسل در ماه دسامبر شناخته می‌شود. زیبایی خیره کننده پوشکار می‌تواند برای چشم و روحتان ضیافتی دل انگیر باشد. این شهر شگفت انگیز اصالت و زیبایی کهن خود را علی رغم بازرگانی شدن حفظ کرده است. شما می‌توانید در جشنواره‌های فرهنگی شرکت کنید و با شریک زندگی‌تان از یک قرار شام عاشقانه در قلب بیابان لذت ببرید. پوشکار نه تنها یکی از بهترین مکان‌های ماه عسل در دسامبر، بلکه انتخابی منحصر به فرد نیز هست.

ماه عسل در هند

کارهایی که می‌توانید در ماه عسل خود در پوشکار انجام دهید:

  • سفر با جیپ و شتر در بیابان
  • به همراه شریکتان با استفاده از بالون به اوج آسمان‌ها بروید.
  • برای دیدن مناظر زیبا تا راتناگیری پیاده روی کنید.
  • از رقص‌های کالبلیا لذت ببرید.

جاهایی که می‌توانید در پوشکار از آنها دیدن کنید:

دریچه پوشکار، نگا پاهار، باغ رزها، بازار سارافا، کیشانگار و من محل.

3. کوتچ، گوجارات، حتی نمی دانم چگونه آن را وصف کنم

کوتچ یک مکان خارق العاده بوده و احتمالا در بین بهترین مقاصد ماه عسل در ماه دسامبر قرار دارد. سرزمین ران بزرگ صحرایی سفید می‌باشد و زوج‌هایی که به دنبال سفرهای غیرعادی و در عین حال عاشقانه هستند باید به آنجا بروند. می‌توانید صحنه هیجان انگیز صحرای بی پایان را در زیر نور ماه تماشا کنید که امکان چنین چیزی در هیچ جای دیگری در هند وجود ندارد.

کارهایی که می‌توانید در کوتچ انجام دهید:

  • تماشایی‌ترین صحنه ممکن را در زیر نور سوسو زدن ماه تماشا کنید.
  • به یک تور حیات وحش بروید تا گونه‌هایی مانند باز، عقاب صحرایی و عقاب شاهی را از نزدیک ببینید.

جاهایی که می‌توانید در کوتچ از آنها دیدن کنید: چندین مکان بسیار محسور کننده در کوتچ وجود دارند مانند کالو دونگار، دریچه توپانسر، بندرگاه کاندلا، ساحل مندوی، موزه کوتچ، معبد بادرشوار جین، منطقه حفاظت شده بزرگ کوتچ، پارک آبی که می‌توانید در تور هند  بروید. امیدواریم که این ترکیب منحصر به فرد از بهترین مکان‌های ماه عسل  باعث هیجان شما شده و از همین حالا شما را به فکر  قیمت تور هند و خرید بلیط و رزرو انداخته باشد. به قلبتان آزادی عمل داده و اجازه دهید ماجرایی عاشقانه را در یکی از این مکان‌های ماه عسل در هند شروع کند.

" نگران هزینه سفر نباشید، می‌توانید با  تور هند ارزان  و  تور هند لحظه آخری آژانس گردشگری و مسافرتی زیما سفر پارس ماه عسل خود را در این مکان های فوق العاده سپری کنید "



:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زیما سفر پارس

 آشنایی با بهترین سواحل آنتالیا برای تفریحات آبی

یکی از مقصدهای گردشگری در کشور ترکیه شهر زیبای آنتالیا است. شهری که برای استراحت و تفریح در سواحل دریای مدیترانه و لذت بردن از انواع تفریحات ساحلی و ورزش‌های آبی، یکی از بهترین نقاط جهان است. در این نوشته وب‌سایت آژانس مسافرتی و گردشگریزیما سفر پارسمی‌خواهیم شما را با بهترین سواحل آنتالیا آشنا کنیم. پس اگر قصد سفر با  تور آنتالیا  را دارید؛ بازدید از این سواحل زیبا را فراموش نکنید.

ساحل چیرالی Çıralı

چیرالی یکی از زیباترین سواحل آنتالیا است. ساحلی با ماسه‌های سفید و درخشان و آبی زلال، که نوید لذتی وصف نشدنی را به علاقمندان ورزش‌های آبی می‌دهد. این ساحل محلی برای تلاقی توریست‌ها و مردم محلی نیز هست. به گونه‌ای که در آن می‌توانید هر روزه افراد زیادی را مشغول تفریح و گردش ببینید. همچنین امکانات مناسبی در ساحل برای بهره بردن و استراحت در کنار ساحل تدارک دیده شده است. در نهایت یکی از جذابیت‌های ساحل چیرالی تلاقی آن با بقایای تاریخی شهر Lycian است؛ که به آن جذابیتی تاریخی نیز داده است.

 

تور آنتالیا زیما سفر

 

ساحل کنیالتی Konyaaltı

ساحل کنیالتی دومین ساحل محبوب مردم آنتالیا و البته توریست‌ها است. این ساحل در کنار مناطق کوهستانی واقع شده است. ساحلی پهناور که در کنار آن می‌توانید کوهستانی سرسبز و مرتفع را به تماشا بنشینید. این ساحل بهترین منطقه برای پیدا کردن نقاط خلوت‌تر، تفریحات آبی و آفتاب گرفتن است. وجود انواع رستوران و کافه محلی در کنار این ساحل نیز آنجا را مکانی محبوب برای گذران اوقات توریست‌ها کرده است. اگر به ساحل کنیالتی رفتید؛ گرفتن عکس‌های یادگاری را فراموش نکنید.

 

تور آنتالیا زیما سفر

 

ساحل فاسلیس Phaselis

برای رفتن از آنتالیا به ساحل فاسلیس از خودرو استفاده کنید. این ساحل دارای گستردگی زیادی است؛ و گشت و گذار در آن می‌تواند به راحتی یک روز کامل شما را درتور آنتالیا پر کند. بسیاری از توریست‌ها این ساحل را بهترین مکان برای شنا می‌دانند. علت این امر نیز ظاهرا گستردگی ساحل و وجود امکانات خوب در این زمینه است. همچنین ساحل فاسلیس نیز در کنار خود دارای آثار تاریخی شهرهای باستانی این منطقه است؛ که قطعا ارزش دیدن دارند.

 

تور آنتالیا زیما سفر

 

ساحل لارا Lara

اگر طرفدار شن و ماسه‌های زیبا و صرفا تفریحات آبی و ساحلی هستید؛ ساحل لارا از بهترین سواحل آنتالیا و محلی مناسب برای گذراندن یک روز کامل در استراحت و تفریحات ساحلی است. این ساحل با حدود 450 هکتار زمین، دارای سهم مناسبی از باشگاه‌های ساحلی، رستوران‌ها، کافه‌ها و... است. در عمل این ساحل اختصاصا برای تفریحات و سرگرمی‌های لب آب ساخته شده است. در این ساحل شما همچنین می‌توانید با فعالیت‌هایی مانند والیبال ساحلی و ورزش‌های آبی سرگرم شوید.

 

تور آنتالیا زیما سفر

 

ساحل پاتارا Patara

اگرچه ساحل پاتارا از شهر آنتالیا دور است؛ و باید چند ساعتی را برای رسیدن به آن سفر کنید. اما زیبایی و جذابیت این ساحل ارزش آن را دارد. پاتارا ساحلی 18 کیلومتری با شن و ماسه‌های درخشان و آبی زلال است. در این ساحل می‌توانید از طبیعت بکر ساحلی لذت ببرید؛ و به تماشای لاکپشت‌هایی که برای تخم‌گذاری آماده می‌شوند مشغول شوید. این ساحل بزرگ‌ترین ساحل کشور ترکیه است. ساحل پاتارا در سال 2005 از سوی مجله تایم به عنوان یکی از زیباترین سواحل جهان معرفی شد.

 

تور آنتالیا زیما سفر

 

ساحل آدراسان Adrasan Beach

ساحل آدراسان ساحلی مملو از منظره‌های زیبا و چشم‌گیر است. ساحلی که به دلیل وجود آثار تاریخی متعدد به گنج نهفته دریای مدیترانه مشهور است. این ساحلی فضای مفرح و مناسبی برای انواع تفریحات ساحلی و خانوادگی است. وجود کلبه‌های تفریحی و امکانات اقامتی و سرگرمی مناسب، فضایی عالی را برای لذت بردن از یک روز ساحلی فراهم کرده است.

در نهایت موارد گفته شده تنها سواحل آنتالیا نیست. این شهر دارای چندین ساحل جذاب دیگر نیز هست؛ که از جمله آنها می‌توان به ساحل المپیوس، ساحل آلانیا دوگو و... اشاره کرد.

زیما سفر پارس ارائه کننده تور آنتالیا لحظه آخری  در صفحه تور آنتالیا می توانید با انواع این تور ها آشنا شوید و با مشاوره تلفنی با زیما سفر پارس، تور مناسب خود را انتخاب نمایید



:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زیما سفر پارس

سفر به بالی

جزیره بالی، جزیره خدایان، بسیار شگفت انگیز است، که برای دیدن همه جای آن به یک تعطیلات کامل نیاز دارید که متاسفانه اغلب بازدید کنندگان  تور بالی چنین زمانی را در اختیار ندارند. اما با یک برنامه‌ریزی دقیق قبل از سفر، می‌توانید از بهترین مکان‌های طبیعی لذت ببرید.

بهترین مکان‌های طبیعی در سفر به بالی

هیجان پرواز با پاراگلاید را در بالی احساس کنید!

بدون شک یکی از بهترین کارهایی که در تور بالی می‌توانید انجام دهید پرواز با پاراگلاید در ارتفاعات Timbis است که در جنوب بالی واقع شده است و به شما اجازه می‌دهد از مناظر فوق العاده این منطقه از آسمان دیدن کنید. هنگامیکه بر فراز آسمان هستید از روی ساحل Pandawa نیز عبور خواهید کرد که باعث می‌شود بالی را از دید یک پرنده دیده و آن را تحسین کنید. دوربین GoPro خود را به همراه داشته باشید تا بتوانید بهترین عکسهای تعطیلات خود در طول عمرتان را شکار کنید! این منطقه قطعا بخشی از خاطرات به یاد ماندنی شما را در سفر به بالی رقم خواهد زد. خورشید در مقابل شما، دریا در زیر پای شما، خط ساحلی در کنار شما که افراد زیادی در آن پراکنده شده‌اند و از چشم اندازهای فوق العاده این منطقه لذت می‌برند.

سفر به بالی

در Lembongan & Ceningan حیات وحش بالی را کاوش کنید

پس از طی کردن کمتر از یک ساعت مسیر کشتی از سانور، منطقه بسیار زیبای Nusa Lembongan و خواهران آن Ceningan و Penida در انتظار شما هستند. این 3 جزیره دارای طبیعت بی نظیر و بکر، غواصی در سطح جهانی و شیرجه و یک پوشش گیاهی غنی می‌باشند. Nusa Lembongan یک منطقه مناسب توریستی برای گردشگرانتور بالیمی‌باشد، در حالی که Nusa Penida هنوز بکر باقی مانده است و ارزش دیدن دارد!

عکاسی از غروب خورشید در Tanah Lot

سفر به بالی

معبد Tanah Lot در ارتفاع 300 متری از ساحل و بر فراز سنگ‌های آتشفشانی عظیم قرار گرفته است. از منظره غروب خورشید و بازتاب آن در آب دریا عکس‌های فوق العاده‌ای می‌توانید شکار کنید. این مکان بهشتی برای عکاسان است و به سرعت نیز شلوغ می‌شود بنابراین اطمینان حاصل کنید که زودتر به این منطقه برسید و عکسهای حرفه‌ای از یکی از بهترین چشم اندازهای غروب خورشید در بالی بگیرید. بعضی از عکاسان حرفه ای که در بالی مستقر هستند، تورهای عکاسی متعددی را برای کشف مکان‌های کمتر بازدید شده توسط توریست‌ها مانند کوه آگنگ، مراسم سنتی بالی و معابد باستانی و غیره پیشنهاد می‌دهند.

یک بعد از ظهر را در Bukit سپری کنید و از غروب آفتاب در Uluwatu لذت ببرید

پس از گذراندن یک بعد از ظهر ایده‌آل در باشگاه ساحلی Finns، یک نقطه پنهان در ساحل در نزدیکی Uluwatu، تجربه‌ای منحصر به فرد از تماشای ساحل بکر در نزدیکی معبد Uluwatu را برای شما ارائه می‌دهد. در این مراسم سنتی قهرمانان محلی بالی مراسم سنتی آتش را با ریتم ترنس، بدون تجهیزات و با صدای مردانه انجام می‌دهند. این یکی از معروف‌ترین اجراها در بالی است و باید در سفر به بالی حتما از آن دیدن کنید!

در کف دریای سانور، با یک کلاه ایمنی دریایی قدم بزنید

در سفر به بالی بدون تجهیزات غواصی به درون دریا شیرجه بزنید و فقط یک کلاه مخصوص همراه داشته باشید که امکان نفس کشیدن در زیر آب را به شما می‌دهد و می‌توانید از دنیای شگفت انگیز در زیرآب در بالی لذت ببرید. شما به هیچگونه گواهینامه غواصی نیاز ندارید و نیازی نیست که یک شناگر حرفه‌ای باشید. این تجربه برای همه بازدید کندگان و گردشگران  تور بالیامکان پذیر می‌باشد و حتی موهای شما نیز خیس نخواهد شد بنابراین می‌توانید این کار را همراه با خانواده نیز انجام دهید.

همراه با تمام اعضای خانواده در Waterbom Park سرگرم شوید

سفر به بالی

جرات سوار شدن به بزرگترین سرسره آبی Waterbom - در آسیا را دارید؟ Waterbom بالی نمایش‌های عالی را در کنار جاذبه‌های مختلفی ارائه می‌دهد. از یک روز آفتابی در زیر نور خورشید یا استراحت کردن در سایه لذت ببرید. این یکی از مواردی است که باید به همراه خانواده در سفر به بالی انجام دهید.

نمایش Devdan

نمایش Devdan یکی از معروف‌ترین نمایش‌ها در بالی است که شما می‌توانید با فرهنگ متنوع و رنگارنگ مناطق مختلف اندونزی از پاپوآ تا جاوا که سوماترا و بالی عبور می‌کنند آشنا شوید. یک نمایش 90 دقیقه‌ای همراه با ریتم آکروباتیک تجربه‌ای سرگرم کننده برای همه مسافران به بالی را ارائه می‌دهد.

تمرین یوگا در فضای معنوی بالی

یوگا بخشی از فرهنگ هندوی بالی است و جایگاه برخی از عجایب یوگا برای چندین دهه بوده است. Ubud قطعا یک مرکز یوگا در بالی است، اما امروزه مراکز یوگا به بسیاری از مناطق دیگر بالی نیز گسترش یافته‌اند. شما باید از Radiantly Alive، یا Yoga Barns در Ubud، Yoga Desa Seni در Canggu و Prana Spa در سمینیاک بازدید کنید. شرکت در یک کلاس یوگا در بالی باید در لیست کارهای شما قرار گیرد چرا که فرهنگ پر جنب و جوش یوگا در بالی به شما یک تجربه کاملا جدید از آنچه که قبلا انجام داده‌اید ارائه می‌دهد. اگر یک کلاس خصوصی یوگا را ترجیح می‌دهید، مربی همچنین می‌تواند به ویلای شما بیاید.

" با آژانس گردشگری و مسافرتی زیما سفر پارس،  مجری مستقیم تور بالی ، از این بهشت زیبا دیدن کنید "

" برای سفر به بالی می‌توانید با  تور بالی ارزان و  تور بالی لحظه آخری زیما سفر پارس یک سفررویایی و خاطره انگیز را تجربه کنید " 

 



:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زیما سفر پارس

 3 هتل ساحلي در لنکاوي مالزي براي داشتن تعطيلاتي عاشقانه

تور مالزيتجربه يک سفر تفريحي کامل و پر ماجرا را به مسافران خود هديه مي‌دهد. بي‌دليل نيست که مالزي را "جواهر آسيا" مي‌نامند. اگر شما هم در پي برنامه‌ريزي يک سفر رنگارنگ و متنوع در کشوري با آب و هواي خوب، سواحل زيبا، طبيعت و حيات وحش بکر و غذاهاي خوشمزه هستيد؛  تور مالزي  را فراموش نکنيد. در اين مطلب وب‌سايت آژانس مسافرتي و گردشگريزيما سفر پارسمي‌خواهيم شما را با سه نمونه از بهترين سواحل و هتل ساحلي مالزي براي گذراندن تعطيلاتي عاشقانه، آشنا کنيم.

هتل ساحلي يکي از بهترين مکان‌ها براي استراحت و کسب آرامش مطلق است. تجربه اقامتي لوکس در استراحتگاه‌هاي سواحل مالزي در محدوده‌اي بسيار آرام و با رعايت حريم خصوصي، همه آن چيزي است که مي‌تواند سفري به ياد ماندني را براي شما رقم بزند.

 

 

ساحل و هتل کازا دل مار در لنکاوي

ساحل کازا دل مار يا "خانه دريا" وعده اقامتي به‌يادماندني و دلپذير را به مسافراني که مي‌خواهند از زندگي شهرنشيني و شلوغي فرار کنند و به تفريحات رمانتيک بپردازند، نويد مي‌دهد. اين استراحتگاه داراي منظره زيباي ساحل پانتياي سنانگ بوده و در لنکاوي واقع شده است. بازديد از جزاير جادويي که مجتمع را احاطه کرده‌اند؛ تنها با رفتن به بالکن اختصاصي اتاق‌هاي استراحتگاه و چشم دوختن به منظره پاناروماي قرار گرفته در پيش چشمتان ممکن مي‌شود.

در اين هتل مي‌توانيد يک شب خنک و آرام را در بالکن سپري کنيد؛ و اطمينان حاصل کنيد که صرف صبحانه در پاسيو و همچنين صرف شام در ساحل و زير نور ماه را از دست نمي‌دهيد.

يک نکته جالب اينکه صبحانه عجيب و غريبي اينجا در انتظار شما است. لذت بردن از آبميوه تازه، نوشيدني‌هاي خانگي، شيريني‌ها، سوشي و يا انتخاب از طيف گسترده‌اي از غذاهاي مالزيايي و بين‌المللي، رضايت هر سليقه‌اي را جذب خواهد کرد.

علاوه بر استراحت، بهره بردن از انواع امکانات و فعاليت‌هاي تفريحي از جمله راهپيمايي در جنگل، غواصي، قايق سواري، گردش در جزيره و... از جمله مواردي است که امتحان کردن آن را در کازا دل ماري توصيه مي‌کنيم.

 

 

هتل ساحلي و هتل دانا در لنکاوي

هيجان رفتن به يک مجتمع ساحلي لوکس جديد هميشه بالا است. با اين حال ورود به ساحل دانا و مجتمع ساحلي آن بيش از بقيه موارد هيجان انگيز خواهد بود. اين هتل در واقع يک مرکز لوکس با ديدگاه سلامتي است. پس از ورود به هتل، ماساژورهاي آموزش ديده با آبگرم آماده ارائه خدمت و خارج کردن خستگي سفر با ماساژ گردن و شانه به مدت 15 دقيقه هستند. قبل از اينکه ماساژ شما به پايان برسد، آب انبه خنک و حوله‌هاي گرم به اتاق ماساژ آورده مي‌شود؛ و همه اين خدمات در اتاق‌هاي شيک و جذاب ارائه خواهد شد.

واقعيت جالب درباره مجتمع ساحلي دانا سبک قديمي و استفاده از معماري بريتانيايي دوران استعماري کشور مالزي در آن است.

 

 

ساحل و هتل داتاي مالزي

ساحل داتاي و هتل داتاي، يکي از بهترين هتل‌ها در جهان است. ساحلي بي‌نظير در مجموعه سواحل مالزي که در جزيره‌اي دور و در منطقه لنکاوي واقع شده است. اين هتل محلي بسيار مناسب براي استراحت، و ساحل و طبيعي بسيار جذاب براي علاقمندان به طبيعت بکر و حيات وحش است. در اين جزيره از تماشاي ميمون‌ها و پرواز لمورها (نوعي ميمون با پرش‌هاي طولاني) و... تعجب نکنيد.

يکي از سرگرمي‌هاي جذاب در اين منطقه آشپزي تعاملي و جمعي است؛ که مي‌توانيد به آن بپيونديد و روش آشپزي غذاهاي مالايي را بياموزيد.

نقطه مشترک سواحل لنکاوي در کشور مالزي و اين سه هتل ساحلي مناسب بودن آن براي سفرهاي آرام، رمانتيک و دو نفره است. از اين رو اين هتل‌ها و سواحل آن را به زوج‌هاي جواني که قصد سفر با تور مالزي لحظه آخري  به اين کشور را دارند، توصيه مي‌کنيم.

با تماس با کارشناسان مجرب آژانس مسافرتي و گردشگري زيما سفر پارس، از مشاوره رايگان براي  تور مالزي  استفاده نماييد و از  آفر تور مالزي  باخبر شويد.



:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 19 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زیما سفر پارس

همه چيز درباره اجاره خودرو در کيش

يکي از علايق متداول مسافران  تور کيش  اجاره خودرو در اين جزيره است. علت اين امر نيز وجود خودروهاي لوکس، مدل بالا و روز دنيا در جزيره کيش است. حتما مي‌دانيد که جزيره کيش منطقه آزاد تجاري محسوب مي‌شود. به همين دليل هم واردات خودرو (و البته هر محصولي) به اين جزيره شامل تعرفه گمرکي نمي‌شود. در نتيجه قيمت خودروهاي خارجي در جزيره کيش برعکس ساير نقاط کشور پايين بوده؛ و تبديل به يکي از جاذبه‌هاي گردشگري کيش براي گردشگران داخلي شده است.

در واقع براي افرادي که در شهر خودشان به اين خودروهاي لوکس دسترسي ندارند؛ استفاده از اين امکان مي‌تواند بسيار هيجان‌انگيز و جالب باشد. از سويي براي خانواده‌ها و با توجه به تعداد اعضاي خانواده، اجاره خودرو براي رفت و آمد در جزيره ايده خوب و به صرفه‌اي است.

اما اگر قصد داريد در سفر به جزيره کيش و براي رفت و آمد در جزيره، خودرويي را اجاره کنيد؛ پيشنهاد مي‌کنم با ادامه اين مقاله وب‌سايتآژانس مسافرتي و گردشگري زيما سفر پارس، همراه ما باشيد. در اين مقاله موارد مهمي را در زمينه اجاره خودرو در کيش مطرح مي‌کنيم که بهتر از قبل از سفر به جزيره در نظر داشته باشيد.

هزينه‌هاي اجاره خودرو در کيش

به دليل تنوع بالاي خودروها در جزيره کيش، هزينه اجاره خودرو نيز داراي بازه بسيار وسيعي است. به عنوان مثال اجاره يک خودرو در حد و حدود رنو داتسر با پرداخت مبلغي حدود 150 هزار تومان ممکن مي‌شود؛ در حالي که اجاره يک خودروي مازراتي دست کم نياز به 2 و نيم ميليون تومان هزينه دارد. دقت کنيد که هزينه‌هاي گفته شده براي 24 ساعت در نظر گرفته شده است.

اما اين عدد تنها هزينه اجاره خودرو در کيش نيست. بجز اين مبلغ، شما بايد مبلغي را به عنوان تضمين عدم وارد آوردن خسارت به خودرو (البته همه خودروها بيمه هستند و از اين بابت تقريبا نگراني زيادي وجود ندارد.) و جريمه رانندگي، در رهن اجاره دهنده به امانت بگذاريد. توجه کنيد که اين مبلغ معمولا چند روز پس از تحويل خودرو و گرفتن استعلام از راهنمايي و رانندگي کيش، به شما برگردانده مي‌شود. پس اين هزينه را نيز در نظر داشته باشيد. البته اين مبلغ را مي‌توانيد به صورت چک نيز در اختيار اجاره دهنده خودرو بگذاريد.

همچنين فراموش نکنيد که هزينه اجاره خودرو در کيش بر اساس افزايش تعداد روزهاي اجاره کاهش مي‌يابد.

تجربه رانندگي در جزيره کيش

حداکثر سرعت مجاز در معابر جزيره کيش، 80 کيلومتر بر ساعت است. پس اگر تصور مي‌کنيد با خودروي اجاره‌اي مي‌توانيد تجربه سرعت‌هاي بسيار بالا را داشته باشيد و اگر هدف شما از اجاره خودرو چنين کاري است؛ بهتر است همين حالا فکر اين موضوع را از ذهن خود خارج کنيد.

کيش شهري خلوت، آرام و بي سر و صداست. رانندگي در کيش نيز به همين منوال است و رعايت قوانين راهنمايي و رانندگي به نسبت ساير شهرهاي ايران با شدت بيشتري از سوي پليس راهنمايي و رانندگي کنترل مي‌شود. در نتيجه مي‌توانيد اطمينان داشته باشيد که با انجام اين کار قطعا جريمه خواهيد شد.

همچنين انجام اين کار در جاده‌هاي خلوت‌تر و ساحلي نيز به دلايل مختلف به صلاح نيست. مهم‌ترين دليل اين موضوع هم کيفيت آسفالت جاده‌ها در جزيره کيش است. در واقع به دليل طولاني بودن و شدت تابش مستقيم نور خورشيد، آسفالت جاده‌هاي کيش خيلي زود دچار فرسايش مي‌شوند. در نتيجه جاده‌هاي کيش نيز کم و بيش داراي چاله‌ها و خرابي‌هاي زيادي است. موارد متعددي گزارش موجود است؛ که اين چاله‌ها و ناآشنايي مسافران با معابر کيش، در صورت همراه شدن با چاشني سرعت زياد، منجر به اتفاقات ناگواري شده است. پس بهتر است با رعايت نکات ايمني سفري خوب را براي خود بسازيد.

در نهايت اميدواريم در صورت اجاره خودرو در کيش از رانندگي در اين جزيره لذت ببريد.



:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زیما سفر پارس

تور دبی

دبی همیشه به عنوان یک مقصد محبوب برای گذراندن تعطیلات برای گردشگران از تمام قشرها بوده است زیرا علاوه بر زرق و برق و مجلل بودن، طیف وسیعی از گزینه‌های سرگرمی را ارائه می‌دهد. شما می‌توانید از تک تک لحظات تور دبی برای تفریح و ورزش استفاده کنید.

بهترین تجربه تفریحات آبی و حضور در جشنواره‌های خرید در تور دبی

اوقات فراغت در سواحل دبی

دبی یکی از زیباترین سواحل در جهان را دارد. ساحل جمیرا منطقه‌ای به مساحت 1.7 کیلومترمربع است. این مکان به خاطر غذاهای فوق العاده، بارهای ساحلی و بوتیک‌های مطابق با آخرین مد روز خود معروف است. افراد مشهور زیادی را از سراسر جهان ممکن است در این ساحل ببینید. یکی دیگر از ساحل‌هایی که باید ببینید ساحل کایت دبی است که ورزش‌های آبی متنوعی را برای دوستداران ساحل و فعالیت‌های ماجراجویانه زیادی را ارائه می‌دهد. علاوه بر کایت رانی، می‌توانید از سایر فعالیت‌های آبی از قبیل قایقرانی، کایاک رانی، غواصی در زیر آب و غیره در این منطقه لذت ببرید. کلبه‌های ساحلی نیز به منظور رزرو در اینجا در دسترس هستند.

تور دبی

تور قایق‌های سرعتی در اطراف جزایر پالم

جزایر پالم به عنوان یکی از برجسته‌ترین معماری‌ها در سراسر جهان، شهرت جهانی برای دبی به ارمغان آورده است. این جزایر شامل دو جزیره ساخته دست بشر، پالم جبل علی و پالم جمیرا هستند. جزیره پالم جمیرا به شکل یک درخت نخل بزرگ ساخته شده است. شرکت‌های قایقرانی زیادی در این جزیره قایق‌های تندرو را در اختیار گردشگران تور دبی قرار می‌دهند تا از قایق سواری در اطراف جزیره پالم لذت ببرند.

در برخی از بهترین پارک‌های آبی جهان لذت ببرید

تور دبی

اولین گزینه در لیست پارک آبی وایلد وادی است. این پارک آبی در جلوی برج العرب قرار دارد و حدود 30 مورد امکانات هیجان انگیز برای بازدیدکنندگان ارائه می‌دهد. این پارک دارای طولانی‌ترین سرسره در خاور میانه، تحت عنوان Jumeirah Sceirah است. ساحل بکرز، بزرگترین استخر در خاورمیانه، یکی دیگر از جاذبه‌های مهم این پارک آبی است. طراحی این پارک الهام گرفته شده از شخصیت معروف رمان‌های عربستان، Juha، می‌باشد. بخش‌هایی از این پارک که باید حتما امتحان کنید، تونل تاریک، آبگذر تانتروم، مرداب Juha و غیره است. هنگامیکه در گرمای دبی ماجراجویی‌های آبی خود را در آتلانتیس انجام می‌دهید از شدت هیجان، صدای ضربان قلب و ترشح آدرنالین در بدن خود را حس می‌کنید. انتخاب فعالیت مورد نظر شما از بین گزینه‌های نامحدود در اینجا سخت است. از سافاری کوسه گرفته تا منطقه بازی کودکان و برج نپتون تا برج پوزیدون، تفریحات این منطقه برای تمام گروه‌های سنی و بازدیدکنندگان تور دبی طراحی شده‌اند.

شیرجه از ارتفاع هیجان انگیز

نیازی نیست شما یک شیرجه زن حرفه‌ای باشید. حتی اگر این اولین تجربه شما باشد، می‌توانید با کمک یک متخصص این کار را انجام دهید. شما می‌توانید شیرجه از ارتفاع و چتر بازی را به طرز کامل لذت بخشی تجربه کنید بنابراین توصیه می‌شود حداقل سه ساعت برای این فعالیت پرماجرا کنار بگذارید. شما در حین شیرجه از ارتفاع، می‌توانید از منظره هیجان انگیز خلیج فارس، جزیره پالم و ساحل جمیرا لذت ببرید.

تا زمانی که در دبی هستید از مراکز خرید دیدن کنید

اگر بهشتی بر روی زمین برای علاقه‌مندان به خرید وجود داشته باشد، این مکان جایی جز دبی نیست. این شهر گزینه‌های مختلفی را متناسب با بودجه و سلیقه خریداران از تمام ژانرها ارائه می‌کند. مراکز خرید دبی توریست‌ها و مسافران تور دبی را از سراسر جهان به خود جذب می‌کند. دبی مال، بزرگترین مرکز خرید دبی نه تنها بیش از 1200 فروشگاه را دارا می‌باشد بلکه همچنین دارای پارک‌های متعدد، یک آکواریوم و چندین غذاخوری است. بازار ابن بطوطه دارای معماری مبتنی بر تجربه سفر مسافر معروف عرب، ابن بطوطه است. در معماری این مرکز خرید تمام مکان‌هایی که این گردشگر مشهور از آنها دیدن کرده، آورده شده است.

تور دبی

بخشی از جشنواره خرید دبی باشید

شما می‌توانید بخشی از یکی از جشنواره‌ها باشید؛ جشنواره خرید دبی سالانه در طول ماههای ژانویه تا فوریه برگزار می‌شود. این جشنواره یک ماهه تجربه‌ای فراموش نشدنی از خرید را در تمام طول عمر شما ایجاد خواهد کرد. علاوه بر خرید انواع اقلام مانند لوازم الکترونیکی خوب، زیور آلات طلا، لباس و غیره بسیاری از وقایع مانند نمایش‌های مد، کنسرت موسیقی، نمایش آتش بازی و دیگر برنامه‌های سرگرمی در طول این جشنواره خرید سازمان دهی شده‌اند. حتی اگر شما علاقه‌مند به خرید کردن نیستید، این رویداد می‌تواند ابعاد متفاوتی از شهر جدید دبی را به شما نشان دهد. به معنای واقعی کلمه، هر خیابان و هر مغازه‌ای جزئی از این جشنواره است که یک تجربه فراموش نشدنی در زندگی شما ایجاد خواهد کرد.

"آژانس گردشگری و مسافرتی زیما سفر پارس تور دبی ویژه نمایشگاه GITEX را برای علاقمندان ارائه می‌دهد"
"برای دریافت اطلاعات در مورد تور دبی ارزان و تور دبی لحظه آخری با شماره 02174634 با مشاوران ما در زیما سفر پارس تماس بگیرید"



:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زیما سفر پارس

بازدید از پارک کوهسنگی در سفر به مشهد

 

اگرچه معمولا نیت مسافران  تور مشهد زیارت حرم مطهر امام رضا (ع) است؛ اما در کنار به جا آوردن آداب زیارت، شهر مشهد دارای دیدنی‌ها و تفرجگاه‌های بسیاری است؛ که می‌تواند سفر زیارتی شما را به یک سفر توریستی تمام عیار تبدیل کند. در این نوشته وب‌سایتزیما سفر پارسمی‌خواهیم نگاهی داشته باشیم به پارک کوهسنگی و این جاذبه توریستی زیبا را به شما معرفی کنیم.

تاریخچه مختصر پارک کوهسنگی

پارک کوهسنگی بر مبنای یک منطقه زیبای طبیعی ساخته شده است. در نتیجه قبل از آنکه به پارک تبدیل شود نیز یکی از مناطق تفریحی و گردشگری مردم مشهد بوده است. البته در گذشته این منطقه در خارج از شهر قرار داشته است؛ اما به مرور و با توسعه روزافزون شهر مشهد، این پارک هم اکنون به عنوان بخشی از شهر مشهد شناخته می‌شود.

ساختار اولیه پارک در سال 1310 شکل گرفته است. تا پیش از این پارک کوهسنگی تنها به عنوان منطقه‌ای برای کوهنوردی و طبیعت‌گردی محسوب می‌شد؛ اما در این سال پارک کوهسنگی دارای استخر و قنات و برخی امکانات ساده شد. در ادامه این فعالیت ها و در سال 1318 هجری شمسی، این پارک با کمک مهندسان آلمانی دارای ساختمان مرکزی، مسیرهای پیاده‌روی، نرده‌کشی و گل‌کاری شد. در واقع این سال را می‌توان سال رسمی افتتاح پارک کوهسنگی دانست.

همان‌طور که گفتیم بعدها با گسترش حدود شهر مشهد و ساخته شدن خیابان کوهسنگی، در سال 1340 هجری شمسی ارتباط پارک و مشهد به طور کامل‌تری برقرار شد؛ و امروزه پارک کوهسنگی به عنوان بخشی از ساختار شهری مشهد شناخته می‌شود.

جالب است بدانید این پارک از نظر تاریخی دارای اهمیت زیادی است؛ و پیش از تبدیل شدن به پارک نیز مورد توجه بوده است. به عنوان مثال در سال 995 هجری قمری، شاه عباس صفوی در سن 16 سالگی در این منطقه، که آن زمان روستایی خوش آب و هوا و ییلاقی بوده است؛ توسط مرشد قلی خان استاجلو تاجگذاری کرده است.

همچنین این پارک مدفن بسیاری از بزرگان و مشاهیر شهر مشهد است. میرزا ابراهیم رضوی، شیخ اسدالله یزدی، شیخ صفی الله ایسی و تعدادی از یارانش در این محل دفن شده و مقبره دارند.

جاذبه‌های پارک کوهسنگی

قدیمی‌ترین مرکز تفریحی شهر مشهد ترکیبی از جاذبه های طبیعی و مصنوعی است. این پارک دارای آب و هوایی بسیار مطبوع، طبیعتی زیبا و ساختاری سنگی است؛ که در دامنه‌های کوه شکل گرفته است. طبیعت زیبا و مسیرهای پیاده‌روی متنوع و سرسبزی آن، این پارک را به یکی از زیباترین پارک‌های کشور تبدیل کرده است.

پارک کوهسنگی دومین پارک بزرگ شهر مشهد، بعد از پارک ملت است. یکی از جاذبه‌های این پارک مجسمه‌های شیر سنگی در مسیر درب ورودی آن است. این مجسمه‌ها به همراه دو مجسمه انسان، پیش از انقلاب اسلامی و توسط شهردار وقت شهر میلان ایتالیا به این پارک تقدیم شده است. البته پس از انقلاب مجسمه‌های انسانی که در مرکز پارک نصب بودند، برداشته شدند. اما مجسمه‌های شیر هنوز بر جای خود استوار هستند.

یکی دیگر از جاذبه‌های پارک کوهسنگی موزه بزرگ خرسان است. معماری این موزه با الهام از مهماری کاخ کلات نادر طراحی شده است؛ و از آثار معماری چشمگیر در دوران خود است. بازدید از این موزه برای علاقمندان تاریخ می‌تواند جالب باشد.

این پارک که پس از حرم مطهر امام رضا (ع) و آرامگاه فردوسی در شهر طوس، پر بازدیدترین منطقه مشهد برای توریست‌ها است؛ طی طرح‌های توسعه خود تبدیل به یک مرکز تقریحی و گردشگری گسترده شده است؛ که هنوز هم توسعه آن در بخش‌های مختلفی از جمله باغ‌های هفت‌گانه باغ پذیرایی، باغ سنگی، باغ طبیعی، باغ ورزشی، باغ آرامگاه، باغ فرهنگی، باغ پرندگان، دریاچه مصنوعی و باغ موزه ادامه دارد.

در هر صورت به مسافران  تور مشهد  توصیه می‌کنیم هنگام سفر به این شهر، بازدید از این پارک و گذراندن یک روز در فضای آن را همراه با خانواده فراموش نکنند.



:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زیما سفر پارس

تور اروپا

سوئیس شاید کشور کوچکی باشد، اما گردشگری آن اصلا چیز کوچکی نیست. رشته کوه‌های آلپ و یخرودهای زیاد، در صدر بهترین مکان‌های گردشگری برای گردشگران و مسافران تور اروپا قرار دارند. بیشتر از 200 کوه در این کشور وجود دارند که ارتفاعی بیش از 3000 متر دارند، به همراه حومه‌های روستایی، قلعه‌های قدیمی، دریاچه‌های فیروزه‌ای و قله‌های شگفت انگیز همه از جاذبه‌های گردشگری سوئیس هستند. غذاهای عالی سوئیسی سفر کردن در این کشور را به یک سورپرایز محلی تبدیل خواهند کرد، و به محض اینکه با این کشور آشنا شوید، به سادگی می‌توانید ببینید که این کشور چیزهای زیادی برای عرضه دارد. برای گشتن سوئیس هیچ نیازی به طی کردن مسافت‌های طولانی ندارید، چرا که سیستم حمل و نقل خارق العاده این کشور دیدن بهترین مکان‌های آن را بسیار ساده کرده است. طبیعت، دریاچه‌ها و کوهستان‌های سوئیس در هر زمانی از سال زیبایی مخصوص به خود را دارند، از کوه‌های پوشیده از برف و اسکی روی یخ بر روی دریاچه‌ها گرفته تا پیاده روی از بین زمین‌های سرسبز، حضور در فستیوال‌های فوق العاده ، کارناوال یا تعطیلات ملی سوئیس همه از جاذبه‌های این کشور به شمار می‌روند. در زیر به برخی از آنها اشاره می‌کنیم.

 

جاذبه های گردشگری سوئیس

 

ماترهورن، زرمات

 

تور اروپا

 

این غول هرمی شکل مطمئنا بیشترین تعداد عکاس در دنیا را به سمت خود جذب می‌کند و بنابراین معروفترین کوه آلپی سوئیس و مکانی عالی برای بازدید گردشگران تور اروپا  است. ماترهورن در زرمات 4478 متر بلندا دارد و کوهنوردان زیادی را از همه گوشه‌های جهان به سمت خود می‌کشاند که علاقه دارند ارتفاع آن را فتح کنند. بعضی از آنها حتی جرات این را دارند که به قله آن برسند. تله‌کابین‌های کابلی دائما در حال حرکت از ایستگاه زرمات هستند، که بلندترین ایستگاه تله‌کابین در رشته کوه‌های آلپ می‌باشد و اسکی بازان و اسنوبرد سواران را در طول زمستان و اشخاص علاقه‌مند به پیاده روی را در طول تابستان به کوه‌های پیرامون می‌رساند.

قلعه شیلون، مونترو

 

تور اروپا

 

این قلعه در قلب ریویرای سوئیس و در کناره‌های دریاچه ژنو قرار گرفته است. قلعه‌ای متعلق به قرن چهارم میلادی که توسط آب محاصره شده و مقر کنت‌های ثروتمند ساووی بود. در کناره‌های دریاچه یا در دالان‌های قدیمی این قلعه قدم بزنید، جایی که نقاشی‌ها، برج‌ها، گاوصندوق‌ها، اتاق خواب‌ها، سلاح و مبلمان متعلق به قرن چهاردهم به شکل اصلی خود نگه داشته شده‌اند. قلعه شیلون از 25 ساختمان و سه حیاط تشکیل شده است و از طریق قایق، اتوبوس یا پیاده قابل دسترسی می‌باشد. این قلعه یکی از پربازدیدترین ساختمان‌های تاریخی و مطمئنا یکی از بهترین مکان‌های گردشگری در سوئیس برای گردشگران تور اروپا می‌باشد.

 

منطقه جونگفرا

 

تور اروپا

 

جونگفرا یکی از سرزمین‌های شگفت انگیز آلپ می‌باشد که چیزهای زیادی برای ارائه به افراد ماجراجو و همچنین افراد علاقه‌مند به مکان‌های ساکت دارد. سه تک سنگ بزرگ یخ مانند یعنی جونگفرا، مونش و ایگر بر فراز علفزارهای سرسبز و مسیرهای کوهستانی پرپیچ و خم قرار دارند و نمایی سحرآمیز را خلق می‌کنند که در بین بهترین جاهای سوئیس قرار دارد. در وسط این منطقه اینترلیکن قرار دارد، شهری تاریخی که به مکانی جذاب برای مسافرین این منطقه تبدیل شده است. از آنجا می‌توانید مناظر جونگفرا را ببینید، که از جمله آنها می‌توان به شهرهای گریندلوالد، مورن، ونگن و لوتربرونن اشاره کرد. برای رفتن به کوه‌های کلین شیدگ، گریندلوالد، شینگ پلات یا شیلتورن پیاده روی یا اینکه از قطار استفاده کنید و از چشم اندازهایی خارق العاده دیدن کنید که به هیچ عنوان فراموش نخواهید کرد.

پارک ملی سوئیس ، زرنز

 

تور اروپا

 

تنها پارک ملی سوئیس چشم اندازی است که اصلا نباید نادیده گرفت. این پارک که یک سیر قهقرایی به شکل پیشین آلپ می‌باشد و از 172 کیلومتر مربع مناظر دست نخورده شامل یخرود‌های پوشیده از برف، چراگاه‌های سرسبز، آبشار و جنگل‌های انبوه تشکیل شده است، که آن را به یک مکان عالی برای گردشگری تبدیل کرده است. در مجموع 21 مسیر پیاده روی از این پارک رد می‌شوند و به بازدیدکنندگان فرصت دیدن گیاهان موجود در آن را می‌دهند؛ همچنین اگر شانس یاورتان باشد، شاید حتی عقاب‌های طلایی کمیاب، شوکا، بز وحشی و مارموت‌ها را ببینید که در آنجا سکونت دارند. این پارک به راحتی از زرنز، اس-شانف و سول قابل دسترسی است.

لوگان

 

تور اروپا

 

مسافرت به لوگان نمایی دیگر از سوئیس را برای شما ترسیم خواهد کرد. به دلیل همجواری با ایتالیا از سمت جنوب، تاثیر ایتالیایی‌ها را نمی‌توان در شهر تیچینو انکار کرد، از زبان محلی، ویلاهای رمانتیک و آشپزی فوق العاده گرفته تا تابستان‌های گرمی که در اینجا وجود دارند. اگرچه این سرزمین محصور در خشکی است، آب و هوای آن دارای آثار بخصوصی از هوای مدیترانه‌ای می‌باشد. لوگان مملو از موزه‌ها و تعدادی از مکان‌های تاریخی برای گردشگران تور اروپا می‌باشد که در ساختمان‌های عظیم نئوکلاسیک جای گرفته‌اند. این شهر در شمال دریاچه زیبای لوگان قرار دارد، ناحیه‌ای که مورد بازدید افراد سرشناس بسیار قرار می‌گیرد و به "مونته کارلوی سوئیس" معروف است.

" آژانس گردشگری زیما سفر پارس ارائه دهنده تور اروپا و تورسوئیس، فرانسه و تورسوئیس، ایتالیا با بهترین خدمات و کیفیت می باشد " 
 " با تور اروپا ارزان و تور اروپا لحظه آخری می‌توانید از مناطق رویایی و جاذبه های گردشگری این قاره زیبا دیدن کنید "

 



:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زیما سفر پارس

بهترین مراکز برای خرید در تفلیس

 


با وجود چندین مرکز خرید بین‌المللی و سنتی در پایتخت گرجستان، خرید در تفلیس کاری لذت‌بخش و جذاب خواهد بود. بازارهای مجلل، مغازه‌های مدرن محلی، صنایع دستی، مارک‌های لوکس و قیمت نسبتا مناسب، ویژگی‌های خرید در تفلیس است. مسافرانتور گرجستانهم مانند مسافران سایر کشورهای اروپایی، علاقه زیادی به بازدید از فروشگاه‌ها و بازارهای مختلف و خرید در تفلیس دارند. در این مطلب وب‌سایتزیما سفر پارسمی‌خواهیم شما را با بهترین مراکز برای خرید تفلیس آشنا کنیم.
مرکز خرید تفلیس مال (Tbilisi Mall)
تفلیس مال را باید بزرگ‌ترین مرکز خرید گرجستان نامید. همچنین این مرکز خرید اولین مرکز خرید با استانداردهای بین‌المللی بود؛ که در تفلیس ساخته شده است. برای رسیدن به تفلیس مال باید حدود 16 کیلومتر از ضلع غربی شهر تفلیس خارج شوید.
این مرکز خرید با وسعتی زیاد و در چهار طبقه دارای مجموعه متنوعی از فروشگاه‌های مختلف، مارک‌های جهانی گوناگون، کافه‌ها و رستوران‌های متنوع و سایر خدمات مثل سینما، داروخانه، کافی نت و... است. همچنین در کنار این امکانات در این مرکز خرید یک هایپر مارکت بزرگ نیز وجود دارد.
به هر حال تفلیس مال اولین و اصلی‌ترین پیشنهاد ما برای خرید در تفلیس است. بخصوص اگر فرصت کافی برای بازدید از مراکز خرید متنوع را ندارید.
مرکز خرید ایست پوینت (East Point)
ایست پوینت یک مرکز خرید مدرن و کاملا سرگرم‌کننده است. از این رو بسیار مناسب برای خرید و گردش خانوادگی خواهد بود. مرکز خرید ایست پوینت علاوه بر ارائه انواع مارک‌های بین‌المللی در حوزه مد و لباس، مرکزی با امکانات تفریحی فراوان است. سینما، بولینگ، تفریحات مناسب کودکان و... از مواردی از که به صورت متعدد می‌توانید در این مرکز خرید بیابید.
تجربه خوردن ساندویج‌های مک دونالد و حضور در یکی از کافه‌های کارفور از دیگر مواردی است که می‌توانید در این مرکز از آن لذت ببرید. در نهایت فراموش نکنید برای رفتن به این مرکز خرید، اینبار باید به سمت ضلع شرقی شهر تفلیس بروید.
مرکز خرید گالریا تفلیس (Galleria Tbilisi)
اگر نمی‌خواهید برای خرید در تفلیس راه دوری بروید؛ مرکز خرید گالریا تفلیس، دقیقا در مرکز این شهر و در خیابان روستاولی قرار دارد. مرکز خریدی 6 طبقه، با نمایی کاملا شیشه‌ای، که با جذابیت بی‌نظیرش، مانند یک تابلوی نقاشی بزرگ، در مرکز پایتخت گرجستان می‌درخشد.
گالریا تفلیس نوسازترین مرکز خرید در تفلیس است؛ و به همین دلیل به شدت مورد توجه مردم محلی و مسافرانتور گرجستانقرار دارد. وجود امکانات متنوع شامل رستوران‌ها، کافه‌ها و انواع امکانات تفریحی، در کنار مغازه‌هایی با اجناس لوکس از ویژگی‌های گالریا تفلیس است.
فلیا مارکت (Flea Market)
فلیا مارکت به معنی بازار دست‌فروش‌ها است. برای خرید در تفلیس نیز می‌توانید به بازار دست‌فروش‌های این شهر سری بزنید. اجناس ارزان‌قیمت، صنایع دستی و همچنین انواع خوراکی و... از جذابیت‌های خرید از این بازار است.
بخصوص وقتی آب و هوای تفلیس گرم‌تر می‌شود؛ این فضا را می‌توانید در روز یکشنبه در دیدا انا پارک، مشاهده کنید. لذت بردن از یک روز آفتابی، خرید لباس‌های ارزان، جواهرات دست‌ساز و...؛ و در نهایت خوردن غذاهای خیابانی، مجموعه تفریحاتی است که ممکن است عده‌ای از علاقمندان به خرید در تفلیس از آن لذت ببرند.
مرکز خرید فابریکای تفلیس (Fabrika Tbilisi)
این مرکز خرید یکی دیگر از مراکز خرید ارزان‌قیمت برای خرید در تفلیس است. فابریکا یک مرکز خرید گسترده و با قیمت مناسب برای خرید انواع لباس‌های محلی، محصولات دست‌ساز، انواع سوغاتی‌ها و سایر محصولات معمول است.
در این نوشته سعی کردیم طیف متنوعی از مراکز خرید در تفلیس را به شما معرفی کنیم. قطعا بسیاری از مسافران تور گرجستان علاقه زیادی به تجربه خرید در یک فضای متفاوت را دارند. قابل ذکر است قیمت محصولات معمول در تفلیس به نسبت تهران تقریبا یکسان است. پس بهتر است به دنبال محصولاتی باشید که آنها را در بازارهای تهران پیدا نمی‌کنید.


:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 12 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زیما سفر پارس

در ادامه مطلب قبل زیما سفر پارس در این مطلب هم به معرفی برخی دیگر از مناطق دیدنی و طبیعت بکر جزیره پوکت می‌پردازیم.

مناظر و مکان های برجسته جزیره پوکت

6. وات چالونگ

تور پوکت

Wat Chalong بزرگ ترین و مشهورترین معبد در پوکت است که در شهر چالونگ واقع شده است. در تور پوکت بسیاری از سفرهای روزانه که به جزایر پوکت نمی باشد به این مجموعه معبد زیبا ختم می شوند. این معبد به دو راهب (لوانگ فو چامپ و لوانگ فو چوانگ) اختصاص دارد، که در زمان پادشاهی رامای پنجم زندگی می کردند. مجسمه های این دو راهب در معبد اصلی وجود دارند. چدی بزرگ نیز در معبد اصلی یکی از نمادهای برجسته Wat Chalong است. شما همچنین می توانید به پشت بام بروید و از منظره زیبای معبد و محیط اطراف آن لذت ببرید.

چگونه می توانم به آنجا بروم؟

از کنارگذر چالونگ، شما باید خروجی به سمت وات چالونگ / تسکو لوتوس / فرودگاه را انتخاب کنید. پس از 4-5 کیلومتر (پس از عبور از تسکو لوتوس)، ورودی معبد را در سمت راست خود خواهید دید.

7. شهر قدیمی پوکت

تور پوکت

شهر قدیمی پوکت قطعا ارزش دید دارد! خانه های رنگارنگ در قلب شهر تاریخی پوکت در تایلند منحصر به فرد هستند. شما می توانید در خیابان ها قدم بزنید، در یکی از کافی شاپ ها نشسته و از محیط آن لذت ببرید. علاوه بر این، شما می توانید از مناظر زیبایی مانند معبد چینی یا پارک Sirikit (که به افتخار ملکه ساخته شده است) لذت ببرید.

چگونه می توانم به آنجا بروم؟

شهر قدیمی پوکت در کنار جاده Thalang با ظاهر رمانتیک آن واقع شده است که در آن شما می توانید خانه های رنگارنگ بی شماری را ببینید. شما به راحتی می توانید با تاکسی کرایه ای به نقاط مختلف شهر سفر کنید. فقط توصیه می شود در آب نمای دایره ای توقف کنید. حالا شما فقط با چند متر پیاده روی به قلب شهر قدیمی خواهید رسید.

8. خیابان پیاده روی یکشنبه در شهر قدیمی پوکت

هر یکشنبه یک بازار در قلب شهر قدیمی پوکت در امتداد جاده Thalang برقرار می شود. در آنجا شما می توانید سوغاتی های متنوع، غذای تایلندی و برخی لباس ها را خریداری کنید. این محل یک بازار بزرگ در مرکز شهر قدیمی است. اگر در روز یکشنبه از شهر پوکت دیدن می کنید، قطعا باید کمی در آن قدم بزنید!

9. Wat Khao Rang

تور پوکت

Wat Khao Rang یکی از معابد کمتر بازدید شده واقع در شهر پوکت است. این یک معبد واقعا زیبا است! و حتما در تور پوکت از آن دیدن کنید. در کنار مجسمه بزرگ طلایی بودا ساختمان دیگری از معبد وجود دارد. راه پله توسط یک نگهبان معبد در قالب یک مجسمه غول پیکر محافظت می شود. تعدادی از مجسمه های جذاب 3 خدای هندو نیز در این مکان وجود دارد. این معبد کاملا جدید بوده و به خوبی نگهداری شده است. این معبد توسط یک راهب با نام Luang Pu Supha که ادعا می شود قدیمی ترین مرد جهان است، تاسیس شد. آیا این درست است؟ من مطمئن نیستم. اما معبد قطعا ارزش دیدن دارد، اگر شما به بازدید از مجتمع های معبد علاقه دارید حتما از این معبد دیدن کنید.

چگونه می توانم به آنجا بروم؟

در شهر قدیمی شما باید از آب نمای دایره ای به سمت تاکسی های کرایه ای بروید. پس از عبور از تاکسی ها تا تقاطع بعدی پیاده بروید. سپس شما باید به سمت راست و به خیابان Road Patiat بپیچید. اکنون باید برای مدتی از خیابان سربالایی عبور کنید. معبد در سمت راست شما خواهد بود. به یاد داشته باشید که راه رفتن در خیابان سربالایی می تواند بسیار خسته کننده باشد که حدود 45 دقیقه طول می کشد. شما همچنین می توانید یک توک توک در شهر پوکت کرایه کنید. متاسفانه، قیمت ان را نمی دانم چون من پیاده روی را ترجیح می دهم.

10. چشم انداز Khao Rang

تور پوکت

در همان تپه، تپه Khao Rang نیز یک چشم انداز زیبا وجود دارد که بر روی بلندی آن قرار دارد. معبد Wat Khao Rang که اخیرا توصیف شد، در نیمه راه در مسیر شما قرار دارد.در تپه شما می توانید در کافه ها یا رستوران ها استراحت کنید و از منظره شهر پوکت و اقیانوس لذت ببرید. این منطقه کاملا ارزش دیدن دارد.

چگونه می توانم به آنجا بروم؟

برای رسیدن به این نقطه مسیر مشابه با Wat Khao Rang را طی کنید. حدود 10 دقیقه پیاده روی به سمت بالای تپه تا رسیدن به چشم انداز Khao Rang فاصله دارید.

11. موزه Trick Eye در پوکت

یکی از مکانهای دیدنی در تور پوکت موزه Trick Eye است. این یک موزه خاص است که به همه توصیه می کنم از آن دیدن کنند. این یک موزه تعاملی با تصاویر سه بعدی است. شما می توانید عکس های شگفت انگیزی بگیرید که در آنها به نظر می رسد شما واقعا درون عکس ها قرار دارید. این برای گردشگران و بازدید کنندگان بسیار جذاب و سرگرم کننده است! این موزه روزانه از ساعت 10 صبح تا 7 شب باز می شود و هزینه ورودی آن 500 بات برای هر نفر است. اگر بلیط را به صورت آنلاین رزرو کنید، فقط کافی است 400 بات برای هر نفر پرداخت کنید.

چگونه می توانم به آنجا بروم؟

موزه در نزدیکی ایستگاه اتوبوس قدیمی 1 شهر پوکت در جاده Phang Nga واقع شده است. تاکسی های کرایه ای صورتی Songthaew از جلوی موزه عبور خواهند کرد.

12. منظره کارون

تور پوکت

این چشم انداز در یکی از کوه های پوکت قرار دارد و منظره بسیار زیبای از 3 خلیج کاتا نوی، کاتا و کارون را ارائه می دهد. گردشگران تور پوکت در این مکان توقف می کنند و از طبیعت و چشم انداز فوق العاده آن لذت می‌برند.

چگونه می توانم به آنجا بروم؟

اگر از چالونگ می آیید، نیازی نیست به سمت چپ و ساحا کاتا بپیچید بلکه به مسیر مستقیم خود به سمت کاتا نوی ادامه دهید. شما باید از یک کوه با شیب تند در سمت چپ بالا بروید. حالا شما باید برای چند کیلومتر به مسیر خود به سمت بالای تپه ادامه دهید تا به این چشم انداز زیبا برسید. اگر از پاتونگ، کارون یا کاتا می آیید، باید به سمت راست و مسیر منتهی به کاتا بپیچید و از مسیری که قبلا آن را توصیف کردم، راه خود را دنبال کنید.

برای دریافت اطلاعات تور پوکت ارزان قیمت و تور پوکت لحظه آخری با مشاوران ما در آژانس گردشگری زیماسفر پارس با شکاره 02174634 تماس بگیرید.



:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 12 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زیما سفر پارس

تور هند

زمستان از راه‌های مختلفی به هندوستان می‌رسد، در تپه‌های شمالی هند برای چندین روز بارش سنگین برف و آسمان بدون خورشید را داریم، در حالی که خورشید صحرای راجستان و گوجارات را با گرمایی لذت بخش و بادهای سرد گاه و بیگاه پر می کند. با شروع شدن فصل زمستان، بهترین مکان های در هند آماده پذیرایی از زوج‌های تازه ازدواج کرده به خارق العاده‌ترین شکل ممکن می‌شوند. بهترین مکان‌های ماه عسل هند در ماه دسامبر آب و هوایی عالی را برای زوج‌های جوان فراهم می‌آورند تا یک سفر بینظیر را تجربه کنند.
اگر شما هم تازه ازدواج کرده اید می توانید تور هند را برای ماه عسل خود در ماه دسامبر برنامه ریزی کنید تا سرمای کوهیما را تجربه کنید. زیر دانه‌های برف ملایم مانالی قدم بزنید، به درون آب‌های نیلگون و روشن لاکشادویپ شیرجه بزنید و در صحرای جایسالمر به آسمان تاریک و منور شده توسط ماه نقره‌ای و ستاره‌های چشمک زن خیره شوید. این دهکده‌های کوهستانی در ماه دسامبر برای سفر ماه عسل زوج های جوان در زمستان‌های سرد عالی هستند.

دهکده‌های کوهستانی زیبا برای ماه عسل در ماه دسامبر

1. کوهیما، ناگالند، یک جواهر واقعی در دل کوه‌های هند

دهکده های کوهستانی هند

برای جشن گرفتن وصلت دو نفر چه راهی بهتر از رفتن به تپه‌های زمردین کوهیما وجود دارد. اینجا یکی از بهترین مقاصد ماه عسل در دسامبر می‌باشد. پایتخت زیبا و کوهستانی ناگالند دارای مناظر دست نخورده و عجیب و غریب، جنگل‌های زمزمه کننده و سکوتی عالی می‌باشد که قلبتان را سرشار از شادی خواهد کرد. در شمال شرقی هند، این مکان مطمئنا یکی از بهترین مقاصد ماه عسل در ماه دسامبر است.

کارهایی که می‌توانید در کوهیما انجام دهید

  • در جشنواره منحصر به فرد مرغ شاخنوک شرکت کنید. این جشنواره ده روزه در روز اول دسامبر شروع می‌شود.
  • در دامنه‌های جاپفو به اردو بروید.
  • سوغاتی‌های بسیار زیادی بخرید.
  • مکان‌های موجود در کوهیما برای بازدید زوج‌ها: کافه رویاها، کافه اوزون، دره ژوکو، موزه کوهیما، پرستشگاه حیات وحش اینتانکی و قله جاپفو.

2. یرکاد، تامیلنادو، دره‌ای خاموش در گذرگاه‌های کوهستانی شرقی

دهکده‌های کوهستانی هند

یرکاد از دهکده‌های کوهستانی ، که در میان کوه‌های شوارویز در گذرگاه‌های کوهستانی شرقی هند جای گرفته است، به مانند بهشت است و در میان رمانتیک‌ترین مقاصد در ماه دسامبر قرار دارد. جنگل‌های صندل، ساج و بلوط فضای این شهر کوچک را با رایحه‌ای چوبین پر می‌کنند. دره‌های آرام و مناظر چشمگیر به همراه پرنده‌های زیبا شامل گنجشک، بلبل، زغن و پرستو یرکاد را به مکانی عالی برای یک سفر رمانتیک تبدیل کرده‌اند.

کارهایی که می‌توانید در یرکاد انجام دهید

  • سفری طولانی را در جاده‌های مارپیچ آن شروع کنید.
  • در جنگل‌های آنجا یک پیاده روی عاشقانه داشته باشید.
  • جاهایی که می‌توانید در یرکاد از آنها بازدید کنید: دریاچه یرکاد، سراشیبی‌های کیلییور، معبد شروارویان، قله پاگودا، پارک آنا و مزارع ابریشم.

3. مانالی، هیماچال پرادش، دره شگفت انگیز و سبز بیاس در هند

دهکده‌های کوهستانی هند

مانالی مقصدی است که می‌توان در کل سال به آنجا رفت و در میان بهترین مکان‌های ماه عسل در تور هند قرار دارد. کوه‌های پوشیده از برف آن از فواصل دور هم برای زوج‌ها و هم ماجراجویان قابل رویت هستند. درخت‌های بلندقامت سرو و سدر، رودخانه بادگیر بیاس و فضای شادی موجود در بادهای این منطقه، زوج‌ها را از شادی لبریز خواهند کرد. ماه عسل در مانالی هند می‌تواند یکی از بهترین تصمیم‌های زندگی‌تان باشد.

کارهایی که می‌توانید در مانالی انجام دهید

  • ورزش‌هایی مانند اسکی، سوارکاری، اسکوتر و پاراگلایدر در میان بهترین چیزهایی هستند که می‌توان در تور هند ماه دسامبر در این منطقه انجام داد.
  • غروب خورشید و ناپدید شدن آن پشت کوه‌ها را تماشا کنید.
  • از غذاهای خوشمزه در رمانتیک‌ترین کافه‌های مانالی لذت ببرید: کافه 1947 و کافه Drifters
  • یک پیاده روی رمانتیک را تا معبد هادیمبا تجربه کنید.
  • جاهایی که می‌توانید در مانالی از آنها بازدید کنید: معبد هادیمبا، فراغتگاه Lazy Dog، Casa Bella Vista برای بهترین پیتزاهای ممکن، دره سولانگ، رهگذر روهتانگ و کوه بیاس کوند.

4. بینسار، اوتاراکند، واقعیت بخشیدن به تخیلات افراد نقاش

دهکده‌های کوهستانی هند

دهکده‌های کوهستانی بینسار که در میان رشته کوه های شگفت انگیز و پرشکوه هیمالیا در کشور هند آشیانه دارد چندان کاوش نشده است. تپه‌های زمردین، صبح‌های مه آلود و جنگل‌های آن که تمدن چندانی در آن راه نیافته است بینسار را به یک مکان عالی برای بازدید در دسامبر تبدیل کرده است. بینسار در واقع یک منطقه حفاظت شده حیات وحش و سرزمینی پر از صلح و انزوا است. این همان مکانی است که شما را به یک شاعر تبدیل خواهد کرد. زوج‌ها به راحتی می‌توانند هتل‌های لوکسی را در میان این پرستشگاه پیدا کنند.

کارهایی که می‌توانید در بینسار انجام دهید

  • پرنده‌های زیبا و نایاب را در منطقه حفاظت شده پیدا کنید.
  • مکان‌های باستانی آن را کاوش کنید.
  • جاهایی را که می‌توانید در بینسار از آنها دیدن کنید: قله Zero Point، معبد کاسار دوی، پاریادوا پاشان و منطقه کالی.

هند دارای طبیعتی زیبا و چشم نواز برای تمام افراد دوستار طبیعت است. با تور هند ارزان و تور هند لحظه آخری آژانس گردشگری و مسافرتی زیما سفر پارس می‌توانید به همراه همسرتان یک سفر خاطره انگیز را تجربه کنید.



:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زیما سفر پارس

تور بالی

بالی پر از شگفتی‌های بی‌شماری بوده و کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد که به راحتی نمی‌توان آن‌ها را فراموش کرد. این جزیره دارای دیدنی‌های خیره کننده و مکان‌هایی برای تفریح و فعالیت بدنی می‌باشد. حتی اگر ورزشکارهم نباشید، می‌توانید از این مکان‌ها دیدن کنید واز بودن در طبیعت بکر تجربه بی نظیری داشته باشید. در تور بالی می‌توانید ورزش‌هایی که دوست دارید را در یک محیط زیبا امتحان کنید. در اینجا به تعدادی از مکان‌هایی که در تور بالی برای پیاده روی، ورزش های آبی و غیره می‌توانید از آنها بازدید کنید را، آورده‌ایم.

 جاذبه توریستی ورزشی در بالی

مسیر پیاده روی کوه باتور

یکی از زیباترین منظره‌ها برای مشاهده طلوع خورشید در تور بالی از فراز قله کوه باتور است که در ارتفاع 1700 متری قرار گرفته است. این کوه آتشفشانی فعال محبوب‌ترین مسیر پیاده روی در بالی است و شما می‌توانید از دو مسیر مختلف به قله دسترسی داشته باشید، مسیر منتهی به چشم انداز طلوع آفتاب (11 کیلومتر) یک صعود نسبتا آسان می‌باشد که آن را به یک پیاده روی ایده‌آل برای کوه نوردان تازه کار تبدیل می‌کند! شما می‌توانید در پایان مسیر به درون چشمه‌های آب گرم بروید و وعده‌های غذایی لذیذی را در یک چشم انداز فوق العاده میل کنید. توجه داشته باشید که کفش‌های پیاده روی مناسب، بادگیرها، لباس‌های شنا، تی شرت‌های اضافه، عینک آفتابی و کرم‌های ضد آفتاب را باید همراه خود داشته باشید.

 

تور بالی

دوچرخه سواری در اطراف Ubud روستاها و مزارع برنج 

دوچرخه سواری در Ubud به شما اجازه می‌دهد تا از یک بخش فوق العاده از بالی دیدن کنید. اکثر تورهای دوچرخه سواری در بالی در سرپایینی‌ها برگزار می‌شوند بنابراین نیازی نیست که یک ورزشکار حرفه‌ای باشید. شما ممکن است از حومه جذاب Ubud عبور کنید، در تراس‌های مزارع برنج شگفت انگیز Tegallalang اقامت کنید و با برخی از مردم محلی صمیمی تعامل داشته باشید. دوچرخه سواری در Ubud، کاری است که قطعا باید انجام دهید! در صورتی که فقط یک روز زمان داشته باشید، کارهای بیشتری را برای انجام دادن می‌توانید در Ubud تجربه کنید.

 موج سواری در ساحل لگیان و کوتا

امواج عالی، افراد صمیمی و پارتی‌های خوب، بالی را به یک مکان مناسب برای موج سواری در آسیا تبدیل کرده است، شما توسط موج سواران زیادی در بالی احاطه خواهید شد و همچنین این فرصت مناسبی برای شما خواهد بود تا پاهای خود را خیس کنید! در همه نقاط بالی نمی‌توانید موج سواری کنید زیرا در زیر آب دریا در بسیاری از نقاط تفریحی، مرجان‌هایی با شیب تند قرار گرفته‌اند. سواحل کوتا و لگیان قطعا بهترین مکان برای مبتدیان است که بعد از تمرین نیز می‌توان از نوشیدنی‌های خوشمزه لذت برد.

تور بالی

یادگیری غواصی در بالی

اگر شما علاقه‌ای به پیاده روی یا موج سواری ندارید، غواصی گزینه دیگری است که می‌توانید در تور بالی انجام دهید. جزیره خدایان دارای چندین نقطه مشهور برای غواصی است. کشتی‌های غرق شده، صخره‌های مرجانی و موجودات دریایی رنگارنگ در Tulamben ، پادانگ بای، AMED، Penida و Nusa Lembongan. Pemuteran منتظر شما هستند. Pemuteran همچنین امکان غواصی در معابد زیردریایی را برای شما فراهم می‌کند و Amed می‌تواند مکان مناسبی برای افرادی باشد که اولین تجربه‌های غواصی خود را در بالی تجربه می‌کنند و شما می‌توانید حتی گواهینامه PADI خود را پس از گذراندن یک دوره 3 روزه دریافت کنید.

غواصی در زیر آب های Amed

غواصی در زیر آب در بین لاشه‌های کشتی‌ها، مرجان‌های رنگارنگ و موجودات دریایی را تجربه کنید. بالی یکی از 5 مقصد برتر برای غواصی در جهان است که پس از دیدن دنیای زیر آبهای آن به دلیل این قضیه پی خواهید برد. بهترین نقطه برای این کار منطقه Amed می‌باشد که در آن ساحل جملوک، باغ مرجانی و لاشه کشتی ژاپنی قرار دارند. به جمعیت فراوان حاضر در این منطقه توجه نکنید و از غواصی در زیر آب لذت ببرید.

 

تور بالی

سافاری غذای بالی

با خوردن غذا در رستوران سافاری سفر خود را تکمیل کنید. این رستوران با غذاهای منحصر به فرد و پیشرفته خود، شما و دوستان شما را شگفت زده خواهد کرد چرا که این مکان در بین 4 رستوران معتبر بالی قرار دارد که باید حتما غذاهای آن را برای شام امتحان کنید. فرصت چشیدن 12 غذای مختلف در چهار مکان متفاوت را از دست ندهید. فقط مطمئن شوید که با یک معده خالی در آن شرکت کرده‌اید!

آژانس گردشگری زیما سفر پارس ارائه دهنده تورهای گردشگری و تور بالی می باشد. تور بالی ارزان قیمت و تور بالی لحظه آخری با بهترین امکانات و خدمات در زیما سفر پارس ارائه می شود. 



:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زیما سفر پارس

همه چیز درباره بازدید از دیوار چین

یکی از انگیزه‌های سفر به چین بازدید از دیوار چین است. دیوار چین را می‌توان مشهورترین جاذبه تاریخی و توریستی چین دانست. دیواری که بزرگ‌ترین سازه ساخته شده به دست بشر است؛ و دارای رازهایی عجیب و تاریخچه‌ای طولانی است. درباره دیوار چین بسیار گفته و شنیده شده است. در این مقاله وب‌سایت زیما سفر پارس نیز می‌خواهیم به معرفی این جاذبه تاریخی و ارائه نکاتی درباره آن بپردازیم. امیدواریم در صورت انتخاب تور چین برای سفر، شانس بازدید از این سازه خارق‌العاده را داشته باشید.


تاریخچه و ویژگی‌های دیوار چین


سابقه دیوار چین به حدود 2000 سال قبل باز می‌گردد. یعنی زمانی که چین هنوز کشوری یکپارچه و کامل نبود. این دیوار بزرگ دارای بخش‌های مختلفی است؛ که در طول سالیان دراز و به مرور ساخته شده است. همچنین وجود دژهایی در جای‌جای دیوار چین، نشانه کاربرد نظامی آن است. جالب است بدانید با وجود قدمت و عظمت دیوار چین، این سازه در سال 1987 میلادی به ثبت سازمان یونسکو درآمد.
دیوار چین به طول 21195 کیلومتر و برای محافظت از مرزهای شمالی چین کشیده شده است. این دیوار از 15 استان کشور چین عبور می‌کند؛ و در نهایت در مرزهای مشترک کره و چین پایان می‌یابد.
همانطور که گفتیم ساخت دیوار چین کاری یک‌باره نبوده است و طی صدها سال و توسط پادشاهان و سلسله‌های مختلفی انجام شده است. چنانکه اولین نشانه‌های دیوار چین مرتبط با 770 سال پیش از میلاد مسیح است؛ اما سازه امروزی و جدی‌تر آن مربوط به صده دوم میلادی است.
بخش اصلی دیوار چین که مورد توجه گردشگران قرار می‌گیرد؛ قطعه 8851 کیلومتری آن است. این قطعه در سال‌های 1368 تا 1644 میلادی و در طول دوران سلسله مینگ ساخته شده است.
امروزه دیوار چین در بخش‌های مختلف دارای کیفیت‌های گوناگونی است. به عنوان مثال ارتفاع دیوار در بعضی نقاط تنها 4 متر و در نقاط دیگر به 11 متر می‌رسد. همچنین بیشترین عرض دیوار در مناطقی به 9 متر می‌رسد.


سخت است که بخواهیم جواب این سوال را به طور دقیق بدهیم؛ چرا که بسیاری از سلسله‌ها در ساخت این دیوار شرکت داشتند. گمان می‌شود که اولین ساختارهای این سازه در سال 770 پیش از میلاد ساخته شد. اگرچه ساخت و ساز رسمی تا سال 221 پیش از میلاد شروع نشد. اکثر بخش‌هایی که امروزه باقی مانده، از همان قطعه 8851 کیلومتری است؛ که در طول سلسله مینگ ساخته شد. بر طبق گفته کتابچه راهنمای گردشگری چین، در بین سال‌های 1368 تا 1644، حدود 20 ایالت و چندین سلسله در ساخت دیوار بزرگ چین مشارکت داشته‌اند.


نکاتی برای بازدید از دیوار چین


دسترسی به دیوار چین از پایتخت این کشور مشکل نیست. هرچند باید یک سفره یک روزه را برای آن در نظر بگیرید. البته و صد البته که تور چین  بدون بازدید از دیوار بزرگ چین قطعا چیزی کم خواهد داشت. پس پیشنهاد می‌کنیم به هر طریق برنامه‌ای برای بازدید از آن در نظر بگیرید. در واقع بخش بسیار زیبایی از دیوار چین تنها 112 کیلومتر با پکن فاصله دارد؛ و به راحتی با کمک وسائل نقلیه عمومی از جمله اتوبوس و مترو قابل دسترسی است.
بلیط ورودی به دیوار چین خیلی گران نیست؛ و تنها با پرداخت 7 دلار می توانید وارد این سازه عظیم شوید. البته اگر اهل سفرهای لوکس هستید و هزینه آن برای شما مهم نیست؛ تورهای یک روزه گردشگری در پکن را به شما پیشنهاد می کنیم. بخشی از این تور وارد شدن به شهر ممنوعه و بازدید از بخش خصوصی و خلوت دیوار چین است.
برای بازدید از دیوار چین بهترین ماه‌ها فصل‌های گرم سال است. چراکه فضای این دیوار در فصل زمستان پوشیده از برف است. البته بازدید در ماه‌های پاییز نیز پیشنهاد خوبی است. چراکه علاوه بر مطبوع بودن هوا و جذابیت های بصری بی‌شمار، خبری از شلوغی فصل‌های توریستی نیست.
در نهایت برای داشتن یک بازدید خوب، کفش راحت، آب و تنقلات کافی را فراموش نکنید.

زیما سفر پارس مجری  تور چین  ، تور چین ارزان  و  تور چین لحظه آخری با کیفیت مناسب و مطلوب می باشد.



:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 5 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زیما سفر پارس

تور دبی

دبی هشتمین مقصد پرطرفدار توریستی در جهان است. دبی بسیار زیبا و فوق العاده با ساختمان‌های بلند، سازه‌های پیچیده، بیابان‌ها، و سواحل زیبا پوشیده شده است. گردشگران تور دبی می‌توانند در فروشگاه‌های مختلف این شهر از تمام برند های جهانی هر چیزی که را بخواهند به آسانی کنند. عصرها می‌توانند در سواحل زیبا قدم بزنند و از تماشای مناظر چشم نواز غروب خورشید لذت ببرند. مکان های توریستی زیادی از جمله مکان‌های تاریخی، تجربه سافاری در کویر، شام در کشتی کروز برای بازدید مسافران و گردشگران تور دبی وجود دارد. در این مطلب لیستی از بهترین مکان‌های دیدنی برای شما آورده شده است.

بهترین مکان‌های دیدنی برای مسافران تور دبی

1. برج الخلیفه دبی

تور دبی

این سازه در میان بلندترین ساختمان‌های جهان قرار دارد که دارای 160 طبقه و یک عرشه بازدید در طبقه 124 می باشد که در آن شما می‌توانید منظره‌ای تماشایی و کم نظیر از شهر را تماشا کنید.
برج الخلیفه یکی از پرطرفدارترین نقاط گردشگری تور دبی برای مسافران است. این برج تنها ساختمان بلند در دبی نیست، اما آسانسوری که شما را به عرشه بازدید می‌برد سریع‌ترین آسانسور در جهان است. منتظر یک تجربه منحصر به فرد و جذاب از دیدن منظره خیره کننده ساخته دست بشر باشید. از بالای این سازه نقاط بسیار دور دست را می‌توانید ببینید. اگر علاقه‌مند به عکاسی باشید، می‌توانید از بالای این برج عکس‌های منحصر به فردی بگیرید.

2. جزایر پالم دبی

تور دبی

این جزایر ساخته شده به دست بشر هستند و آنقدر بزرگ می‌باشند که می‌توانید آنها را از خانه خود و با چشم غیر مسلح ببینید. این جزایر با نام‌های پالم جبل علی و پالم جمیرا نیز شناخته می‌شوند. بازدید این جزایر که به شکل درختان نخل هستند را در تور دبی از دست ندهید. منظره دبی در شب هنگام بسیار دیدنی و منحصر به فرد می‌باشد. در شب هنگام قدم زدن در خیابان‌های این جزایر را از دست ندهید.

3. هتل برج العرب

تور دبی

این اولین و تنها هتل هفت ستاره در جهان است که دارای تجملات لوکس بسیاری در داخل خود می‌باشد. مهمان نوازی، مواد غذایی، محیط اتاق‌های آن به قدری باور نکردنی است که شما عاشق این هتل خواهید شد. رستوران هتل برج العرب یک تجربه مناسب برای بازدید می‌باشد. این یکی از جذاب‌ترین ساختمان‌های جهان برای عکاسی بوده چرا که واقعا فوق العاده و بی همتا است. غذای عرضه شده در این هتل بسیار خوش طعم و سازگار با ذائقه‌های مختلف است. اگر می‌خواهید تجربه‌ای لوکس از سفر به دبی داشته باشید و امکانات رفاهی بسیاری را تجربه کنید، هتل برج العرب جایی است که نباید آنرا از دست بدهید.

4. موزه دبی

تور دبی

این یکی از قدیمی‌ترین ساختمان‌های دبی است که در سال 1787 ساخته شده است. هدف اصلی از ساخت موزه نمایش آداب و رسوم زندگی سنتی توسط مردم در زمان‌های قدیم این شهر است. این مکانی است که گردشگران تور دبیبرای آشنایی با تاریخ دبی از آن دیدن میکنند. این موزه آثار کهن محلی دبی و همچنین آثاری از کشورهای آسیایی و آفریقایی که با این کشور تجارت می‌کردند را نشان می‌دهد. با رفتن به این موزه می‌توانید در مدت کوتاهی تاریخچه دبی را ببینید و با آیین ساکنان این منطقه آشنا شوید.

5. سواحل و صحرای سافاری 

تور دبی

سافاری در صحرای دبی یک تجربه هیجان انگیز برای مسافران تور دبی خواهد بود که سوار بر لندکروزر به دل صحرای شنی طلایی می‌روند. در مرکز آن افرادی را می‌بینید که برای خدمت به شما آماده اند و یک شام کباب شده در کنار آتش و موسیقی زنده را نیز تجربه خواهید کرد. علاوه بر آن دبی دارای سواحل زیادی است که به خاطر زیبایی و جذابیت خود معروف هستند که دارای شن و ماسه نرم و مخملی و آب‌های زلال و شفاف می‌باشند.

دبی یک سرزمین عجایب است، که دارای جاذبه‌های فراوان بوده و همچنین یکی از مکان‌های پرطرفدار برای بازدید در بین گردشگران سراسر جهان می‌باشد. آژانس گردشگری زیما سفر پارس ارائه کننده تورهای گردشگری و تور دبی ویژه مهر ماه با بهترین خدمات و امکانات می باشد. با تور دبی ارزان و تور دبی لحظه آخری فرصت بازدید از این شهر دیدنی را از دست ندهید.



:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زیما سفر پارس

آشنایی با بهترین جزایر تایلند

جزایر تایلند را باید اصلی‌ترین جاذبه طبیعی آن نامید. جایی که زیبایی‌های طبیعت به نقطه اوج درخشندگی و چشم‌گیری رسیده‌اند. جایی برای تفریح، سرگرمی و لذت بی‌حد و حصر در مکانی همچون بهشت، که تور تایلند را بیش از پیش برای شما جذاب خواهد کرد. در این مقاله وب‌سایت زیما سفر پارس، به بررسی جذاب‌ترین و بهترین جزایر تایلند می‌پردازیم.


بهترین و زیباترین جزایر تایلند را بشناسید

 


جزیره ساموئی


اگر قرار باشد تنها به یکی از جزایر تایلند سر بزنید؛ بهتر است آن جزیره ساموئی باشد. در واقع این جزیره مهم‌ترین جاذبه تورستی تایلند است. جزیره ساموئی همه خوبی‌های مد نظر شما را یکجا دارد؛ و اغلب افرادی که برای اولین‌بار به این جزیره سفر کرده‌اند؛ آن را بی‌نظیر توصیف می‌کنند. مجموعه‌ای از امکانات تفریحی، رستوران‌ها و کافه‌های ساحلی، ورزش‌ها و سرگرمی‌های آبی، سواحل زیبا و آب‌های زلال و درخشان، هتل‌هایی با قیمت مناسب و در نهایت مراکز خریدی جذاب و بزرگ، همه آن چیزی است که می‌تواند شما را حتی برای چند روز در این جزیره زیبا مشغول و سرگرم کند. این جزیره می‌تواند مکانی عالی برای سفر زوج‌های جوان و سفرهای خانوادگی باشد.

 


جزیره تائو


اگر به ورزش‌های آبی علاقمند هستید؛ در تور تایلند سفر به جزیره تائو را فراموش نکنید. این جزیره پر است از مکان‌هایی که با ارزان‌ترین قیمت ممکن می‌توانید انواع ورزش‌های آبی، بخصوص غواصی را بیاموزید. سواحل صخره‌ای و مرجانی جزیره تائو فضایی را فراهم کرده است؛ که می‌تواند بهترین مکان برای آموزش شنا، شیرجه و قواصی باشد. همچنین یکی از جذابیت‌های این جزیره برای قواصی وجود سواحلی با آب‌های بسیار زلال و تنوع بالایی از گونه‌های مختلف دریایی است. البته فراموش نکنید این جزیره دارای امکانات تفریحی دیگری نیز هست؛ اما این ویژگی نقطه تمایز آن به سایر جزایر تایلند است.

 


جزیره pha ngan


یکی از خاص‌ترین جزایر تایلند در جنوب این کشور زیبا واقع شده است. جزیره‌ای که جشن‌ها و تفریحات ساحلی‌اش مشهور شده؛ و بیش از همه مورد علاقه جوانان پر شور و هیجان است. این جزیره که در 15 کیلومتری جزیره ساموئی قرار گرفته است؛ همیشه میزبان میهمانی‌های ساحلی مختلفی است؛ که بزرگ‌ترین آن به صورت ماهانه و در شبی که قرص ماه کامل می‌شود، در کنار ساحل برگزار می‌گردد. این جشن ساحلی به طور معمول میزبان حدود 50 هزار نفر است؛ به گونه‌ای که آن را بزرگ‌ترین پارتی ساحلی جهان می‌دانند. البته اگر در موعد مقرر به جزیره نرسیدید نگران نباشید؛ زیرا در این جزیره در میانه ماه نیز جشنی به همان شکل و البته در مقیاس کوچک‌تر برگزار می‌شود. همچنین فارغ از این جشن‌ها این جزیره مانند سایر جزایر تایلند مکانی زیبا و مناسب برای انواع تفریحات ساحلی و طبیعت‌گردی است.

 


جزیره لیپه


اگر به غذاهای دریایی علاقه دارید؛ بد نیست در تور تایلند سری هم به جزیره لیپه بزنید. این جزیره در نزدیکی مرز مالزی و تایلند قرار دارد؛ و در گذشته محل سید ماهیان دریایی مختلف بوده است. امروزه هم علاوه بر تمام زیبایی‌ها و تفریحات متنوع، جزیره لیپه مکانی است برای خوردن انواع غذاهای دریای خوشمزه و تازه و انجام تفریحات مختلف در سواحل آن.

 


جزیره فی‌فی


بدون دیدن جزیره فی‌فی تور تایلند را ترک نکنید. این جزیره دارای یکی از بی‌نظیرترین طبیعت‌های منقطه جنوب شرق آسیا و حتی جهان است. بدون گزافه‌گویی می‌توان گفت همه چیز در جزیره فی‌فی فراتر از تصور زیباست. طبیعت بکر جزیره از سواحل طلایی با آب‌های زلال، تا پوشش گیاهی خاص آن، شما را شگفت‌زده خواهد کرد. این جزیره با تو.جه به ویژگی‌های گفته شده و این نکته که از معدود جزیره‌های دارای ساکنین همیشگی است؛ شامل تمامی تفریحات متصور در یک جزیره ساحلی می‌شود. از میهمانی‌های ماه کامل و تفریحات شبانه، تا تفریحات ورزشی و ساحلی و در نهایت هتل‌های لوکس و مراکز خرید و... از مواردی است که به راحتی در این جزیره در دسترس شما قرار دارد.
فراموش نکنید که تایلند بیش از صد جزیره دارد؛ و ما در اینجا تنها به معرفی چند جزیره معروف آن پرداختیم. امیدواریم از این مطلب لذت برده باشید. در صورتی که علاقه دارید تور تایلند  را تجربه کنید؛ می‌توانید از خدمات آژانس مسافرتی و گردشگری زیما سفر پارس استفاده نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زیما سفر پارس

تور استانبول

در ادامه مطلب قبل در اینجا هم برای شما از جاذبه ها و کارهایی که میتوانید در  تور استانبول انجام دهید مطالبی را بازگو می کنیم تا اگر شما هم قصد سفر به این شهر زیبا را دارید، بتوانید از این راهنمایی های ما استفاده کنید.

بازدید از بازارها در تور استانبول

 

8. مراقب باشید در بازار بزرگ گم نشوید

تور استانبول

محبوب ترین جاذبه توریستی در کل شهر، بازار بزرگ، محلی است که شما حتما باید در در تور استانبول از آن دیدن کنید. طیف وسیعی از اقلام در این مکان در دسترس است، شما در این بازار مردم محلی زیادی را خواهید دید که به فروش اقلام مختلف مشغول هستند که از فرش های نفیس دست بافت گرفته تا جواهر و نقره های تزئین شده به رنگ های رنگین کمان را شامل می شود. فروشندگان زیادی پیرامون شما را احاطه خواهند کرد که با دعوت کردن شما به نوشیدن چای سیب کالاهای خود را به شما معرفی می کنند.

 

9. از احساسات خود در بازار ادویه لذت ببرید

تور استانبول

مشابه بازار بزرگ، بازار ادویه نیز به محض ورود حواس شما را پرت می کند. اگر به دنبال طعم دهنده های غذاهای ترکیه ای هستید، شما به جای درستی آمده اید! در اینجا شما می توانید هر چیزی که به دنبال آن هستید را پیدا کنید از جمله: چای خوشمزه، میوه های خشک، آجیل، آب نبات، باقلوا و البته طعم دهنده های ترکیه ای. این مکان مناسبی برای خرید سوغاتی و خوراکی های ارزان است. به علاوه، فروشندگان دوست دارند نمونه هایی رایگان را به شما تعارف می کنند تا مزه کنید و بیایید صادق باشیم چه کسی از خوردن نمونه های رایگان بدش می آید؟

 

تجربه های شگفت انگیز در تور استانبول

 

10. غذاهای دریایی را در زیر پل گالاتا بخورید

تور استانبول

اگر می خواهید در تور استانبول با یک منظره منحصر به فرد شام بخورید، نباید غذای دریایی در زیر پل گالاتا را از دست بدهید. در اینجا شما یک غذای ارزان قیمت از خوراکی های دریایی را می توانید تجربه کنید که بعدها بابت پولی که پرداخت کرده اید پشیمان نخواهید شد. پس از ورود و عبور از ساختمان ها به سمت ماهی فروشان خیابانی بروید، یک ساندویچ ماهی سفارش دهید و از منظره بی نظیر بر روی رودخانه و آبشار Bosphorus لذت ببرید.

 

11. به یک حمام سنتی ترکیه ای بروید

تور استانبول

گاهی برای درک واقعی فرهنگ یک کشور باید راحتی خود را قربانی کنید. بازدید از یکی از حمام های سنتی استانبول راه مناسبی برای انجام این کار است. حمام ها برای هزاران سال در سنت ترکیه جای داشته اند که هم جایی برای برقراری ارتباطات اجتماعی و هم تمیز کردن بدن خود بوده اند. اکثر حمام ها به لحاظ جنسیتی جدا شده اند و بله، طبیعی است که مردم به صورت برهنه یا بدون بالاپوش در آن قدم بزنند. حمام های سنتی شامل اتاق های مختلف با درجه حرارت های متفاوت، از جمله اتاق بخار داغ و استخر های سرد است. هنگامی که حمام شما به پایان می رسد، عموما یک متخصص پوست بدن شما را ماساژ می دهد. این یک تجربه فراموش نشدنی در طول زندگی شما خواهد بود.

 

12. چای سیب ترکیه ای را در کنار صاحب مغازه بنوشید

تور استانبول

چای (یا çay) بخش بزرگی از مهمان نوازی ترکیه است و شما آن را تقریبا در هر کافه، رستوران و خانه ای که بروید پیدا خواهید کرد. در کنار چای سیاه معمولی، چای سیب نیز بسیار پرطرفدار و شیرین و لذیذ است که شبیه آب سیب گرم است. اغلب مغازه داران به عنوان خوشامدگویی و نشانه ای از مهمان نوازی، چای را به مشتریان خود تعارف می کنند. اطمینان حاصل کنید که شما به پیشنهاد آنها جواب مثبت دهید. به این ترتیب شما به مهربانی و گرمی مردم ترکیه جواب مثبت داده اید و یکی از قوی ترین سنت های آنها را قبول کرده اید.

 

13. یک شام خانوادگی با افراد محلی داشته باشید

تور استانبول

برای درک معنای واقعی مهمان نوازی در ترکیه، باید حتما یک شام پخته شده در خانه بخورید. بدیهی است، برای این کار به منزل یک خانواده بومی دعوت شوید. با این حال، اگر این امکان پذیر نیست، می توانید از غذای خانوادگی در محله تاریخی سلطان احمد لذت ببرید و دید عمیق تر به فرهنگ ترکیه به دست آورید.

 

غذای خیابانی در تور استانبول را امتحان کنید

 

14. کومپیر (سیب زمینی پخته شده)

تور استانبول

کومپیر یک غذای خیابانی بسیار محبوب در استانبول است و قطعا ارزش امتحان کردن دارد. یک سیب زمینی بزرگ پخته می شود، سپس از وسط نصف شدو و بخش های نرم داخلی آن با کره و پنیر ترکیب می شود و با سس زیاد سرو می شود.

 

15. ذرت خیابانی (بلال)

تور استانبول

امکان ندارد شما در تور استانبول دود و بوی کباب کردن ذرت را نبینید که توسط دست فروشان در کنار خیابان ها انجام می شود. به عنوان یک غذای کلاسیک خیابانی، این فروشندگان می دانند که چگونه یک ذرت را بر روی منقل کباب کنند. این یک میان وعده کامل است.

 

16. Gözleme (گوزلمه)

تور استانبول

احتمالا یکی از ساده ترین غذاهای فست فود در ترکیه، Gözleme است که در بین مردم محلی محبوبیت زیادی دارد. مشابه کرپ، این غذا نیز از خمیر ترکیه ای صاف شده که با دست رول می شود و با مواد مختلف از قبیل پنیر، گوشت، سبزیجات و سیب زمینی پوشیده شده و سپس درون فر قرار داده می شود.

 

17. Simit (سیمیت)

تور استانبول

یکی دیگر از غذاهای خیابانی بسیار محبوب، Simit نام دارد. ارزان ترین تنقلاتی که شما در خیابان ها می توانید پیدا کنید، این نان های دایره ای معمولا با دانه های کنجد پوشانده می شوند و می توانید آن را به تنهایی یا با مربا، پنیر خامه ای یا نوتلا بخورید.

 

18. دوندورما (بستنی ترکی)

تور استانبول

این ممکن است مانند بستنی های معمولی بوده و حتی طعمی مشابه داشته باشد. اما دوندورما بافتی کاملا متفاوت با سایر بستنی های جهان دارد. مواد تشکیل دهنده آن در برابر ذوب شدن مقاوم است و آن را کمی کش دار می کند. فروشندگان دوندورما به خاطر نمایش های جذاب خود در کنار خیابان شناخته می شوند به طوریکه توده های عظیم بستنی را به طرز شگفت انگیزی در هوا می چرخانند و در مقابل چشم مشتریان بستنی های آنها را سر و ته می کنند.

 

19. مراقب باشید در خیابان پشتی استانبول گم نشوید

تور استانبول

هنگامی که شما تور استانبول را در لیست سفرهای خود قرار دادید وقت آن رسیده است که کمی عمیق تر با این شهر آشنا شوید. از محله های توریستی بیرون بیایید و از محله های بومی در اطراف شهر دیدن کنید. در اینجا، شما می توانید طعم واقعی زندگی روزمره در استانبول را بچشید.

آژانس گردشگری زیما سفر پارس ارائه دهنده تور استانبول ویژه مهر ماه  می باشد. برای دریافت اطلاعات در مورد تور استانبول ارزان و تور استانبول لحظه آخری با شماره 02174634 با همکاران ما تماس بگیرید.

برای خواندن بخش اول این مقاله روی لینک زیر کلیک کنید.


19 کاری که باید در تور استانبول انجام دهید – بخش اول



:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زیما سفر پارس

6 نکته مهم برای اولین سفر به چین

چین یک کشور شگفت‌انگیز، با قرن‌ها سابقه از تاریخ و فرهنگی غنی است. اما همین موضوع در اولین سفر به چین می‌تواند یک شوک فرهنگی برای شما باشد! مطمئن باشید که در این کشور موارد عجیبی منتظر شماست. پس بهتر است قبل از سفر به چین از این موارد مطلع باشید؛ تا یک تعطیلات بدون استرس و به یاد ماندنی را با تور چین تجربه کنید
در اولین سفر به چین این نکات را به خاطر بسپارید
برنامه ریزی برای دریافت ویزا
اگر برای سفر از تور چین استفاده می‌کنید؛ بخش اصلی این مسئولیت را تور برای شما انجام خواهد داد؛ و در صورت لزوم راهنمایی‌های لازم را به شما ارائه می‌دهد. اما اگر شخصا می‌خواهید برای این سفر اقدام کنید؛ بهتر است دو ماه قبل از سفر برای دریافت ویزای ورود به چین درخواست دهید. دریافت ویزای چین هزینه‌های مشخصی دارد و مراحل مختلفی را باید طی کنید. اما پیشنهاد ما به شما این است که حتی اگر بدون استفاده از تور می خواهید به چین سفر کنید؛ برای دریافت ویزا از مشاوره آژانس‌های گردشگری بهرمند شوید.
بهترین زمان برای سفر به چین
چین در فصل تابستان معمولا آلوده و پر رطوبت است. در نتیجه ممکن است اگر مقداری حساس باشید، این فصل برای سفر شما مناسب نباشد. هرچند بیشتر گردشگران خارجی با توجه به زمانبندی تعطیلات خود؛ این فصل را برای سفر به چین انتخاب می‌کنند. اما اگر دوست دارید در هوایی خنک‌تر و شلوغی کمتر از چین بازدید کنید؛ اواخر اکتبر تا ماه مارس، بهترین زمان برای انجام این کار است.
از کجا بازدید کنیم؟
برای اولین سفر شما به چین، بیشترین توصیه‌های توریستی پکن، شانگهای، شیان و گیلین است. این مناطق مختلف دارای شرایط آب و هوایی مختلف و جاذبه‌های گردشگری متنوعی در طول سال هستند، پس مطمئن شوید که در اولین سفر به چین به این شهرها سر می‌زنید.
مهمان نوازی مردم محلی در شهرهای مختلف چین زبانزد است؛ و می توانید روی آن حساب کنید. اگرچه ممکن است همه چیز به مذاق شما خوش نیاید.
در نهایت اگر به طبیعت علاقه دارید بازدید از منطقه Qinghai را از دست ندهید. این منطقه که در مرز تبت قرار دارد مملو از چشم‌اندازهای طبیعی خیره‌کننده، دریاچه‌های زیبا و کوه‌های مختلف است.
زبان و ارتباطات
عدم آشنایی با زبان چینی و عدم آشنایی چینی‌ها با زبان انگلیسی مهم‌ترین مشکل برای یک خارجی هنگام سفر به چین است. اگرچه بسیاری افراد در چین با زبان انگلیسی آشنایی دارند؛ اما در موارد بسیاری، بخصوص در شهرهای کوچک چنین شرایطی وجود ندارد. در نتیجه بهتر است پیش از رفتن به چین چند کلمه اساسی را یاد بگیرید؛ و حتی آنها را در یک دفترچه یادداشت کنید.
همچنین بهتر است هرکجا که می‌روید کارت بیزنسی هتل محل اقامت خود را به همراه آدرس هتل، به زبان چینی همراه داشته باشد. این کار کمک می‌کند که مطمئن باشید در هر زمان می‌توانید به محل هتل بازگردید.
سانسور
دولت چین تقریبا همه چیز را در رسانه‌ها، بخصوص اینترنت سانسور می‌کند. بنابراین شما نمی‌توانید از داخل کشور چین به سایت‌هایی مانند فیس‌بوک و توییتر، اینستاگرام و... دسترسی پیدا کنید. حتی ممکن است به سایت‌های معمول و مود علاقه خود هم دسترسی نداشته باشید. برای حل این مشکل پیشنهاد می‌کنم قبل از رفتن به چین یک اپلیکیشن VPN را روی دیوایس‌های خود نصب کنید. فقط مطمئن شوید این اپلیکیشن در چین محدود نشده است. این کار کمک می‌کند بتوانید در مدت سفر به سایت‌های مورد علاقه خود دسترسی داشته باشید.
شوک فرهنگی
شیوه زندگی چینی‌ها بسیار متفاوت از اکثر کشورهاست؛ بنابراین سعی کنید قبل از سفر به چین در مورد آداب و فرهنگ آنها اطلاعات مختصری به دست آورید. مثلا در شهرهای بزرگ چین ترافیک و آلودگی سنگین را تجربه می‌کنید؛ و بسیاری از مردم برای حفاظت از ریه‌ها از ماسک‌های جراحی استفاده می‌کنند. همچنین بیشتر سرویس‌های بهداشتی در چین دستمال توالت ندارند. پس بهتر است به مقدار کافی دستمال توالت برای سفر خود کنار بگذارید.
یکی دیگر از موارد مهم قیمت گرفتن است. در ذهن فروشندگان چینی قیمت گرفتن یعنی تمایل کامل به خرید محصول. در نتیجه اگر قصد خرید ندارید بهتر است قیمت نگیرید. همچنین چانه زدن در چین امری عادی است؛ پس هنگام هر خریدی به قدر کافی چانه بزنید.
از "تور چین " زیما سفر پارس دیدن فرمایید تا با تخفیف ها ، آفر ها و مشاوره آشنا شوید.


:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زیما سفر پارس

آشنایی با بهترین سواحل باتومی در تور گرجستان

یکی از لذت‌بخش ترین بخش‌های سفر به تور گرجستان  و شهر ساحلی باتومی، استفاده از تفریحات ساحلی آن است. ممکن نیست که کسی به این شهر ساحلی برود؛ و مجذوب سواحل زیبا و خاص باتومی نشود. در این مقاله وبسایت آژانس مسافرتی و گردشگری زیما سفر پارس می‌خواهیم شما را با سواحل باتومی آشنا کنیم.

اگر اولین بار است که به سواحل باتومی سفر می‌کنید؛ ممکن است از دیدن سواحل آن شوکه شوید. سواحل باتومی به طور کلی یک تفاوت اساسی با سایر سواحلی که تجربه کرده‌اید دارد. این سواحل اکثرا سنگی و صخره‌ای با سنگریزه‌های بزرگ هستند. این ویژگی اگرچه زیباست ولی شما را ملزم می‌کند تا با کفش مناسب و حتی یک تشک یوگا، عازم ساحل شوید. مزیت این مدل سواحل در این است که با تنها 10 الی 15 قدم فاصله گرفتن از ساحل به نقطه امنی می‌رسید که امکان شنا کردن در آن وجود دارد. آب دریای سیاه میزان شوری بسیار کمی دارد که اصلا آزار دهنده نیست؛ در نتیجه شنا در سواحل باتومی بسیار لذت‌بخش است. همچنین اگر به سواحل بکر و خلوت علاقه دارید بعضی از سواحل باتومی در مجاورت تپه‌های سرسبز قرار دارد. این سواحل به شما امکان می دهد تا از فراز تپه به تماشای غروب آفتاب بنشینید.

نگاهی به 5 نمونه از بهترین سواحل باتومی

ساحل کواریاتی Kvariati

علاقه من به این ساحل به دلیل مکان آرام و محیط خوب آن است. آب این ساحل زلال و شفاف و تمیز است؛ و از همه مهم‌تر آب آن گرم است. در نتیجه شنا کردن در آن بسیار لذت‌بخش خواهد بود. البته علت اصلی ترجیح این ساحل به نسبت سایر سواحل باتومی علاقه مردم به کافه راکوشکبی (Rakushkebi) است. این کافه 15 سال پیش توسط هنرمند محبوب Natia AKA Frida ساخته شده است. فضایی دلپذیر و منوهای خوشمزه با قیمت‌های مقرون به صرفه، این کافه را به مکانی خوب برای استراحت و گذران وقت در کنار ساحل کواریاتی کرده است.

ساحل گونیو Gonio

این ساحل بهترین فضا برای سرگرمی‌ها و تفریحات کنار ساحل است. اما فضای آنچنان مناسبی برای شنا کردن و ورزش‌های آبی نیست. چراکه آب این منطقه نسبتا کثیف است. جذابیت این ساحل به رستوران‌ها و کافه‌های ساحلی آن است. فضایی پر جنب و جوش که تا پاسی از شب فعال هستند. پس اگر به فضاهای این چنین علاقه دارید یک عصر تابستانی را به حضور در این ساحل زیبا اختصاص دهید.

ساحل شکوتیلی Shekvetili

از معدود سواحل شنی گرجستان باید به ساحل شکوتیلی اشاره کرد. جالب است بدانید که شن‌های این ساحل به رنگ سیاه است و به همین دلیل منظره‌ای جالب و خاص به آن داده است. مردم محلی معتقد هستند که شن‌های سیاه سواحل باتومی برای درمان بیماری‌های عضلانی، دردهای اسکلتی و مشکلات قلبی و عروقی مفید است.

آب و هوای ساحل شکوتیلی به دلیل وجود جنگل کاجی در مجاورت آن بسیار مطبوع است. در نهایت نزدیکی به پارک تسیتسیناتلا (Tsitsinatela) و سواحل کم عمق آن، این ساحل را به فضایی مفرح و سرگرم‌کننده برای حضور خانواده‌ها و بازی کودکان تبدیل می‌کند.

ساحل سوین کونتسکی Mtsvane Kontskhi

در فاصله 9 کیلومتری شهر باتومی یکی از بهترین سواحل باتومی را خواهید یافت. این ساحل را می توان کامل ترین ساحل باتومی دانست. جایی که علاوه بر شنا و اب تنی در آن، می تواند به انواع دیگر تفریحات آبی از جمله قواصی، جت اسکی و... بپردازید.

وجود ده ها هتل، کافه، رستوران و... در این ساحل نیز تکمیل کننده جذابیت های این منطقه برای تفریحات تابستانی است. در نهایت جالب است بدانید که باغ گیاه شناسی باتومی در مجاورت این ساحل قرار دارد و مکانی زیبا و رویایی را برای قدم زدن و کسب آرامش فراهم می‌کند.

ساحل سارپی Sarpi

آخرین پیشنهاد ما از مجموعه سواحل باتونی ساحل سارپی است. این ساحل در گذشته از آرامش بیشتری برخوردار بود؛ اما امروز با سیل گردشگران و علاقمندان تفریحات ساحلی روبرو شده است. البته با این وجود این ساحل هنوز جذابیت‌های زیادی برای ارائه دارد. علاوه بر تفریحات معمول ساحلی، یکی از ویژگی‌های خاص ساحل سارپی، صخره‌ای بودن آن است. شیرجه زدن در آب از روی این صخره‌های کوتاه و بلند، برای علاقمندان حرفه‌ای‌تر به شنا، می‌تواند بسیار جذاب و لذت‌بخش باشد.

تور گرجستان ارزان ،تور گرجستان  لحظه آخری در آژانس مسافرتی و گردشگری زیما سفر پارس



:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 شهريور 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زیما سفر پارس

تور هند

هند، به عنوان دومین کشور بزرگ آسیا، باید فکری به حال بازدیدکنندگانی که با تور هند قصد سفر به آن را دارند، کند تا بتوانند به راحتی به نقاط مختلف کشور سفر کنند. خوشبختانه تعدادی از گزینه های حمل و نقل هوایی، راه آهن و جاده ای در این کشور وجود دارد. این مرور کلی از سیستم حمل و نقل در هند به شما کمک خواهد کرد که با بهترین راه ها برای سفر به نقاط مختلف هند آشنا شوید.

گزینه های سفر با استفاده از سیستم حمل و نقل در هند

مسافرت هوایی در هند

تور هند

دولت هند اجازه داده است تا خطوط هوایی خصوصی از سال 1994 در بازار این کشور فعالیت کنند. اما، از سال 2005 تا کنون، تعداد هواپیماهای خصوصی در مسیرهای داخلی و بین المللی افزایش یافته است. بسیاری از آنها شرکت های کم هزینه هستند که قیمت های کمتری را با کاهش خدمات مسافرتی، مانند غذاهای رایگان در حین پرواز، ارائه می دهند. مسافرت هوایی در هند پرطرفدار است که توسط اقتصاد پر رونق این کشور پرورش یافته است. فرودگاه های هند با ترافیک هوایی شدیدی دست و پنجه نرم می کنند. مشکلات اصلی شامل امکانات منسوخ شده و نبود باند کافی است که منجر به تراکم و تاخیر بیش از حد پروازها شده است. با وجود این، پرواز سریع ترین و آسان ترین راه برای سفر در هند است. شرکت های هواپیمایی داخلی هند حدود 80 شهر را به یکدیگر متصل می کنند و رقابت موجود در بین خطوط هواپیمایی ارزان قیمت، هزینه های سفر را بسیار ارزان تر کرده است.

مسافرت های ریلی در هند

نقاط مختلف هند به خوبی با یک شبکه راه آهن گسترده به هم متصل شده است که مجموعا 60،000 کیلومتر در سراسر کشور گسترش یافته است. این امکان وجود دارد که از یک طرف هند به سوی دیگر آن تنها در دو شب یا سه روز سفر کنید. سفر با قطار یک جایگزین مناسب برای سفر هوایی در هند است، اگر چه می تواند کمی خسته کننده باشد. طیف وسیعی از اقامتگاه های مختلف در مسیرهای طولانی قطار وجود دارد و فرآیند رزرو اغلب برای مسافرانی که برای اولین بار با تور هند به این کشور سفر می کنند، گیج کننده است. با این حال، راه بهتری برای آشنایی با فرهنگ هندی و سبک زندگی آنها وجود می‌باشد و شما در طول سفر می توانید از چشم اندازهای زیبای هند در مسیر لذت ببرید.

تور هند

خبر خوب برای گردشگرانی که مایل به سفر به هند با قطار هستند، اما نمی خواهند آسایش و زندگی لوکس را فدا کنند، این است که از تعدادی از قطارهای توریستی لوکس و خاص استفاده کنندکه مانند کاخ بر روی چرخ نقاط مختلف کشور را به هم وصل می کند. این قطارها راهی جالب و منحصر به فرد برای بازدید از بهترین مقاصد گردشگری در تور هند می باشند. علاوه بر سیستم راه آهن ملی، شبکه قطار حومه نیز در برخی از شهرهای بزرگتر هند مانند دهلی، بمبئی، کلکته (کلکته)، چنای، حیدرآباد، و پونه مورد استفاده قرار می گیرد. دهلی دارای یک شبکه قطار زیرزمینی تحت عنوان Metro است که به تازگی راه اندازی شده است. کلکته نیز دارای یک شبکه ریلی زیرزمینی تحت عنوان مترو است که برای اولین بار در هند در این شهر راه اندازی شد. این یک روش کارآمد برای سفر از شمال به جنوب، از یک طرف شهر به سوی دیگر آن است. در بمبئی، قطارها قدیمی، گرم و شلوغ هستند، و تنها وسیله خنک کننده، پنکه می باشد. بهتر است به هنگام صبح و عصر که ساعت های اوج ترافیک هستند از سوار شدن به آنها اجتناب کنید.

سفر جاده ای در هند

تور هند

برای کسانی که ترجیح می دهند با توجه به جدول زمانی خود با ماشین سفر کنند، اجاره یک ماشین و راننده می تواند یک راه حل عالی باشد. کرایه ماشین بدون راننده در هند توصیه نمی شود زیرا رانندگی در هند به شدت نیاز به آرامش و کنترل اعصاب دارد. مدت زمان زیادی طول می کشد تا یک شخص با تجربه قادر به رویارویی با ترافیک بی نظم این کشور باشد، که هیچ یک از قوانین جاده ای را رعایت نمی کنند و به طور مداوم بوق می زنند. بیشتر مسافران ماجراجو تور هند ممکن است یک موتور سیکلت کرایه کنند تا از مناظر متفاوت و زیبای این کشور بازدید کنند. کرایه موتور سیکلت و اسکوتر یک راه محبوب برای سفر به نقاط مختلف هند است. در اطراف گوا، جایی که سواحل زیادی در امتداد خط ساحلی گسترش یافته اند. همچنین برخی از شرکت ها برای تورهای مسافرتی موتور سیکلت عالی ارائه می دهند که با استفاده از آنها می توانید بدون هیچ زحمتی سفر کنید.

تور هند

هند دارای یک شبکه بزرگ از اتوبوس است، که تردد در جاده ها و در شهرهای مختلف را تسهیل می کند. آنها توسط شرکت های دولتی مختلف حمل و نقل دولتی و همچنین شرکت های خصوصی اداره می شوند. سفر با اتوبوس برای مسافت های کوتاه می تواند یک روش جذاب باشد، چرا که جدول زمانی آنها پرتکرارتر از قطار است و بسیار آسان تر از قطار می توانید آن را رزرو کنید. بهترین راه برای سفر در داخل شهر توسط سه چرخه های اتوماتیک تحت عنوان ریکشاو یا تاکسی است. هر دوی آنها اغلب در خیابان ها به آسانی قابل دسترسی هستند که مجهز به کیلومترشمار بوده و کرایه را بر اساس مسافت پیموده شده محاسبه می کنند. بدون شک، هنگام رفتن به هتل خود از فرودگاه، راحت ترین گزینه گرفتن یک تاکسی از غرفه ای در خارج فرودگاه است. گزینه دیگر برای گردشگران تور هند ، اتوبوس های ویژه فرودگاهی که در فرودگاه های بزرگ در دسترس هستند، می باشد.

زیما سفر پرس ارائه دهنده تورهای مسافرتی و گردشگری و همچنین تور هند میباشد.برای دریافت تور هند ارزان قیمت و تور هند لحظه آخری با شماره 02174634 با ما تماس بگیرید.



:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 شهريور 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زیما سفر پارس

تور اروپا

اگر با تور اروپا از شهرهای زیبای این قاره دیدن می‌کنید بازدید از جاذبه های گردشگری بروکسل پایتخت بلژیک خالی از لطف نیست. در ادامه مطلب قبل در اینجا مکان های دیدنی دیگر بروکسل را به شما معرفی می کنیم.

بازدید از جاذبه های توریستی بروکسل در بلژیک

PALAIS ROYAL

تور اروپا

Palais Royal بزرگترین جاذبه توریستی بروکسل برای گردشگران تور اروپا می‌باشد که محل اقامت رسمی خانواده سلطنتی بوده است. آنها هم اکنون در لائکن اقامت دارند. بنابراین، این کاخ در ماه های تابستان به روی گردشگران باز می شود و باعث گسترش قابل توجه کارهایی که می توانید در بروکسل انجام دهید می شود. موزاییک عجیب و غریب اما باور نکردنی در سقف یکی از اتاق های این کاخ با بال های سوسک پوشیده شده است. سفر شما به بروکسل بدون دیدن دکوراسیون داخلی و قطعات هنری این محل تکمیل نمی شود.

منکین پیز MANNEKEN PIS))

تور اروپا

منکین پیز سوالات شما را درباره کارهایی که در بروکسل باید انجام دهید را پاسخ می دهد و قطعا شما را به خنده وا می دارد. این مجسمه عجیب و غریب در سالهای اخیر محبوبیت زیادی به دست آورده است و یک موفقیت در زمینه گردشگری بروکسل به حساب می آید و به یکی از جاذبه های بروکسل تبدیل شده است. شما می توانید خط مستقیمی را از سالن شهرداری با کمک راهنمای شهرستان بروکسل طی کنید تا به این مکان توریستی مورد علاقه گردشگران تور اروپا برسید. گفته می شود که این مجسمه توسط جروم دوکوزونی طراحی شده و از قرن 17 میلادی به جا مانده است.

موزه MUSEE ROYAUX DES BEAUX ARTS

تور اروپا

هنوز هم نمی دانید چه کارهایی در بروکسل انجام دهید؟ زیادی فکر نکنید زیرا Musee Royaux Des Beaux Arts برای شما یک گزینه مناسب است. این مکان بیشتر از یک بهشت برای دوستداران هنر است و شما ممکن است با مشاهده آثار هنری با شکوه در اینجا خیره بمانید. این موزه دارای مجموعه ای از عتیقه و مجموعه های هنر مدرن است که انواع مختلفی را برای سبک های هنری منحصر به فرد توصیف می کند. معروف ترین نقاشی در اینجا سقوط ایکاروس است. آثار هنری از پیتر روبنس، هانس مملینگ و آنتونی وان دیک آن را به یک جاذبه برتر گردشگری در بروکسل تبدیل کرده است.

PARC DU CINQUANTENAIRE

تو اروپا

Parc Du Cinquantenaire یکی از بهترین مقصدها در بروکسل است که در زمان لئوپولد II ساخته شده است. دلایل متعددی برای بازدید از این مکان فوق العاده وجود دارد. این که آیا شما به دنبال یک مکان برای برگزاری پیک نیک آرام با خانواده خود هستید یا می خواهید به کشف موزه ها بپردازید. این مکان جذابیت فوق العاده ای برای شما مسافران تور اروپا دارد. یک باغ وحش در باغ های اینجا در حالی که از کارهای معماری خیره کننده ای لذت می برید، یک فعالیت ارزشمند در بروکسل به حساب می آید. این یک نقطه قابل توجه در شهر زیبای بروکسل است.

BROODHUIS

تور اروپا

این ساختمان که به «خانه نان» ترجمه شده است، در یک میدان که بازار نان برای قرن ها در آن واقع شده بود، قرار دارد. این جاذبه توریستی بروکسل در حال حاضر برای بسیاری از گردشگران تور اروپا که علاقه مند به آثار باستانی و مجموعه های هنری متمرکز بر تاریخ یک گزینه ایده آل است. این نمایشگاه ها در طبقات مختلف قرار دارد و آثار هنری از قرون وسطی تا کنون در آن قرار داده شده است. یک فعالیت جالب در بروکسل را می توانید در لباس های Manneken Pis در اینجا بیابید.

ATOMIUM

تور اروپا

مدل خیره کننده ای از اتم ها که در ارتفاع 100 متری کج می شوند - Atomium شاهکار گردشگری در بروکسل است. این مدل با شکوه در سال 1958 به عنوان پیشگام دوران اتمی در بلژیک ساخته شد.

سایت باستان شناسی کودنبرگ

تور اروپا

یکی از ظریف ترین کارهایی که در بروکسل می توانید انجام دهید این است که از این سایت باستان شناسی دیدن کنید. این کاخ در دهه 80 کشف و سپس حفاری شد تا تونل ها و زیرزمین های آن آشکار شود. خیابان های باستانی که در زیر بزرگراه های جدید شهر دفن شده اند نیز مجدد طراحی شدند. یک تور صوتی می تواند بازدید کنندگان را برای کشف این جاذبه گردشگری برتر بروکسل راهنمایی کند. مانند بسیاری دیگر از شهرهای بلژیک، بروکسل ممکن است جاذبه های گردشگری زیادی نداشته باشد، اما می تواند با موزه ها و گالری های هنری معدود اما جذاب خود که شهرت زیادی دارند، گردشگران زیادی را به خود جذب کند. مناظر باور نکردنی اتومیم و کشف خرابه ها در محله های قدیمی شهر، بازدیدکنندگان تور اروپا را به مدت چند هفته مسحور نگه می دارد. هنگامی که از جاذبه های بروکسل دیدن کردید، شکلات های عجیب و غریب و معروف دنیا را نیز در اینجا امتحان کنید.

آژانس گردشگری زیما سفر پارس ارائه کننده تورهای مسافرتی و تور اروپا با امکانات و خدمات بالا می‌باشد. تور اروپا ارزان قیمت و تور اروپا لحظه آخری فرصتی مناسب برای بازدید ازشهرهای زیبای اروپا است.

برای خواندن بخش اول این مقاله روی لینک زیر کلیک کنید.

بازدید از مکان‌های دیدنی بروکسل در تور اروپا - بخش اول



:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 شهريور 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زیما سفر پارس

پیشنهادات تفریحی برای سفر ماه عسل در آنتالیا

آنتالیا یکی از بزرگ‌ترین شهرهای ساحلی ترکیه در کنار دریای مدیترانه است. این شهر پر مسافر، یکی از زیباترین شهرها برای سفر ماه عسل محسوب می‌شود. تلفیقی از امکانات تفریحی متنوع و هتل‌ها و سواحل زیبا، آن چیزی است که می‌تواند اولین سفر هر زوج جوانی را خاطره‌انگیز و به یاد ماندنی کند. پس اگر قصد انتخابتور ترکیهبرای ماه عسل خود را دارید؛ پیشنهاد ما رفتن به  تور آنتالیا  و بازدید از این بندر تاریخی و سواحل خیره‌کننده آن است.
آب و هوا در آنتالیا عمدتا در تمام طول سال آفتابی است؛ اما بهترین ماه برای بازدید در حدود ماه آوریل و زمانی است که هوا خیلی گرم نیست و خورشید قابل تحمل است.
تفریحاتی که در آنتالیا می‌توان انجام داد بی‌پایان است. بازدید از سایت‌های تاریخی و گردشگری، سواحل نفس‌گیر، رستوران‌های عالی و هتل‌ها و استراحتگاه‌های شگفت‌انگیز، آماده است که سفری رویایی را برای شما رغم بزند.
 سفر ماه عسل در آنتالیا
اما اگر به دنبال بهترین و محبوب‌ترین کارهایی هستید که درتور ترکیهو ماه عسل در آنتالیا می‌توانید انجام بدهید؛ با ادامه این مطلب وب‌سایتآژانس مسافرتی و گردشگری زیما سفر پارسهمراه ما باشید.
معبد آپولو
معبد آپولو بخشی از یک شهر باستانی است؛ که در قرن هفتم پیش از میلاد توسط یونانیان ساخته شده است. این شهر در کنار دریا و محل رفت و آمد بسیاری بوده است. معبد آپولو در یک سایت باستانی که آثار بسیار دیگری نیز در آن قرار دارد، جای گرفته است؛ و بازدید و کشف معماری و طراحی زیبای این بناهای یونانی و رومی را برای داشتن ساعاتی آرامش‌بخش به شما پیشنهاد می‌کنیم. برای بازدید از معبد آپولو باید به منطقه سیده آنتالیا بروید.
دروازه هادریان
دروازه هادریان را می‌توان زیباترین و مشهورترین بنای تاریخی آنتالیا دانست. برای دیدن این بنا باید به منطقه کالیچی در آنتالیا بروید. تاریخچه این دروازه نیز به قرن دوم میلادی و زمان امپراتوری روم باستان باز می‌گردد. فراموش نکنید برای بازدید از این دروازه تاریخی بهترین راه استفاده از تراموا و توقف در ایستگاه فیتینگلی است.
مناره ییولی
بازدید از مناره‌های مسجد ییولی حسی آرامش‌بخش را برای شما به ارمغان می‌آورد. جالب است بدانید این مسجد و مناره در قرن چهاردهم میلادی و توسط سلطان سلسله سلجوقیان بنا شده است؛ و امروزه به دلیل ارتفاعش به عنوان یکی از نمادهای تاریخی شهر آنتالیا شناخته می‌شود.
ساحل لارا در آنتالیا
ساحل لارا در منطقه‌ای تفریحی به همین نام و در فاصله 6 کیلومتری شهر آنتالیا واقع شده است. اگر می‌خواهید مجموعه‌ای کامل از تفریحات ساحلی و آبی را تجربه کنید؛ سواحل لارا را فراموش نکنید. تعداد زیادی رستوران، کافه، باشگاه‌های ورزشی و تفریحی، پارک و... امکاناتی است که می‌تواند دست کم چند روز شما را خوشحال و سرگرم کند.
منطقه قدیمی شهر آنتالیا
این منطقه قدیمی که به نام کالیچی شناخته می‌شود؛ محیطی آرام، دلنشین و پر از کافه‌ها و رستوران‌های کوچک و بزرگ است. قدم زدن در کوچه و پس‌کوچه‌های این منطقه زیبا می‌تواند ساعاتی دلنشین و عاشقانه برای شما و همسرتان فراهم کند.
آکواریوم آنتالیا
آکواریوم آنتالیا در نزدیکی ساحل کنیالتی در آنتالیا واقع شده است. این آکواریوم یکی از بزرگ‌ترین مجتمع‌های آکواریوم در جهان است.
آسپندوس
این سایت باستان شناسی در واقع یک خانه تئاتر رومی است؛ که معمولا به عنوان بهترین نمونه آن در جهان و یکی از جاذبه‌های توریستی برتر ترکیه شناخته می‌شود.
ساحل کاپوتاس
ساحل کاپوتاس یک ساحل کوچک بین کاس و کالکان در جنوب غربی ترکیه است. این ساحل نزد مسافران  تور آنتالیا  به دلیل زیبایی طبیعت دست نخورده و بکر آن بسیار محبوب است.
ساحل مرمرلی
مرملی یکی از مهم‌ترین سواحل باستانی آنتالیا است. قطعا دیدن شکوه آثار و بناهای باستانی در مجاورت سواحل سخره‌ای این منطقه می‌تواند بسیار جذاب باشد.


:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 شهريور 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زیما سفر پارس

تور اروپا

پایتخت بلژیک بروکسل یکی از محبوب ترین مکان های توریستی اروپا است که دارای معماری خیره کننده در هر کوچه و خیابان خود می باشد. این شهر به خصوص به خاطر آب و هوای چندگانه خود شناخته می شود، جاذبه های بروکسل دارای زیبایی های هیجان انگیز و خیره کننده می باشد که بسیاری از گردشگران و مسافران تور اروپا به خود جذب کرده است. مرکز سرمایه گذاری و اقتصادی اتحادیه اروپا آن را یک محل کسب و کار و متمرکز بر بوروکراسی شهری اعلام کرده است.

گردشگری بروکسل نه تنها محدود به جاذبه های معمولی می باشد، بلکه دارای بسیاری از کلیساهای جالب اروپایی با معماری و آثار هنری برجسته می باشد. اگر شما در رژیم غذایی هستید، سعی کنید در مقصد انتخابی خود را تجدید نظر کنید، زیرا ادویه جات ترشی جات، گوشت خوک، سیب زمینی سرخ کرده و نوشیدنی به اندازه کافی شما را وسوسه خواهد کرد. جاذبه های توریستی محبوب در بروکسل را می توانید در عرض دو هفته بازدید کنید. کافه ها و فرهنگ های فانتزی باعث جذابیت بیشتر این شهر برای گردشگران تور اروپا می‌باشد.

جاذبه ها و کارهایی که باید در بروکسل، بلژیک انجام دهید

محل بزرگ

تور اروپا

Grand Place در قلب شهر قدیمی بروکسل واقع شده است و به افکار شما در مورد آنچه در بروکسل باید انجام دهید، پاسخگو بوده و الهام بخش شما خواهد بود. این یکی از جاذبه های توریستی اصلی در بروکسل است. تالار شهر به جا مانده از قرن 15 دقیقا در مرکز محل بزرگ واقع شده است. سالن های شش گاه، محل بزرگ را احاطه کرده اند، این دید از بالا به بروکسل یک چشم انداز عالی و الهام بخش به بازدید کنندگان تور اروپا ارائه می دهد. بهترین زمان برای بازدید از جاذبه های بروکسل در شب است، زیرا ساختارهای معماری با نورهای مسحورکننده ترکیب می شوند و به جذابیت آنها می افزاید. یک بازار گل نیز در روزهای خاصی برقرار می شود، به طوری که شما حتی می توانید شانس بازدید از گل های زیبای حومه شهر را داشته باشید.

ساختمان قدیمی انگلستان

تور اروپا

ساختمان قدیمی انگلستان در اصل یک فروشگاه بوده است که در سال های آخر قرن نوزدهم ساخته شده است. این ساختمان یکی از معروف ترین جاذبه های توریستی در بروکسل است که نه تنها به دلیل نمای قابل توجه خود، بلکه موزه منحصر به فرد درون آن شناخته می شود. بیش از 2000 آلت موسیقی در این ساختمان تاریخی وجود دارد و آن را در میان گزینه های موردعلاقه دوستداران موسیقی قرار داده است. کافه موجود در پشت بام آن یک مکان عالی برای استراحت با چشم انداز فوق العاده ای از شهر می باشد.

کلیسای نوتردام (NOTRE DAME DU SABLON)

تور اروپا

سعی کنید از Notre Dame du Sablon دیدن کنید تا چشم انداز خیره کننده ای از یک ساختمان معروف دنیا را تجربه کنید. این کلیسای جامع گوتیک از ابتدای قرن 14 میلادی زمانی که انجمن صنفی آرچر آن را به عنوان یک کلیسا استفاده کرد به جای مانده است. از نظر گردشگران تور اروپا به عنوان یکی از بهترین جاذبه های بروکسل شناخته شده است. این ساختمان در قرن بعدی به دلیل محبوبیت روزافزون خود به دلیل حضور مجسمه شفابخش مدونا در داخل خود، گسترش یافت. یک زن و شوهر بعدها این مجسمه را به سرقت بردند، و مکان آن تا به امروز نامشخص است.

موزه مد و توری

تور اروپا

اگر از خودتان می پرسید که چه کارهایی را باید در بروکسل انجام دهید، از جاذبه برتر بروکسل موزه مد و توری دیدن کنید. این موزه سبک سنتی مد روز بلژیک با برخی از نمایشگاه های قابل توجه را برای مسافران نمایش می دهد. نمایشگاه های موضوعی سالانه در بروکسل برای بازدید هموطنان محلی و گردشگران تور اروپا برگزار می شود. کارگاه های مختلف و تورهای هدایت شده برای کودکان در گروه های سنی مختلف ارائه می شود. فضای اختصاص داده شده به مصنوعات توری برجسته، تاریخچه لباس توری را نشان می دهد و قطعات توری معروف جهان را به نمایش می گذارد. جعبه نساجی در موزه مد و توری، این مکان را به یک جاذبه مهم در بروکسل تبدیل می کند.

باغ بوتانیک (LE BOTANIQUE)

تور اروپا 

کارهایی که باید در بروکسل انجام دهید به نظر بی پایان می آید و وجود باغ بوتانیک به عنوان یکی از جاذبه های توریستی پیشرو در بروکسل، شما حتی بیشتر این شهر را تحسین خواهید کرد. باغ های تاریخی بوتانیک این شهر هر ساله تعداد زیادی گردشگر را جذب می کند. گلخانه ها که به قرن 19 بر می گردند، نقش مهمی را در کنترل آب و هوا بازی می کردند اما در حال حاضر حس فرهنگی این شهر را با میزبانی از طیف وسیعی از هنرهای نمایشی و کنسرت برجسته می کنند. باغ های موجود در اطراف هنوز هم بکر باقی مانده اند و تغییرات جزئی انجام شده در بندر یک تغییر صلح آمیز برای گردشگران تور اروپا است که Le Botanique را به یک جاذبه توریستی جذاب در بروکسل تبدیل کرده است.

برای دریافت اطلاعات درباره تور اروپا با شماره 02174634 با مشاوران ما در آژانس گردشگری زیما سفر پارس تماش بگیرید. با تور اروپا ارزان و تور اروپا لحظه آخری می‌توانید از کشورهای زیبای اروپا دیدن کنید.

در مقاله بعدی همراه ما باشید. 



:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 شهريور 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زیما سفر پارس

نکات جالب و ضروری درباره سیستم حمل و نقل کیش

حمل و نقل در کیش دارای ویژگی‌هایی است؛ که آن را کمی متفاوت از سایر شهرهای ایران می‌کند. اگر قصد استفاده از  تور کیش  را دارید بد نیست قبل از سفر با سیستم حمل و نقل آنجا آشنا شوید.کیش جزیره کوچکی است که فاصله زیادی بین بخش‌های مختلف آن نیست. اما هزینه‌های حمل و نقل در آن از نرخ معمول سایر شهرهای ایران گران‌تر است. در واقع سیستم حمل و نقل کیش به طور کامل وابسته به تاکسی است؛ و شما اگر خودرو شخصی نداشته باشید؛ حتما مسیرتان به این تاکسی‌ها می‌خورد.تاکسی در کیشتاکسی‌های کیش همگی از کیفیت بالایی برخوردار است؛ و شما سفر راحت و سریعی را با آنها تجربه خواهید کرد. هرچند مسئله قیمت بالای کرایه‌ها ممکن است برای هرکسی جذاب نباشد.جزیره کیش شش شرکت تاکسیرانی دارد. تاکسی پارس، تشریفات، رخش، کرانه، توسن و در نهایت تاکسی هلال ماه کیش، مجموعه شرکت‌هایی هستند که در زمینه خدمات حمل و نقل کیش فعایت می‌کنند.روش استفاده از تاکسی‌ها در کیش هنوز تلفنی است. به این صورت که شما در هرکجای جزیره باشید با تماس تلفنی می‌توانید توسط اپوراتور، درخواست تاکسی نمایید. اپراتور نزدیک‌ترین تاکسی به شما را در اختیارتان خواهد گذاشت.البته شنیده‌های ما حاکی از آن است که به زودی سیستم ثبت درخواست خودرو در کیش از طریق اپلیکیشن گوشی هوشمند ممکن می‌شود.قیمت تاکسی در کیش به طور معمول ثابت است؛ و مسئله مسافت (به علت کوچکی محیط) آنچنان روی قیمت تاثیری ندارد. به طور میانگین مسیرهای داخل شهر 7 هزار تومان و از هر نقطه جزیره به سمت فرودگاه 15 هزار تومان هزینه تاکسی است.البته شرکت تاکسیرانی هلال ماه تنها شرکتی است؛ که در بعضی مسیرهای اصلی شهر به صورت خطی اقدام به جابجایی مسافر می‌کند؛ که طبعا هزینه آن کمتر از مبلغ ذکر شده است.تاکسی تشریفات کیش هم یکی دیگر از بخش‌های سیستم حمل و نقل کیش است؛ که به جابجایی مسافران با خودروی تشریفاتی می‌پردازد. خودروهای این شرکت کلاسیک و نسبتا بزرگ است؛ و معمولا ظرفیت حمل 6 نفر را داراست.فراموش نکنید قوانین راهنمایی و رانندگی در کیش با شدت زیادی کنترل و رعایت می شود. پس فکر اینکه از یک تاکسی بیشتر از ظرفیت قانونی ان استفاده کنید را فراموش کنید.مینی‌بوس در کیشاما از تاکسی‌ها که بگذریم؛ جالب است بدانید که سیستم حمل و نقل کیش علاوه بر تاکسی، مینی‌بوس هم دارد. مینی‌بوس‌ها در جزیره کیش به صورت خطی کار می‌کنند و میانگین تعرفه آنها 1500 تومان است.در نهایت درباره سیستم حمل و نقل کیش این نکته گفتی است که همه آنها به دستگاه کارتخوان مجهز هستند؛ و شما با خیال راحت می‌توانید کرایه خود را از طریق کارت بانکی پرداخت کنید.اجاره خودرو در کیشاما می رسیم به آخرین سیستم حمل و نقل در کیش. این روش دارای توضیحات مفصلی است؛ و ما در اینجا فقط چند نکته ضروری را به طور خلاصه با شما در میان می‌گذاریم.اجاره خودرو در کیش بخصوص برای آنها که تعداد روزهای بیشتری در جزیره می‌مانند و یا میزان رفت و آمد و گشت و گذارشان زیاد است؛ گزینه خوبی است. همچنین اگر همسفر خردسال به همراه داشته باشید و بخواهید بتوانید در هر ساعتی به هرجایی که می‌خواهید بروید؛ اجاره خودرو می‌تواند راحتی و آسایش خوبی را برای شما فراهم کند.این امکان بخصوص با توجه به قمیت نسبتا گران سیستم حمل و نقل کیش ممکن است در مواردی به صرفه نیز باشد.از همه اینها گذشته تجربه سواری و رانندگی با خودروهای لوکس و مدل بالای دنیا، چیزی است که فقط با اجاره خودرو در کیش به دست خواهید آورد.امیدواریم این مقاله آژانس مسافرتی و گردشگری زیما سفر پارس، مورد توجه شما قرار گرفته باشد


:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 شهريور 1397 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 17 صفحه بعد